چراغ اضطراری جیپاس مدل GE51036

Geepas GSL5564 Rechargeable LED Emergency Searchlight

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: مشکی قرمز
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1) 122 عدد چراغ LED پرقدرت - این لامپ از لامپ های مینی ال ای دی با قدرت 122 عدد استفاده می کند. این چراغ‌های ال‌ای‌دی با هم کار می‌کنند و به شکلی یکنواخت می‌درخشند تا نوری بدون تابش خیره کننده ایجاد کنند. این روش مفیدتر است زیرا نور روشن تری ارائه می دهد و انرژی کمتری مصرف می کند.
2) باتری لیتیومی - این فانوس از یک باتری با ظرفیت 3.7 ولت و باتری لیتیومی 4800 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. این می تواند نور روشن مداوم را برای ساعت ها ارائه دهد و آن را برای کمپینگ و خارج از منزل ایده آل کند. همچنین می تواند در قطعی های ناگهانی یا اعلام نشده برق بسیار مفید باشد.

3) ساعت کار طولانی - فانوس برای شارژ کامل به 8 تا 10 ساعت زمان نیاز دارد. این می تواند 2 ساعت نور قوی و 4 ساعت نور متوسط ارائه دهد، بنابراین برای کمپینگ و خارج از منزل ایده آل است. همچنین می تواند در قطعی های ناگهانی یا اعلام نشده برق بسیار مفید باشد.

4) پورت شارژ موبایل - این فانوس ال ای دی اضطراری با باتری داخلی 3.7 ولتی لیتیومی 4800 میلی آمپر ساعتی می تواند به عنوان پاوربانک استفاده شود. رابط استاندارد USB لامپ برای اکثر دستگاه های الکترونیکی مناسب است. کابل USB شارژ را راحت می کند و همچنین می تواند سایر دستگاه های USB را به عنوان پاوربانک پشتیبان شارژ کند.

5) دسته قابل حمل، سبک و قابل حمل - فانوس اضطراری LED قابل شارژ Geepas قابل حمل و سبک است و دارای دسته حمل برای انعطاف پذیری و روشنایی در تاریکی در هر کجا و هر زمان که به آن نیاز دارید است. جمع و جور و به طرز شگفت انگیزی قابل حمل است، بنابراین می توانید آن را به هر جایی که به نور نیاز دارید ببرید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
مشکی قرمز
توان مصرفی
5 وات
ظرفیت باطری
3.7 ولت
نوع باطری
لیتیومی 4800 میلی آمپر
زمان شارژ کامل
8 تا 10 ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...