ترازو دیجیتال جیپاس مدل GBS46505UK

Geepas GBS46505UK Body Fat Bathroom Scale

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

1) اندازه گیری امپدانس بیوالکتریک - این ترازوها مزیت خاصی دارند. آنها قادر به اندازه گیری دقیق چربی احشایی، توده عضلانی، آب و درصد استخوان در بدن هستند. برای عملکرد باکیفیت دستگاه، لازم است روی نواحی خاصی که نزدیک تر به لبه دستگاه قرار دارند بایستید.

2) صفحه نمایش دیجیتال - 3 انتخاب اندازه گیری در st / kg / £ با حداکثر وزن 28 سنگ / 180 کیلوگرم / 400 پوند. برخلاف ترازوهای مکانیکی، این ترازوهای الکترونیکی فوراً اطلاعات مربوط به ترازو وزن شما را روی یک صفحه دیجیتال کوچک نشان می دهند. برای عملکرد عادی، مراقب باشید و روی نمایشگر قرار نگیرید. حداکثر 10 کاربر می توانند اطلاعات خود را ذخیره کنند.

3) دقت بالا -این ترازوهای حمام به صورت دیجیتالی خطای بسیار کمی دارند و همیشه وزن واقعی را به دقت نشان می دهند. در ترازوهای دیجیتال حداکثر خطا می تواند 100 گرم باشد. این بر انتخاب میزان کالری روزانه تأثیری نخواهد گذاشت.

4) طراحی فشرده - اندازه ترازوهای بدن به قدری کوچک است که شما حتی مجبور نیستید در مورد محل قرار دادن آنها فکر کنید. این طرح سیاه و سفید زیبا نیز به خوبی با هر اتاقی در خانه شما سازگاری دارد. اگر متوجه شدید که هر روز به ترازو نیاز ندارید، به راحتی می توانید آنها را در کمد یا زیر میز کنار تخت پنهان کنید.

5) شیشه صاف - ترازو حمام ممکن است برای شما بسیار شکننده به نظر برسد زیرا سطح آن از شیشه تشکیل شده است. اما این طوری نیست. شیشه سکوریت شده سنگین می تواند تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل کند و آسیبی نبیند. می توانید با خیال راحت روی آنها بایستید، بدون ترس از شکستن آنها.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
مشکی
نوع ترازو
وزنی
حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری
180 کیلوگرم
دقت سنجش
100 گرم
نحوه تنظیم
اتوماتیک
نمایشگر LCD
دارد
نوع باتری
باتری نیم قلمی 2 عدد
سایر ویژگی ها
اندازه گیری 11 شاخصه بدن مانند وزن،چربی بدن، آب، استخوان، عضله، BMI
ابعاد
1.2×28.3×31 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...