جارو رباتیک سنکور مدل SRV 2230TI

Robot Vacuum Cleaner SENCOR SRV 2230TI

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: سنکور
  • رنگ: مشکی
  • عملکرد: عملكرد جارو كردن و خشك كردن كف(تي كشيدن)
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

من جاروبرقی رباتیک Sencor SRV 2230TI هستم

بدون نیاز به حضور، انرژی و به خصوص وقت شما، کف خانه را تمیز می کنم. من یک جاروبرقی رباتیک از Sencor هستم، مجهز به یک موتور قابل اعتماد از نوعBLDC، که به من قدرت مکش قدرتمندی برای تمیز کردن مناسب می دهد! با ظاهری که هر فضای داخلی را می پسندد، خانه، آپارتمان، دفتر یا کلبه شما را با یک جاروبرقی روباتیک کاربردی با ویژگی ها و حالت های تمیز کردن متنوع غنی می کنم.

من 6 حالت تمیز کردن را ارائه می دهم.

با 6حالت انواع کف و موکت های کم مو را حتی در هر طبقه ای تمیز می کنم. ابعاد من نه تنها برای جاروبرقی زیر مبلمان، تخت‌ها و کاناپه‌ها ایده‌آل است، بلکه سنسورهای مادون قرمز جلو و عقب قابل اعتمادی نیز دارم که از سقوط از پله‌ها و برخورد مکرر با اشیا جلوگیری می‌کند. من فقط می دانم که آنها آنجا هستند و من به سادگی آنها را دور می زنم یا مسیر تمیز کردن دیگری را انتخاب می کنم. همچنین می توانم فرش 2سانتی متری و نوارهای انتقالی به ارتفاع 1سانتی متر را تحمل کنم. پس بیایید به حالت های من نگاه کنیم!

     1. حالت خودکار - مناسب برای تمیز کردن کل خانه. من به طور خودکار ترکیب موثری از مسیرهای تمیز کردن مختلف را انتخاب می کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

     2. حالت تمیز کردن مارپیچ - در هر خانه مکانی وجود دارد که آلودگی بیشتری در آن جمع می شود، مانند آشپزخانه یا اتاق کودک با فضای بازی. من به طور خودکار قدرت مکش خود را به حداکثر افزایش می دهم و شروع به چرخیدن در ناحیه کثیف می کنم.

     3. حالت حرکت جهت تصادفی - حتی با این حالت، می توانم کل خانه را تمیز کنم. پس از شروع، من شروع به انتخاب خودکار جهت های رانندگی تصادفی در سراسر فضا می کنم و تا زمانی که شارژم تمام شود، جارو برقی می زنم.

     4. حالت تمیز کردن دیوار - من به طور سیستماتیک در امتداد دیوارها می چسبم، و با برس های کناری خود، خاک را حتی از مکان های صعب العبور دقیقاً زیر خودم جمع می کنم، جایی که توسط لوله مکش خارج می شوند.

     5. حالت تمیز کردن زیگزاگ - من حرکات زیگزاگ را برای تمیز کردن کامل مناطق بزرگ بدون مبلمان انتخاب می کنم.

     6. حالت حداکثر توان - مکش TURBO را برای تمیز کردن سریع و کارآمد شروع کنید.

  •  من جاروبرقی می کنم و پاک می کنم - بخشی از بسته من گردگیر ضد الکتریسیته ساکن است که به عنوان پاک کننده نیز عمل می کند. دو ظرف را زیر "کلاه"م پنهان می کنم. یکی از آنها خاک را می گیرد و دیگری به عنوان مخزن آب عمل می کند. هنگامی که مخزن آب پر شد و موپ وصل شد، من شروع به جاروبرقی می کنم و در عین حال برای بهترین نتیجه، کف را تمیز می کنم.
  • من خودم به ایستگاه شارژ برمی گردم - حتی یک جاروبرقی رباتیک هم گاهی خسته می شود. اگر نظافت خود را تمام کرده باشم یا برق تمام شود، به طور خودکار به ایستگاه شارژ برمی گردم تا دوباره آماده نبرد با این آشفتگی شوم.
  • می‌توانید زمان تمیز کردن من را تنظیم کنید - آیا می‌خواهید قبل از اینکه از سر کار به خانه برگردید تمیز کنم؟ حالت تمیز کردن و زمان تمیز کردن من را برای هر زمانی تنظیم کنید. هنگامی که به خانه باز می گردید، کف های شما از تمیزی می درخشد.
گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
سنکور
رنگ
مشکی
عملکرد
عملكرد جارو كردن و خشك كردن كف(تي كشيدن)
نوع موتور
موتور BLDC
ظرفیت محفظه گرد و غبار
500 میلی لیتر
میزان شارژدهی
۹۰ دقیقه
مدت زمان شارژ شدن
5 ساعت
WiFi قابلیت کنترل از راه دور
دارد
تایمر
دارد
ریموت کنترل
دارد
سنسور ضد سقوط
دارد
خاموش شدن خودکار
دارد
مکان های مورد استفاده
سطوح چوبی یا لمینت / کاشی / پارکت / وینیل و غیره و فرش‌هایی با پرز کم
اقلام همراه
آداپتور شارژر / برس نظافت دستگاه / پایه شارژر / دستمال مربوط به نظافت محیط مرطوب
سایر ویژگی ها
- نشانگر وضعیت شارژ باتری
- قابلیت شارژ با پایه شارژ و آداپتور برق
- قابلیت جذب مایعات
- قابلیت مدیریت چند اتاق
- قابلیت مدیریت موانع
- قابلیت مدیریت پله ها
- قابلیت محدود کردن دسترسی
- قابلیت برنامه ریزی تنظیم تایمر متغیر (شروع خودکار تمیز کردن در یک روز، ساعت و دقیقه تعیین شده)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...