چرخ گوشت بوش مدل MFW67440

BOSCH Meat Grinder MFW67440

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: بوش
  • رنگ: استیل مشکی
  • توان مصرفی: 2000 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
7,500,000
11%
6,690,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

معرفی چرخ گوشت بوش MFW67440

در جهان امروز برند بوش محبوبیت زیادی پیدا نموده که وقتی سخن از این برند به میان می آید مجموعه ای از کیفیت و زیبایی در ذهن نقش می بندد. همه می دانیم که شرکت بوش برای ساخت محصولات خود از برترین کیفیت ها و اصل ترین قطعات استفاده می کند، همین امر موجب شده تا مشتریان زیادی به این برند روی آورد و برند بوش را برای لوازم خانگی خود انتخاب نماید که بتوانند یک عمر با خیال راحت بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند و از زیبایی و ظرافت به کار رفته در آن و کارایی آن لذت  ببرند.

چرخ گوشت بوش مدل MFW67440 هم یکی از محصولات بی نظیر این کمپانی می باشد که ما می خواهیم در ادامه ی این مطلب چند مورد از ویژگی های  این محصول را تشریح کنیم.

MFW67440 تجهیزات

 

قدرت و توان موتور چرخ گوشت بوش MFW67440

موتور این چرخ گوشت بوش دارای قدرت 2000 وات می باشد که قادر است به سرعت مواد مورد نظر را چرخ کند. میزان خروجی این دستگاه 3.5 کیلوگرم در دقیقه می باشد که قادر است با صرف کمترین هزینه و کمترین انرژی چرخ کردن حجم مورد نیاز مواد شما را انجام دهد. دوام موتور چرخ گوشت بوش 674400 هم به گونه ای است که تا سالیان دراز عمر خواهد کرد و تا آخر عمر کاربر را از خرید چرخ گوشتی دیگر بی نیاز  خواهد نمود.

طراحی چرخ گوشت بوش 68660

طراحی زیبا

ظرافت و طراحی این چرخ گوشت بسیار مدرن و کلاسیک است چرا که از ترکیب دو رنگ سیلور و مشکی در آن استفاده شده همچنین ظرفی که بالای این چرخ قرار می گیرد به رنگ مشکی می باشد و برای جهیزیه خانم ها بسیار گزینه ی مناسبی می باشد و در صورت ست بودن با دیگر لوازم خانگی چهره ای زیبا و خاص به آشپزخانه شما خواهد داد و موجب جلب رضایت خانم های خوش سلیقه خواهد شد.

ویژگی های چرخ گوشت بوش MFW67440

بر روی بدنه ی این چرخ گوشت یک دکمه ی خاموش روشن دیده می شود و تنها در یک سرعت کار می کند یعنی این دستگاه تک سرعته می باشد. شبکه های این چرخ گوشت دارای سوراخ‌های متفاوت اعم از 3 میلی‌متری، 8 میلی‌متری و 4.8 میلی‌متر می باشد که متناسب با اندازه ی دلخواه می توانیم از آن استفاده نماییم. همچنین این چرخ گوشت دارای پایه هایی است که بر روی زمین به طور ثابت قرار می گیرد و به هنگام کار با آن لغزشی احساس نخواهید کرد. زیبایی و کارایی این محصول با دسته ای که روی آن قرار گرفته تکمیل می شود و حمل و نقل این دستگاه را آسان می نماید.

شبکه های چرخ گوشت بوش 67440

همچنین  این محصول دارای چند ابزار و سری های مختلف می باشد که هر کدام برای کار خاصی تولید شده است که می توان استفاده های مختلفی مانند حلقه کردن خرد کردن و… از آنها نمود به طور مثال برای خرد کردن پیاز در حجم زیاد هم می توانید از این دستگاه استفاده نمایید. سرعت و دقت عملکرد این چرخ گوشت مثال  زدنی است و با توجه به کیفیتی که دارد خرید آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در نتیجه چرخ گوشت بوش 67440 عملکردی مثبت در خانه های شما عزیزان دارد و نیازهای خانه را قطعا برطرف خواهد کرد.

رنده های چرخ گوشت بوش مدل 67440

نتیجه گیری

اگر دوست دارید هنر آشپزیتان را بهبود ببخشید و با ترکیب و مخلوط مواد مختلف غذاهای خوشمزه درست کنید، این محصول می تواند کمک شایانی به شما کند

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
بوش
رنگ
استیل مشکی
توان مصرفی
2000 وات
توان مصرفی دور معکوس
700 وات
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
جنس بدنه
استیل و پلاستیک
ظرفیت چرخ کردن
3.5 کیلوگرم در دقیقه
تعداد دیسک
3 شبکه ریز، متوسط و درشت
نوع دیسک
دیسک رنده متوسط ، دیسک ورقه ای متوسط ، نازل فرم دهنده
عملکرد معکوس
دارد
سوسیس ساز
دارد
کبه ساز
دارد
سایر ویژگی ها
- دارای عملکرد سوسیس ساز و کبه ساز
- مجهز به دکمه چرخش معکوس
- دارای سیستم محافظت در برابر بار اضافی مواد
وزن
5 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...