چای ساز جیپاس مدل GTM38045

Geepas 2 In 1 Digital Tea Maker GTM38045

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: جیپاس
  • توان مصرفی: 1800 وات
  • کنترل پنل: دیجیتالی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

یک صبح هرگز کامل نمی شود تا زمانی که یک چای یا قهوه خوب را دریافت نکنید. کتری Geepas دو در یک با چای ساز یک گزینه عالی در آب جوش سریع است. وقتی مشغول کار هستید ، شاید لازم باشد چای یا قهوه درست کنید ، در چای ساز که برای کتری ما با فیلتر واقعا ساده است ، فقط چند دقیقه زمان نیاز دارد! کتری ریخته گری از 100٪ مواد غذایی و فیلتر ، درب و دهانه استیل ضد زنگ ساخته شده است که آب را لمس می کند تا از هیچگونه پوشش شیمیایی در داخل و برای سلامت شما ایمن باشد. با قابلیت خاموش شدن خودکار ، این کتری 2 در 1 وقتی آب به دمای دلخواه شما برسد به طور خودکار خاموش می شود. و عملکرد گرم می تواند چای شما را گرم نگه دارد تا در هر زمان از چای داغ لذت ببرید. کتری را روشن کنید و بدون نگرانی دور شوید. هنگامی که آب شروع به جوشیدن می کند ، کتری به طور خودکار خاموش می شود.
چای ساز دیجیتال قهوه جیپاس 2 در 1 با پایه گرمایش مسطح فراتر از تهیه چای معمولی با تنظیمات دقیق و دم کشیدن برای لذت بخش ترین تجربه چای است. برای ایجاد طعم چای لذیذ در هر فنجان می توانید از هر نوع چای کیسه ای یا برگ چای استفاده کنید. استفاده آسان و سیگنال شنیدنی آن به شما امکان می دهد زمان آماده شدن آب برای سرازیری و آماده ریختن را بدانید. کتری برقی ایمن و دقیق مجهز به کنترل ترموستات. دسته بدون لغزش یک چسبندگی مطمئن را ایجاد می کند و برای لمس کردن خنک باقی می ماند. نگه داشتن آن راحت است و هنگام ریختن لوله ، دریبل نمی کند. به راحتی نوشیدنی های مورد علاقه خود را با ریختن بی سیم مناسب سرو کنید و به اشتراک بگذارید. پیشرفت شگفت انگیز از پیش تعیین شده برای طعم بهتر میوه ای ، عجیب و غریب ، خوشمزه ، و دمنوش های معطر گیاهی و چای شما را بیش از حد تند نمی کند. دمای منبع تغذیه را در هر زمان تنظیم کنید و همیشه دما ، فیلتر شیشه ضخیم ، حذف سرباره هوشمند ، فیلتراسیون سریع را در اختیار شما قرار دهیم.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
جیپاس
توان مصرفی
1800 وات
کنترل پنل
دیجیتالی
فیلتر تفاله گیر چای
استیل ضد زنگ
قابلیت تنظیم دمای آب
دارد
قابلیت گرم نگه داشتن
دارد
قطع کن خودکار
دارد
ظرفیت کتری
1.7 لیتر
ظرفیت قوری
1 لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...