پرسش های شما

اکثر پرسش مشتریان عزیز رو به همراه پاسخ قرار داده ایم.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله مشتریان می توانند با تماس با بخش فروش، سفارش خود را به صورت تلفنی یا واتساپی ثبت کنند.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

بله ، بعد از ثبت شدن سفارش و حداکثر تا 1 روز بعد از ثبت سفارش ، بصورت تلفنی با اعلام نام خریدار .

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

این امکان برای 3 شهر بوشهر ، شیراز و مشهد با هماهنگی فعال شده است .

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

پس از دریافت کد رهگیری 24 رقمی تنها از سامانه پست یا تیپاکس اقدام به رهگیری بفرمایید .

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

به دو صورت پرداخت در محل و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید) و یا رمز یکبار مصرف پویا برای خریدهای بالای 100 هزار تومان

 CCV2 کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده است.

تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد.

در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.

تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

برای خرید ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر. برای سهولت ثبت سفارش این مورد اجباری نیست اما برای دانلود فاکتور از پنل کاربری و بررسی وضعیت بسته میتوانید ثبت نام کنید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

خیر فعلا این امکان در سایت فراهم نیست.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.