قوانین و مقررات جاست کالا

ممنون که جاست کالا رو انتخاب کردید

تعهد ما به شما اصالت کالایی است که خریداری میکنید

مشتری محترم :

  • در نظر داشته باشید که هزینه ارسال کالا از بندر بوشهر به دلیل شرایط سختگیرانه ای که وجود دارد کاملا متفاوت با سایر نقاط کشور میباشد و نرخ تعرفه پستی بوشهر از نرخ معمول بیشتر است .
  • هدف جاست کالا ارسال مطمئن و صحیح میباشد ، نه ارسال پر ریسک از هر طریقی ، لذا تحویل مرسوله به پست یا تیپاکس داخل یا خارج استان به تصمیم فروشگاه جاست کالا میباشد ، همچنین متعهد به ارسال صحیح و رسیدن کالا به مشتریان عزیز هستیم .
  • بعد از ارسال کد رهگیری پستی یا تیپاکس ، خریدار فقط باید از طرف پست یا تیپاکس پیگیری دریافت سفارش را داشته باشد.
  • محصول انتخابی شما طبق رنگ و مدل و مشخصاتی که انتخاب کرده اید برای شما ارسال خواهد شد .
  • تایید و پردازش سفارش ها تنها در روز های کاری انجام خواهد شد .
  • بعد از ثبت سفارش کد رهگیری پستی یا تیپاکس پس از 4 الی 5 روز کاری به موبایل شما پیامک خواهد شد .
  • بازه تحویل بعد از دریافت کد رهگیری بین 5 الی 7 روز کاری یا بیشتر با توجه به ترافیک پست و تیپاکس خواهد بود و رهگیری مرسوله تنها از سامانه شرکت ارسال کننده امکان پذیر میباشد ، و هرگونه پیگیری بابت زمان تحویل یا تاخیر در تحویل از اختیارات جاست کالا خارج است .
  • تمامی کالا های غیر وکیوم شرکتی از نظر سلامت بدنه و موتور چک میشوند و سپس بسته بندی میشود، در صورت درخواست خریدار برای ارسال بدون چک عواقب آن بر عهده خریدار میباشد و کالا قابلیت مرجوعی و ضمانت نخواهد داشت .
  • در اثر اشتباه انسانی و باز کردن ناصحیح و طرز کار ناصحیح و صدمه دیدگی و خرابی کالا ، جاست کالا در این مورد مسئولیتی ندارد .
  • در برخی مواقع که فروشگاه توانایی تامین کالا یا رساندن کالا به خریدار طبق زمان تعیین شده را نداشته باشد وجه پرداختی توسط مشتری به ایشان عودت داده میشود .
  • خریدار محترم موظف است هنگام باز کردن کالا از کارتن پستی ، و تا زمان باز کردن کامل و روشن کردن کالا، از آن فیلم بگیرد و در صورت خرابی کالا ، فیلم را برای فروشگاه ارسال کند ، در صورت عدم فیلمبرداری و مشخص نشدن محصول عواقب آن به عهده خریدار میباشد .
  • خریدار محترم ، تمامی کالا های فروشگاه جاست کالا اصل و اورجینال میباشند و اطلاعات درج شده در مشخصات محصول در سایت مادر برند مطابقت دارد .
  • اگر بعد از ثبت سفارش در سایت تصمیم به تغییر آدرس داشتید طی 24 ساعت با پشتیبانی سایت تماس برقرار کنید .
  • اگر برای تولد، کادو یا مناسبت خاصی قصد خرید دارید حتما قبل از خرید هماهنگ کنید در غیر این صورت تاخیر در دریافت محصول با فروشگاه نیست .
  • هنگام دریافت مرسوله خریدار موظف به کنترل بسته بندی است تا در صورت ایجاد نقص در بسته یا محتوای آن در اثر حمل و نقل یا هر نوع مغایرت ، آن را در حضور مامور کالارسان به صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت آن خودداری نماید ، این مورد حداکثر طی 24 ساعت به فروشگاه اطلاع داده شود تا امکان پیگیری سریع فراهم باشد و در صورت تاخیر در اعلام این مشکل جاست کالا مسئولتی در این قبال نمیپذیرد . در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دگر جاست کالا مسئولیتی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
  • هرگونه نقص وعيب فني کالا، بايد در مدت 24 ساعت پس از دريافت كالا حتی در روزهاي تعطيل از طريق شماره تلفن های موجود در سایت به فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهي است پس از 24 ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست. لازم به ذکر است که اين بند فقط براي كالاهای فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهاي داراي گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالي توسط شركت ارائه كننده گارانتي پيگيری ميگردد.
  • طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق تماس یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود .
  • در صورتی که کالا دچار نقص یا مشکل فنی باشد و توسط افرادی غیر از کارشناسان جاست کالا تعمیر شود ، جاست کالا مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت .
  • در صورت وجود اشکال ، خریدار موظف است برای عودت ، کالاهمراه با همه لوازم به درستی بسته بندی کند و با بیمه حمل به آدرس فروشگاه ارسال نماید ، در صورت بسته بندی نامناسب، بیمه نبودن کالا، آسیب دیدن حین حمل و نقل یا تغییر و کمبود در ظاهر و متعلقات کالا و کارتن ، مسئولیت آن بر عهده خریدار میباشد .
  • عودت وجه تنها به حسابی امکان پذیر است که با آن کالا خریداری شده و جاست کالا در واریز به حساب دیگر معذور است .

تایید و پرداخت سفارش توسط شما به منزله تایید تمامی قوانین و مقررات فروشگاه جاست کالا میباشد .