قهوه ساز ناسا الکتریک مدل NS-517

NS-517

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: ضمانت 18 ماهه ناسا الکتریک
  • برند: ناسا الکتریک
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : ضمانت 18 ماهه ناسا الکتریک

محصولات مرتبط

معرفی قهوه ساز ناسا الکتریک NS-517

قهوه ساز ناسا الکتریک مدل NS-517 از دیگر محصولات ناسا الکتریک است که در لیست محصولات نوشیدنی ساز این برند قرار دارد. قهوه ساز‌های ناسا الکتریک معمولاً در کنار کیفیت مطلوب از قیمت  مناسب برخوردارند و کارآیی راحت آنها باعث شده است جز محصولات محبوب ناسا الکتریک به شمار آید. قهوه ساز NS-517 ناسا الکتریک یکی از دستگاه هایی است که برای تهیه ی قهوه فرانسه استفاده می شود و از یک مخزن و قوری به همراه المنت گرم کننده تشکیل شده است.

بهترین قهوه ساز برای استفاده در مهمانی‌ها و خانواده های پرجمعیت و حتی برای استفاده در شرکت‌ها قهوه ساز NS-517 ناسا الکتریک است؛ چرا که هم ظرفیت کافی داشته و  هم از امکانات و قابلیت های کاربردی نظیر گرم نگه داشتن و خاموش شدن خودکار  و تایمر تاخیر پشتیبانی می کند. گفتنی است که توان مصرفی 900 واتی که برای  این دستگاه در نظر گرفته شده، امکان تهیه قهوه در کمترین زمان را فراهم می آورد. مشخصات فنی حرفه‌ای در کنار ظاهر زیبا از ویژگی های جدا نشدنی محصولات ناسا الکتریک است، که NS-517 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قهوه ساز ناسا الکتریک NS-517

مشخصات ظاهری قهوه ساز NS-517

اولین چیزی که هنگام خرید نظر هر کاربری  را جلب می کند، مشخصات ظاهری آن است. اهمیت دادن به زیبایی را می‌توان در  قهوه ساز ناسا الکتریک NS-517 به وضوح مشاهده کرد. این دستگاه از دو قطعه ی اصلی ساخته شده است، که یکی مخزن آب و بدنه ی اصلی دستگاه و دیگری قوری شیشه ای آن می باشد. بدنه اصلی دستگاه از ترکیب استیل ضد زنگ و پلاستیک ABS  بوده، در واقع تنها درپوش و پایه و محل گذاشتن قوری از جنس پلاستیک ABS  است و بدنه ی اصلی از استیل ضد زنگ می باشد.

ضد زنگ بودن بدنه امکان بارها و بارها  شستشوی بدنه دستگاه را فراهم آورده است، بدون اینکه از بابت زنگ زدن و  فرسایش آن نگران باشید. از مزیت های دیگر پلاستیک ABS  کیفیت بالا و براق  بودنش است. پلاستیک به کار رفته در این دستگاه در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد و همین ویژگی باعث شده تا با خیال راحت در ساختار محصولات و  لوازم خانگی ناسا الکتریک به کار رود.

به همراه این دستگاه یک فیلتر عرضه شده است، که محل ریختن پودر قهوه می باشد. جنس این فیلتر از استیل ضدزنگ بوده و  قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد. پایه هایی که در زیر این  دستگاه به کار رفته اند، به پایه های ضد لغزش معروف هستند. این پایه ها  ارتفاع بسیار کم در حد 1 سانتی متر را دارند و جنس آنها از پلاستیک ضد لغزش  است. دو پایه در جلو یک پایه در عقب دستگاه قرار گرفته است، که از لغزش دستگاه در حین روشن بودن جلوگیری می کند.قهوه ساز ناسا الکتریک NS-517

ظرفیت مخزن آب و قوری

ظرفیت مخزن برای این دستگاه در حالت  حداکثر 1.5 لیتر است، که برای استفاده ی راحت تر بصورت مدرج طراحی شده است.  بر روی قسمت شفاف درجه بندی شده اعدادی درج شده اند و به تعداد فنجان قهوه  ای اشاره می کند که با این میزان آب تهیه خواهد شد. مخزن 1.5 لیتری تعبیه  شده برای قهوه ساز ناسا الکتریک NS-517 به میزان 12 فنجان قهوه ظرفیت دارد و  در واقع ظرفیت قابل استفاده ی آن 1.2 لیتر است.

به شما نیز پیشنهاد می کنیم که ازسر ریز  کردن مخزن خودداری کنید. قوری که به همراه این دستگاه ارائه می شود، از جنس  شیشه ی پیرکس بوده و در برابر گرما و حرارت بالا مقاومت زیادی دارد. ظرفیت  مخزن قوری 1.5 لیتر است و آمادگی پذیرایی از 12 نفر را دارد. دستگیره ای  که برای این قوری در نظر گرفته شده، از جنس پلاستیک ABS بوده و ساختار  ارگونومیکی دارد، که بدون آزار دادن مچ دست می توان از آن استفاده کرد.

نمایشگر دیجیتالی LED

صفحه نمایش دیجیتالی که در قسمت بالایی  دستگاه بر روی قسمت پلاستیکی براق مشکی قرار گرفته است، از جنس LED بوده و  قابلیت نمایش دادن زمان باقی مانده را دارد. در پایین این نمایشگر، 4 دکمه  فیزیکی با کارکرد فشاری دیده می شود، که یکی از آنها مربوط به روشن کردن  دستگاه است. دکمه ی دوم به auto program معروف است، این دکمه امکان اجرای  تنظیمات شخصی را به شما خواهد داد. به این صورت که می توانید زمان روشن شدن  دستگاه را به چند ساعت بعد موکول کرد و تنظیمات شخصی خود را اعمال نمود.

دکمه ی بعدی به زمان و در واقع تایم روشن  بودن دستگاه پرداخته است، که با نام Hour درج شده است و تنظیمات مربوط به  ساعت را اعمال می کند و دکمه ی چهارم نیز تنظیمات دقیقه min را اجرا خواهد  کرد.  تمام کارکرد دستگاه قهوه ساز ناسا الکتریک 517 در همین چهار دکمه  خلاصه می شود و شما به سادگی می توانید با پر کردن مخزن و ریختن پودر قهوه  در جایگاه مخصوص و زدن دکمه ی power منتظر نوشیدن قهوه ای دلچسب باشید. در  سمت چپ نمایشگر یک چراغ نشانگر به کار رفته است، که به هنگام روشن بودن  دستگاه، به رنگ قرمز در می آید.

مشخصات فنی قهوه ساز NS-517

قهوه ساز ناسا الکتریک مدل NS-517 که  اکثراً آن را با نام اختصاری 517 می شناسند، دستگاهی است که جهت تهیه و دم  کردن قهوه استفاده می شود. این دستگاه از موتوری با توان مصرفی 900 وات  بهره می برد، که این میزان به معنای مصرف 900 ژول انرژی در ثانیه است. می  دانید که تعریف دیگر توان، آهنگ انجام کار است که با مصرف انرژی است. هر چه  دستگاهی دارای توان مصرفی بالاتری باشد، به این مفهوم است که در زمان  کوتاه تری مقدار بیشتری کار انجام می دهد و انرژی صرف می کند.

ترموستات

ترموستات به کار رفته در این محصول با  تنظیم دما و نگه داشتن دما در سطحی مشخص از سرد شدن قهوه جلوگیری می کند.  در واقع ترموستات در این قهوه ساز تا زمانی که دستگاه به برق وصل باشد، دما  را در حد مد نظر ثابت نگه می دارد و از افزایش و یا کاهش دما جلوگیری می  کند. در واقع زمانی که دمای قهوه ساز به درجه ی مشخصی رسید، ترموستات جریان  برق دستگاه را قطع می کند و زمانی که دمای قهوه ساز شروع به افت کردن کرد،  ترموستات جریان برق را وصل کرده و دستگاه را روشن می کند. پس به نوعی  علاوه بر ثابت نگه داشتن دما، مانع هدررفت انرژی نیز می شود. گفتنی است که  در این دستگاه از المنت حرارتی برای گرم کردن و جوشاندن آب استفاده شده  است، که دمای المنت به 200 درجه سانتیگراد هم می رسد.

فیوز محافظتی

فیوز محافظتی در برابر نوسانات جریان برق  از دیگر مزیت‌های قهوه ساز ناسا الکتریک NS-517 است، این قابلیت زمانی که  به دلیل قطع ناگهانی برق و دوباره وصل شدن آن جریان برق با نوساناتی همراه  خواهد بود، وارد عمل می شود و با ثابت نگه داشتن جهت جریان در مدار از  ایجاد حرارت جلوگیری می کند و مانع از آسیب دیدن دستگاه می‌شود.

قهوه ساز ناسا الکتریک ns-517

قابلیت ها و عملکردهای ویژه

از جمله قابلیت‌هایی که دستگاه قهوه ساز  ناسا الکتریک NS-517 از آنها پشتیبانی می کند، می‌توان به قابلیت گرم نگه  داشتن قهوه اشاره کرد. این قابلیت در واقع به واسطه ی داشتن صحفه گرم  نگهدارنده که در زیر قوری به کار رفته، پشتیبانی می‌شود. المنت ها در سمت  راست و چپ صفحه ی نگهدارنده تعبیه شده اند و از سرد شدن قهوه جلوگیری می  کنند. سیستم ضد چکه از دیگر ویژگی های این محصول است که مانع از چکه کردن  قهوه می شود و علاوه بر اینکه از کثیف شدن محیط اطراف جلوگیری می کند، باعث  می شود تا هوا به هیچ عنوان به داخل مخزن نفوذ نکند. سیستم خاموش شدن  خودکار نیز که امنیت دستگاه را ارتقا داده است، زمانی که دستگاه بیشتر از  زمان مشخص روشن بماند، بصورت اتوماتیک دستگاه را خاموش خواهد کرد.                   

دانلود راهنمای استفاده

دستورالعمل استفاده از قهوه ساز ناسا الکتریک مدل NS-517

دانلود

گارانتی
ضمانت 18 ماهه ناسا الکتریک
برند
ناسا الکتریک
کشور مبدا برند
آلمان
رنگ
مشکی
توان مصرفی
900 وات
کارکرد
قهوه فرانسه
المنت
دارد
خاموش شدن خودکار
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
قابلیت گرم نگهدارنده
دارد
حفاظت در برابر نوسانات برق
دارد
ظرفیت مخزن آب
1.7 لیتر
نشانگر میزان آب
دارد
ظرفیت قوری
1.7 لیتر
جنس قوری
شیشه پیرکس
صفحه نمایش
دارد
نوع صفحه نمایش
دیجیتالی
عملکرد
دکمه فشاری
قابلیت برنامه‌پذیری
دارد
تایمر تاخیر
دارد
فیلتر
دارد
نوع فیلتر
دائمی
جنس بدنه
استیل ضد زنگ و پلاستیک نشکن ABS

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...