جاروبرقی رباتیک فیلیپس مدل PHILIPS XU3100

PHILIPS Robotic Vacuum XU3100

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: فیلیپس
  • رنگ: مشکی
  • کشور سازنده: چین تحت لیسانس هلند
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
42,000,000
13%
36,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

معرفی جاروبرقی رباتیک فیلیپس مدل xu3100

  • توان عالی: مکش فوق العاده قوی تا ۴۰۰۰ پاسکال می تواند ذرات بزرگ مانند خرده را مکش کند. این ربات به صورت خودکار توان مکش خود را افزایش می دهد تا از عمق فرش و فرش ذرات گرد و غبار ریز را خارج کند (به چهار حالت مختلف).
  • حداکثر پوشش کف: با استفاده از ناوبری لیزری ۳۶۰ درجه (لیدار)، این ربات خانه را اسکن می کند و بهترین مسیر از یک اتاق به اتاق، اطراف مبلمان و گوشه ها را پیشنهاد می دهد تا هیچ قسمتی از فضا خالی نماند. این ربات (با ارتفاع ۹۶ میلیمتر) همچنین زیر مبل ها و تختخواب ها را تمیز می کند.
  • عملکرد باتری بلند مدت: باتری قوی با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم یون به این ربات اجازه می دهد تا با یک شارژ، تا ۲۰۰ دقیقه یا بیش از ۱۸۵ متر مربع را تمیز کند. ربات به صورت خودکار به ایستگاه شارژ بر می گردد و می تواند تمیز کردن را از جایی که متوقف شده است، ادامه دهد.
  • مکش خودکار: این ربات به طور خودکار توان مکش را افزایش می دهد زمانی که بر روی فرش یا فرش قرار می گیرد تا ذرات گرد و غبار مختلف را از عمق مواد فرش جذب کند. این ربات دارای چهار سطح مختلف توان مکش است: اکو، عادی، بالا و حداکثر.
  • پاکیزگی یکپارچه: این ربات به طور یکپارچه کف‌ها را جمع‌آوری و تمیز می کند تا لایه‌های ریز گرد و غباری که  روزانه روی سطح‌ها ایجاد می شود را از بین ببرد. از این روش بهتر از تنها جارو کردن، برای زد و خورد گرد و غبار استفاده می شود تا کف پاها همیشه تمیز باقی بماند حتی اگر برهنه پاها روی آن راه بروید.


قدرت مکش بی نظیر برای تمیزی بیشتر

با قدرت مکش فوق‌العاده (تا ۵۰۰۰ پاسکال)، این دستگاه می‌تواند خاک‌های بزرگ و حتی موهای حیوانات خانگی را جمع آوری کند. علاوه بر این، از بین بردن گرد و غبارهای ریز از فرش و فرش‌ها باعث تمیزی بهتری نسبت به جارو  کردن سنتی خواهد شد.

این ربات به صورت خودکار کف‌ها را تمیز کرده و گرد و غبار را از روی سطوح خارج می‌کند. به دلیل قدرت مکش بی‌نظیر، حتی بعد از استفاده از دستگاه، سطوح تمیز خواهند ماند.

شناسایی نوع فرش و تنظیم قدرت مکش

این ربات به طور خودکار قدرت مکش خود را بر اساس نوع فرش یا فرش تنظیم  می‌کند تا گرد و غبارهای موجود در عمق فرش را جمع آوری کند. این دستگاه دارای چهار سطح مکش مختلف است که شامل حالت Eco برای صرفه‌جویی در انرژی، حالت معمولی برای تمیزی روزانه، حالت بالا برای تمیزی عمیق و حالت مکس برای جمع آوری خاک‌های بزرگ می‌باشد.

خودکار تخلیه زباله بدون زحمت

این ربات به صورت خودکار در ایستگاه خود، به کمک فناوری Philips Dual Wave، زباله‌ها را تخلیه می‌کند. با توجه به جریان هوای خاص، حتی موهای بلندی را نیز جذب می‌کند. این ایستگاه دارای یک کیسه ضد حساسیت 3.0 لیتری است که می‌تواند تا 30 روز گرد و غبار و موها را نگه دارد و بدون هیچ نیازی به تعویض زباله از طریق خالی کردن خودکار آن پس از 30 روز، همه چیز را تمیز نگه می‌دارد.

تجربه بصری برای کاربران – راهنمای قابل فهمی برای اولین بار

برنامه ربات Philips HomeRun به صورت کاربر پسندانه و بصری طراحی شده است – یک ایده جدید برای استفاده آسان از طریق راهنمای گام به گام و ویدیو‌های مفید. این برنامه برای اطمینان از بهترین استفاده از ربات شما، ارتباط مستقیم با آن برقرار می‌کند. شما می‌توانید عملکرد تمیزکردن را در  هر مکان کنترل کنید، گزارش بگیرید، اطلاعات را به‌روز رسانی کنید و در زمان  واقعی نمایش دهید که ربات کجا تمیز کرده است.

کنترل دقیق مناطق تمیزکردن برای ربات

برنامه بصری به شما اجازه می‌دهد که دقیقاً کنترل کنید که ربات کدام مناطق را تمیز کند. این ربات به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ قسمتی از  منزل از دسترسی آن خارج نمی‌شود. منطقه ممنوعه یک گزینه مناسب برای نواحی است که ربات به آنها نیاز ندارد. با ایجاد دیوارهای مجازی، ربات به طور خودکار از فرود آن ناحیه اجتناب می‌کند. شما می‌توانید نقاط No-Mop را بر روی نقشه تعیین کنید و ذخیره کنید تا ربات از فرش‌ها و قالی‌ها دوری کند و  صرفاً کف پاکسازی کند.

عملکرد تمیزکردن به مدت ۲۰۰ دقیقه با یک بار شارژ باتری

باتری قدرتمند Li-Ion با ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعت، تا 200 دقیقه عملکرد را تضمین می‌کند که برای مساحت 185 متر مربعی کافی است. هنگامی که باتری ضعیف می‌شود، ربات به طور خودکار به ایستگاه شارژ بازمی‌گردد. با شارژ کردن باتری، ربات به نقطه تمیزکردن بازمی‌گردد و ادامه می‌دهد به جایی که توقف کرده بود.

بیشترین پوشش کف خود را داشته باشید: هیچ چیزی را از دست ندهید

در اینجا یک ربات است که از تکنولوژی ناوبری لیزری 360 درجه (LiDAR) برای اسکن کردن تمام اتاق‌ها با مبلمانش و ایجاد نقشه دقیقی از آن‌ها استفاده می‌کند. این نقشه تعاملی است و می‌تواند با استفاده از برنامه Philips HomeRun برای ایجاد یک برنامه تمیزکردن سفارشی برای فضای خانه شما مورد استفاده قرار گیرد. این قابلیت داشتن و ذخیره کردن تا پنج طبقه از نقشه‌های دقیق برای خانه شما را فراهم می‌کند. الگوریتم‌های هوشمند به این ربات کمک می‌کنند تا مسیر بهینه‌تری را برای حرکت اتاق به اتاق و اطراف مبلمان پیدا کند، بدون برخورد، و در همین حین به نواحی عمیق تر و نزدیک به دیوارها نزدیک شود، تا هیچ قسمتی از خانه از دست نرود.

همچنین در مناطق دشوار قابل دسترسی نیز تمیز می‌شود

با ارتفاع کم آن (۹۷ میلی‌متر)، این ربات قابلیت تمیزکردن زیر مبل، تخت و سایر مبلمان‌ها در مناطق دشوار را دارد. برای تمیزکردن بهتر، از برس جانبی خود برای جارو کردن لبه‌ها استفاده می‌کند و خاک را به سمت ورودی مکش می‌کند. این ربات می‌تواند بدون نیاز به کمک دستی در اطراف خانه شما حرکت کند. قادر است بدون هیچ نقطه مانعی تا ۲۰ میلی‌متر عبور کند، از جمله  رانندگی بیش از فاصله لبه‌ها و روی فرش یا فرش. همچنین، شش سنسور ضد سقوط در پایین ربات قرار دارد تا از سقوط آن از ارتفاع یا پله‌ها جلوگیری شود.

تمیزکردن هر اتاق، همانطور که شما دوست دارید

در برنامه Philips HomeRun، می‌توانید روی نقشه انتخاب کنید که کدام اتاق‌ها باید به چه ترتیب تمیز شوند. برای هر اتاق می‌توانید یک نوع تمیزکردن مشخص کنید، برای مثال مرطوب و خشک برای تمیزکردن کف‌های سخت در اتاق‌های نشیمنی، صرفا خشک برای تهویه در اتاق خواب و فشرده برای تمیزکردن کامل آشپزخانه. همچنین، می‌توانید نوع تمیزکردن را از جمله تعویض مخلوط و جذب، فقط جذب یا مخلوط انتخاب کنید. اگر تمایل داشتید، می‌توانید تنظیماتی مانند قدرت مکش یا رطوبت زمین‌شوی را تغییر دهید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
فیلیپس
رنگ
مشکی
کشور سازنده
چین تحت لیسانس هلند
عملکرد
جارو کشی / زمین شوی
حداکثر قدرت مکش
۴۰۰۰ پاسکال
باتری
باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت
میزان شارژدهی
۲۰۰ دقیقه
مدت زمان شارژ شدن
۵-۶ ساعت
وزن
۳.۸ کیلوگرم
ظرفیت محفظه گرد و غبار
۳۵۰ میلی لیتر
مخزن کیسه پایه: ۳ لیتر
ظرفیت مخزن آب
۳۰۰ میلی لیتر
بازگشت خودکار به ایستگاه شارژ
دارد
پایه شارژ
دارد
قابلیت برنامه ریزی
دارد
سیستم نقشه برداری فضا
دارد
قابلیت مدیریت چند اتاق
دارد
نوع فیلتر
فیلتر قابل شستشو EPA11
اقلام همراه
پایه شارژر / مخزن آب / موپ پد
مکان های مورد استفاده
انواع سطوح سخت مانند سطوح چوبی یا لمینت، کاشی، پارکت، وینیل و غیره و فرش‌هایی با پرز کم
نوع ناوبری
- سیستم نقشه برداری LDS
- ناوبری لیزری دقیق LIDAR برای ترسیم هر اتاق و تمیز کردن سیستماتیک اتاق
نوع برس
- برس چرخشی مرکزی
- برس چرخشی دو طرفه با کیفیت ساخت بالا برای سطوح صاف کف، گوشه ها، کنار دیوارها و مبلمان
نوع سنسور
- سنسور برای تشخیص موانع
- سنسور تشخیص پر بودن کیسه گرد و غبار
- سنسور تشخیص پر بودن مخزن ۳ لیتری گرد و غبار
- سنسور خالی بودن مخزن آب
- سنسور ناوبری دقیق برای بازگشت خودکار به پایه شارژ
- سنسورهای ضد سقوط پله برای استفاده بدون نگرانی در ساختمان های چند طبقه و اتاق های دارای پله
سایر ویژگی ها
- ۶.۵ ساعت مدت زمان شارژ کامل باتری
- امکان تنظیم مکش در ۴ سطح مختلف
- امکان تنظیم میزان آب برای پاکسازی کف در ۴ سطح مختلف
- طراحی باریک برای دسترسی آسان به فضای زیر پایه مبلمان و تخت و پارتیشن ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...