چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل NS-317

NS-317

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: ضمانت 18 ماهه ناسا الکتریک
  • برند: ناسا الکتریک
  • کشور مبدا: آلمان
  • رنگ: مشکی نقره ای
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

معرفی چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-317

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-317 یکی از چرخ گوشت‌های پرطرفدار ناسا الکتریک است، که از موتور قدرتمند و  کارآیی بالایی بهره می‌برد. چرخ گوشت ناسا الکتریک 317 برخلاف دیگر محصولات  تنها از پلاستیک در ساختار بدنه استفاده کرده است، که از نوع ABS بوده و کیفیت بالایی دارد و براق بودنش باعث زیباتر دیده شدن محصول می‌شود. ترکیب رنگ مشکی و خاکستری در بدنه باعث دو تکه به نظر رسیدن این چرخ گوشت می‌شود، به‌ طوری که رنگ  مشکی به بخش پشتی و رنگ خاکستری به بخش جلویی بدنه اختصاص داده شده است. موتور قدرتمندی که در این دستگاه به کار رفته، دارای حداکثر توان 2000 وات می‌باشد و با این قدرت بالا می‌تواند در کمترین زمان حجم قابل توجهی گوشت را چرخ کند.

در این مدل برخلاف چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313   امکان تنظیم سرعت را ندارد و تنها با همان سرعت تنظیم شده کار می‌کند.  گفتنی است که برخلاف بدنه که از پلاستیک است، تمامی قطعات از استیل ضد زنگ  می باشند.

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-317

مشخصات ظاهری چرخ گوشت NS-317

در NS-317 بدنه‌ای اصلی با ابعاد کوچک به  دیگر قطعات وصل می‌شود و کار چرخ کردن را می‌تواند شروع ‌کند. بدنه‌ی اصلی  این چرخ گوشت از ترکیب دو رنگ خاکستری و مشکی تشکیل  شده است، که در کنار هم هارمونی فوق‌العاده ای را خلق می‌کنند، که این  ویژگی یکی از عناصر زیبایی شناسی محصولات است. بدنه پشتی دستگاه مشکی رنگ  بوده و بدنه جلویی خاکستری رنگ است و برند ناسا الکتریک نیز بر روی قسمت  جلویی و دقیقاً زیر گلویی دستگاه به زیباترین حالت نمایان است.

دکمه ها و تنظیمات

بر روی قسمت مشکی رنگ چرخ گوشت، دکمه‌های  لازم برای اعمال تنظیمات در کادر و مکان مشخص خود قرار گرفته‌اند. یک کادر مستطیلی از جنس کروم بر روی بدنه قرار گرفته که در داخل این کادر 3 دکمه با  عملکردهای مختلف وجود دارند. دکمه ی روشن/خاموش در وسط و دکمه‌ی چرخش  معکوس REV در سمت چپ و دکمه‌ی مخصوص چرخ کردن و در واقع له کردن میوه ها  مانند گوجه در سمت راست واقع شده اند. عملکرد این دکمه‌ها فشاری بوده و با  فشار دادن آنها به راحتی تنظیمات مورد نظر اعمال خواهند شد. از طراحی‌های  برجسته ی این محصول می توان به نور آبی رنگ اطراف این دکمه‌ها اشاره کرد که  بر روی پس زمینه ی مشکی رنگ طراحی چشم نوازی به دستگاه بخشیده است.

از ویژگی های ظاهری هوشمندانه‌ای که برای  این محصول در نظر گرفته شده است، تعبیه کردن محفظه‌ی نگهداری لوازم جانبی  است. لوازم جانبی مختلف در این محفظه نگهداشته می‌شوند، که به وسیله‌ی  درپوش باز و بسته می‌شود. در زیر بدنه‌ی اصلی چرخ گوشت پایه‌هایی با ساختار  ضد لغزش قرار گرفته‌اند، که به دلیل پلاستیک نرم و محکمی که در زیر آنها  قرار دارد، مانع از لغزیدن دستگاه می‌شود.

چرخ گوشت NS-317

موتور و توان چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-317

موتور قدرتمندی که ناسا الکتریک برای این چرخ گوشت در نظر گرفته است، موتوری با حداکثر توان 2000 وات است. که قدرت فوق‌العاده ای در چرخ کردن گوشت داشته و در کمترین زمان  بیشترین حجم گوشت را چرخ خواهد کرد. سرعت بالایی که این دستگاه در چرخ کردن  دارد، باعث شده به عنوان یکی از بهترین چرخ گوشت‌ها معرفی شود. سیستم  محافظت در برابر نوسانات جریان برق از ویژگی‌های خاصی است که از سوختن  دستگاه جلوگیری می‌کند.

اساس کار در این سیستم به این صورت است که  زمانی که جریان برق شدید یا کم شود، سیستم خاموش شدن خودکار بصورت  اتوماتیک وارد عمل شده و با قطع کردن جریان برق دستگاه را خاموش می‌کند. به  این صورت لازم نیست نگران قطع شدن های ناگهانی برق باشید. البته سیستم  خاموش شدن خودکار تنها به نوسانات ناگهانی برق محدود نمی‌شود، بلکه زمانی  که دستگاه بیش از اندازه گرم شود، چرخ گوشت بصورت اتوماتیک خاموش می شود. بنابراین توصیه می‌شود که بیشتر از 15 دقیقه با چرخ گوشت ناسا الکتریک 317  کار نکنید و هر 15 دقیقه یک بار آن را به مدت 3 دقیقه خاموش کنید، تا باعث  استهلاک و کاهش طول عمر مفید موتور نگردد.

مشخصات چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-321

سیستم دور معکوس

سیستم دور معکوس REV از  دیگر قابلیت های کاربردی تعبیه شده در چرخ گوشت 317 است. این قابلیت زمانی  به کار می آید که گوشت و چربی در گلویی دستگاه گیر کرده باشد، در این حالت  دستگاه از حرکت می‌ایستد و متوقف می‌شود. در چنین شرایطی کافی است دکمه‌ی  REV را بزنید تا با سرعت کم دستگاه به حالت قبلی خود بازگردد و گوشت چرخ  نکرده و چربی که داخل گلویی گیر افتاده است، را بازگرداند.

لوازم جانبی چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-317

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-317 یک چرخ گوشت  کامل و ایده آل است که علاوه بر کیفیت بالای مواد سازنده و طراحی شکیل و  مدرن و موتور کارآمد و قدرتمند از لوازم جانبی و اکسسوری های متنوعی نیز  پشتیبانی می‌کند. لوازم جانبی که به همراه این چرخ گوشت عرضه می‌شوند دست  شما را در نوع استفاده از دستگاه باز می‌گذارند. سری سوسیس ساز برای تهیه‌ی  سوسیس‌های خانگی و سری کباب ساز برای تهیه‌ی کباب و همچنین اهرم فشار  دهنده و سه نوع شبکه‌ی توری ریز و متوسط و درشت از لوازم جانبی مفیدی هستند  که به همراه این دستگاه عرضه شده‌اند.

از اهرم هل دهنده برای فشار دادن تکه‌های  گوشت به داخل محظفه‌ دستگاه به کار می‌رود و البته پیشنهاد ما این است که  تنها از این اهرم برای فشار دادن گوشت و مواد غذایی به داخل محفظه و گلویی  استفاده نمایید. گفتنی است که جنس سینی نگهدارنده، گلویی و محفظه  و میله‌ی  حلزونی از فلز بوده و شبکه برش و تیغه‌ها از استیل ضد زنگ است و قابلیت  شستشو در ماشین ظرفشویی را هم دارند. اما سری‌های سوسیس ساز و کباب ساز و  اهرم فشار دهنده از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است.

دانلود راهنمای استفاده

دستورالعمل استفاده از چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل NS-317

دانلود

گارانتی
ضمانت 18 ماهه ناسا الکتریک
برند
ناسا الکتریک
کشور مبدا
آلمان
رنگ
مشکی نقره ای
توان مصرفی
2000 وات
ابعاد
350 × 150 × 360 میلی‌متر
وزن
4.4 کیلو‌گرم
تعداد سرعت
دو سرعت از پیش تنظیم شده
دور معکوس
دارد
جنس بدنه
پلاستیک نشکن ABS
جنس تیغه
فلز با روکش کروم ضد زنگ
چراغ نشانگر
دارد
تعداد صفحه مشبک
3 عدد
جنس صفحه مشبک
سه نوع شبکه‌ی فلزی با روکش کروم ضد زنگ
اندازه صفحه مشبک
ریز، متوسط و درشت
سوسیس ساز
دارد
کبه ساز
دارد
اهرم فشار دهنده
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...