مایکروویو میدیا مدل MW-F2824-EFPW

MW-F2824-EFPW

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: ضمانت 18 ماهه فرسان سرویس
  • برند: میدیا
  • رنگ: سفید
  • حجم به لیتر: 28 لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : ضمانت 18 ماهه فرسان سرویس

محصولات مرتبط

مایکروویو 28 لیتری میدیا مدل MW-F2824-EFPS

شرکت مایدیا از دیرباز یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی برقی می  باشد. مایکروویو MW-F2824-EFP میدیا یکی از بهترین و با امکاناتترین  مایکروویوهای موجود در بازار می باشد .

مشخصات فنی مایکروویو MW-F2824-EFP میدیا

جنس فضای داخلی این مایکروویو از استیل ضد زنگ می باشد که بسیار راحت  قابل تمیز کردن است و بر اثر حرارت بر خلاف مدل های لعابی بازار نمی سوزد و  زرد می شود . این مایکروویو دارای گریل بوده که در پخت بهتر غذاها می توان  از آن استفاده نمود و همچنین از پخت ترکیبی نیز می توان استفاده نمود . یکی دیگر از امکانات خوب این مایکروویو داشتن برنامه یخ زدایی مواد می باشد  . این مایکروویو دارای برنامه های غذایی از پیش تعیین شده برای غذاهای  مختلف نیز است کار کرد آن بسیار راحت بوده و طراحی بسیار زیبایی دارد.

مایکروویو ۲۸ لیتر مایدیا MW-F2824-EFPW مجهز به سه قابلیت  مایکروویو، گریل و پخت ترکیبی است. از طریق صفحه نمایش واقع بر روی بدنه  می‌توان اطلاعات مربوط به تنظیمات پخت را مشاهده کرد. از قابلیت مایکروویو  مدیا می‌توان برای پخت غذاهایی مانند سبزیجات تازه و منجمد، برنج،  ماکارونی، حبوبات، ماهی و گوشت و غیره استفاده نمود. در حالت مایکروویو  هرگز نباید از ظروف فلزی و ظروف چینی که دارای حاشیه طلاکوب هستند جهت قرار  دادن داخل محفظه دستگاه استفاده نمود. این دستگاه مجهز به گریل می‌باشد که  با استفاده از این قابلیت می‌توان غذاهایی مانند گوشت، ماهی و مرغ را کباب  کرد.این دستگاه مجهز به تایمر دیجیتالی است که با تنظیم آن می‌توان مدت  زمان پخت را تعیین نمود تا پس از پاپان پخت دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش  گردد. همچنین با استفاده از تایمر می‌توان زمان پخت دستگاه را از پیش تنظیم  نمود تا در ساعت تنظیم شده دستگاه به صورت خودکار شروع به کار نماید.

گارانتی
ضمانت 18 ماهه فرسان سرویس
برند
میدیا
رنگ
سفید
حجم به لیتر
28 لیتر
تعداد برنامه پخت
8 برنامه پخت
توان مصرفی
900 وات
گریل
دارد
کانوکشن
دارد
پخت ترکیبی
دارد
قابلیت تنظیم زمان
دارد
قفل کودک
دارد
یخ زدایی
دارد
صفحه نمایش
دارد
پوشش محفظه داخلی
دارد
وزن
15 کیلوگرم
ابعاد
51.3 × 43 × 30.5 cm
سایر ویژگی ها
دارای دکمه لغو عملکرد - قابلیت خاموشی خودکار - فضای داخلی تمام استیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...