چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل NS-321

NS-321

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: ضمانت 18 ماهه ناسا الکتریک
  • برند: ناسا الکتریک
  • رنگ: نقره ای
  • توان مصرفی: 1500 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : ضمانت 18 ماهه ناسا الکتریک

محصولات مرتبط

معرفی چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321                                                                                            

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321 یکی از چرخ گوشت های قدرتمند و محبوب ناسا الکتریک است، که با ظاهری زیبا تولید و عرضه شده است. بدنه این محصول از جنس  پلاستیک با کیفیت بوده که با روکش استیل پوشش داده شده است، پلاستیکی بودن  بدنه از این جهت که وزن دستگاه را کاهش می‌دهد بسیار حایز اهمیت است. پوشش  استیلی قرار گرفته بر روی بدنه نیز، باعث افزایش دادن مقاومت محصول در  برابر خط و خراش می‌شود. ویژگی منحصر به فردی که در این چرخ گوشت دیده  می‌شود، موتور قدرتمند آن می‌باشد.

این موتور دارای توان 1500 وات است، که نشان از کارایی بالای چرخ گوشت NS-321 دارد.در واقع توان بالای این موتور امکان چرخ کردن گوشت در مدت زمانی  کوتاه را فراهم آورده است. برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، یک ترموفیوز  حرارتی در برابر اضافه جریان تعبیه شده است. عملکرد دور معکوس نیز در چرخ  گوشت ناسا الکتریک NS-321 پشتیبانی می‌شود، این عملکرد با حرکت به عقب آنچه  را که در گلویی گیر کرده باشد، آزاد خواهد کرد.

اتصال دهنده و سینی و شبکه‌های برش و تیغه از جنسی مقاوم می‌باشند و قابلیت شستشو را دارند. تیغه‌ها از جنس استیل ضد زنگ بوده که کارایی بالایی داشته و برای برش دادن گوشت به کار می‌روند. سه  شبکه برش در سایز درشت و متوسط و ریز از جنس استیل ضد زنگ به همراه چرخ  گوشت NS-321 ناسا الکتریک عرضه می‌شود، که امکان چرخ کردن گوشت در سایز و  اندازه مختلف را فراهم می آورد.

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321

مشخصات ظاهری چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321 یکی از دستگاه‌های قدرتمندی است که علاوه بر کیفیت بالا از قدرتمندی و ظاهری زیبا بهره می‌برد. چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321 با ابعاد جمع و جور و وزن مناسبش توانسته به یکی از محصولات محبوب تبدیل  شود. رنگ نقره‌ای بدنه از آن محصولی لوکس ساخته است. بدنه دستگاه از جنس  پلاستیک بوده، کیفیت و مرغوبیت بدنه بسیار بالا بوده و در برابر افتادن و  یا سایر اتفاق‌های احتمالی مقاوم است.

لایه‌ای نقره‌ای رنگِ استیل، بدنه  پلاستیکی چرخ گوشت را پوشش داده است. این پوشش نقره‌ای علاوه بر اینکه به  این محصول جذابیت خاصی بخشیده است، بلکه مقاومت بدنه را هم در مقابل خط و  خراش برداشتن افزایش داده است. سایر قطعاتی که به همراه این محصول عرضه  خواهند شد، از جنس فلز و استیل می‌باشند و کیفیت بالایی دارند.

دکمه‌ها و عملکرد آنها

بر روی بدنه چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321 یک دکمه تعبیه شده است، که عملکرد خاموش/روشن و دور معکوس را پشتیبانی  می‌کند. در وسط این دکمه یک چراغ نشانگر وجود دارد، این چراغ نشانگر هنگام  روشن بودن دستگاه روشن شده و رنگ آبی ملایمی را نمایش می‌دهد. دکمه پایینی  مربوط به خاموش و روشن کردن و دکمه بالایی مربوط به عملکرد REV یا همان دور معکوس است. کارایی راحت این دکمه‌ها امکان استفاده از این چرخ  گوشت را بدون نیاز به داشتن مهارت و اطلاعاتی خاص ممکن ساخته است و هر  کاربری می‌تواند از این چرخ گوشت به سادگی استفاده کند.

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321

پایه‌های ضد لغزش

پایه‌ها با طراحی ضد لغزش از دیگر  ویژگی‌های چرخ گوشت ناسا الکتریک می‌باشند. در زیر بدنه اصلی دستگاه چهار  پایه با طراحی ضد لغزش تعبیه شده‌اند، که بر روی سطوح مختلف قرار گرفته و  با توجه به خاصیت چسبندگی که دارند، اصلا جابجا نمی‌شوند. در واقع زمانی که  دستگاه با بالاترین توان خود در حال کار کردن باشد، امکان تکان خوردن و  لغزش آن وجود دارد؛ اما پایه‌های ضد لغزش که به همین منظور تعبیه شده‌اند  از چنین اتفاقی جلوگیری خواهند کرد. البته کاهش دادن صدا از دیگر مزایای  این پایه‌ها می‌باشد، که با چسبیدن به سطوح مانع از تکان خوردن و تولید  صدای اضافی می‌شوند.

جنس تیغه‌ها و دیگر قطعات

تیغه‌هایی که در این چرخ گوشت استفاده  می‌شوند از جنس استیل ضد زنگ هستند، که به منظور برش دادن گوشت تعبیه  شده‌اند. در واقع تیغه یکی از اجزای مهم در چرخ گوشت‌ها می‌باشد؛ چرا که  اگر جنس تیغه‌ها قابل تیز شدن نباشد، به زودی کند شده و دیگر قادر به بریدن  و در نهایت چرخ کردن گوشت نخواهد بود. همچنین اگر این تیغه‌ها ضد زنگ  نباشند، در حین تماس با گوشت طعم و مزه گوشت را تغییر خواهند داد. بنابراین  در طراحی و تولید چرخ گوشت ناسا الکتریک برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی از  تیغه‌هایی با جنس استیل ضد زنگ استفاده کرده است، که علاوه بر برندگی  بالا، خاصیت تیز شدن مجدد را دارند. همچنین ضد زنگ بودن آنها از کیفیت  بالای استیل نشات می‌گیرد و بر روی طعم و ارزش گوشت تاثیر نخواهد داشت.

تیغه‌های چرخ گوشت ناسا الکتریک

مشخصات فنی و توان مصرفی NS-321

توان مصرفی از مهمترین مولفه‌های تعیین  کننده کیفیت چرخ گوشت است. در واقع برای تشخیص چرخ گوشت خوب و با کیفیت  مهمترین مولفه، سطح قدرت و توان دستگاه است. به همین جهت است که آپشن تنظیم  سرعت در مورد این دستگاه‌ها آنچنان که باید مطرح نیست. چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321 دارای توان 1500 وات است و در هر ثانیه به این میزان کارایی دارد، در  نتیجه انتظار بسیار زیادی از این دستگاه می‌رود و باید در عرض چند دقیقه،  حجم قابل توجهی گوشت را چرخ نماید و در نهایت قابل ذکر است موتور این چرخ  گوشت از نوع گیربکسی است.

ترموفیوز محافظتی در برابر اضافه جریان

یکی از ویژگی‌های امنیتی این چرخ  گوشت سیستم امنیتی آن است که به ترموفیوز حرارتی در برابر نوسانات برق  معروف است. این سیستم به هنگام برخورد با اضافه جریان، مانع از ورود جریان  برق به دستگاه می‌شود. نوسانات برق همواره یکی از عوامل مهم سوختن  دستگاه‌های برقی بوده که با قطع شدن ناگهانی برق و وصل شدن مجدد آن و یا  برخی دلایل دیگر بوجود می‌آید. این سیستم امنیتی بصورت اتوماتیک جریان برق  اضافه را تشخیص داده و مانع از روشن شدن آن خواهد شد.

سیستم دور معکوس REV

سیستم دور معکوس REV یکی از ویژگی‌ها یا قابلیت‌های مهم در چرخ گوشت‌های امروزی است، که چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321 نیز از آن پشتیبانی می‌کند. عملکرد دور معکوس مربوط به زمانی است که رگ و  پی و گوشت داخل دستگاه گیر کرده باشد، در واقع بعضی مواقع گوشت چرخ نشده  داخل گلویی دستگاه گیر می‌کند و مانع از چرخ شدن گوشت می‌شود و باعث متوقف  شدن چرخ گوشت می‌گردد. در این حالت با فشار دادن دکمه REV، دستگاه به حالت  قبلی‌ اش بازگشته و گوشت گیر افتاده را باز می‌گرداند و مسیر گلویی را آزاد  می‌سازد.

لوازم جانبی چرخ گوشت NS-321 ناسا الکتریک

به همراه چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321 لوازم جانبی متعددی ارائه می‌شود، که شامل شبکه‌های برش، قطعات کباب ساز، سوسیس‌ ساز و اهرم فشاری خواهد شد. 3 شبکه توری از جنس فلز با روکش کروم ضد زنگ برای چرخ کردن گوشت  در این دستگاه استفاده می‌شود. این شبکه‌ها دارای سه سایز متفاوت درشت و  متوسط و ریز می‌باشد، که می‌توانید گوشت را متناسب با نیاز خود در  اندازه‌های مختلف چرخ کنید.

سری کباب ساز و سوسیس ساز نیز برای تهیه  گوشت کبه ساز و سوسیس به کار رفته و امکان تهیه کباب خانگی خوشمزه و تمیز  را فراهم می‌آورد، که از جنس پلاستیک با کیفیت بوده و قابلیت شستشو در  ماشین ظرفشویی را دارند و به سادگی وصل و جدا می‌شوند. اهرم فشار دهنده یا پوشر نیز از جنس پلاستیک بوده و برای هل دادن و فشار وارد کردن به تکه‌های  گوشت از مخزن به سمت گلویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راهنمای استفاده

دفترچه راهنمای استفاده از چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل NS-321

دانلود

گارانتی
ضمانت 18 ماهه ناسا الکتریک
برند
ناسا الکتریک
رنگ
نقره ای
توان مصرفی
1500 وات
تعداد سرعت
تک سرعته
دور معکوس REV
دارد
جنس بدنه
پلاستیک نشکن ABS
چراغ نشانگر
دارد
جنس اتصال دهنده
فلزی
جنس سینی
فلزی
جنس تیغه
روکش کروم ضد زنگ
تعداد صفحه مشبک
3 عدد
جنس صفحه مشبک
شبکه‌ی فلزی با روکش کروم ضد زنگ
اندازه صفحه مشبک
ریز، متوسط و درشت
سوسیس ساز
دارد
جنس قیف سوسیس ساز
پلاستیک
کبه ساز
دارد
جنس قیف کبه ساز
پلاستیک
اهرم فشار دهنده
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...