چراغ قوه جیپاس مدل GSL5564

Geepas GSL5564 Rechargeable LED Emergency Searchlight

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: مشکی قرمز
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1) ماندگاری طولانی : باتری سرب-اسید با ظرفیت قابل شارژ داخلی با ظرفیت 4V6Ah، در صورت شارژ کامل، 4 ساعت زمان کار در حالت بالا، نور ضعیف می تواند به مدت 16 ساعت روشن شود. LED ها دارای طول عمر 10000 ساعته هستند.

2) 5 وات MEGA LUMINOUS High-POWER LED - این نورافکن از یک LED پرقدرت 5 واتی استفاده می کند که تجربه ای درخشان را برای شما فراهم می کند و روشنایی بالایی را تا 16 ساعت (نور کم) و 4 ساعت (نور قوی) ارائه می دهد.

3) چراغ قوه LED چند منظوره - بادوام و آسان برای کار کردن، یک چراغ قوه دستی ایده آل برای استفاده در اطراف خانه یا در مواقع اضطراری است. و می تواند برای کمپینگ، پیاده روی، ماهیگیری، دویدن، راه رفتن با سگ، قطع برق، موارد اضطراری، جستجوهای هدفمند و استفاده عمومی خانگی استفاده شود.

4) طراحی آسان برای در دست گرفتن و حمل : این چراغ کار دارای دسته ای راحت است، شاسی جمع و جور با روکش ضد لغزش محکم در دست شما قرار می گیرد یا به عنوان یک لامپ اضطراری به صورت یکپارچه می ایستد.
5) 16 ساعت (نور کم) و 4 ساعت (نور قوی) - 8-10 ساعت زمان شارژ - 16 ساعت (نور کم) و 4 ساعت (نور قوی) ادامه می یابد و برای شارژ کامل به 12 تا 15 ساعت نیاز دارد. مهم است که لامپ خود را به طور منظم شارژ کنید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
مشکی قرمز
توان مصرفی
5 وات
ظرفیت باطری
4V6Ah
زمان شارژ کامل
12 تا 15 ساعت
روشن ماندن با نور کم
16 ساعت
روشن ماندن با نور زیاد
4 ساعت
طول عمر LED ها
10000 ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...