یخ ساز جیپاس مدل GIM63053UK

Geepas Portable Automatic Ice Maker - GIM63053UK

از {{model.count}}
دسته : آبسردکن
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
6,200,000
8%
5,749,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

1) جدیدترین فناوری: دستگاه یخ ساز اتوماتیک قابل حمل جدید طراحی شده Geepas یک تجربه مکعب یخ کاملاً جدید با ظرفیت تولید 12 کیلوگرم در روز را برای شما به ارمغان می آورد. یخ ساز اتوماتیک به گونه ای خلاقانه طراحی شده است که در هر چرخه 9 گلوله یخ تولید می کند.

2) ظرفیت بزرگ: دستگاه یخ ساز شمارنده Geepas مجهز به یک کمپرسور گاز اکولوژیکی بسیار کارآمد است که نه تنها در تبرید عالی است بلکه دوستدار محیط زیست نیز می باشد. ظرف یخ دارای ظرفیت بزرگ 0.6 کیلوگرم و ظرف آب دارای ظرفیت 1.2 لیتر است. دیگر نگران تمام شدن یخ نخواهید بود.


3) استفاده آسان: این دستگاه یخ ساز کاربرپسند است، بنابراین نیازی به نصب آن ندارید. بدنه مشکی این یخ ساز نه تنها بسیار زیباست بلکه تمیز کردن آن بسیار آسان است. پرایم کانتر یخ ساز مجهز به سینی یخ قابل جابجایی و پلاگین تخلیه است، بنابراین می توانید تکه های یخ را به راحتی جابجا کنید و دستگاه را آماده نگهداری نگه دارید.

4) یخ ساز جمع و جور و قابل حمل:این یخ ساز از نظر اندازه جمع و جور است و برای مهمانی ها، کمپینگ، RV، دفاتر، بارها، رستوران ها، کافی شاپ ها و غیره مناسب است. می تواند نوشیدنی های سرد، کوکتل، اسموتی، قهوه سرد یا ... دیگران؛ این یک انتخاب ایده آل برای خانواده است. طراحی جمع و جور دستگاه یخ ساز باعث می شود به راحتی به هر مکانی که می خواهید منتقل شوید.

5) ایمن و قابل اطمینان: یخ ساز مجهز به ویژگی های ایمنی مانند خاموش شدن خودکار است که در صورت خالی بودن ظرف آب یا پر بودن ظرف یخ خاموش می شود.

6) لوازم جانبی شامل:ظرف یخ و بیل.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
مشکی
توان مصرفی
100 وات
ظرفیت ظرف آب
1.2 لیتر
ظرفیت ظرف یخ
0.6 کیلوگرم
تولید یخ در روز
12 کیلوگرم
خاموش شدن خودکار
دارد
نوع کمپرسور
کمپرسور گاز اکولوژیکی
سایر ویژگی ها
- مناسب برای مهمانی ها، کمپینگ، RV، دفاتر، بارها، رستوران ها، کافی شاپ ها و غیره
- دارای ظرف یخ و بیل
ابعاد
24×32×35 سانتی‌متر
وزن
5.3 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...