همزن کاسه دار مایر مدل MR-۹۹۹

MULTI PRO MIXER maier MR-۹۹۹

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: maier
  • رنگ: مشکی + سفید
  • کشور مبدأ برند: آلمان
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

همزن کاسه دار حرفه ای مایر مدل MR-999

اگر به آشپزی و بخصوص درست کردن غذاهایی مثل شیرینی ها، کیک ها و عنوان نان علاقه دارید. مطمئنا خرید همزن کاسه دار یا معمولی قدرتمند می تواند بسیار کمک کننده باشد. مدت زمانی را که صرف درست کردن شیرینی می کنید را به حداقل برساند. همزن ها در دو نوع دستی و کاسه دار هستند که با توجه به نوع کارایی و ساختار هر کدام، قابلیت مخصوص به خود را دارند. اگر همیشه مدت زمان زیادی را صرف ورز دادن خمیر و یا مخلوط کردن موادغذایی می کنید و به دنبال یک همزن کاسه دار هستید. با ما همراه باشید تا یکی از همزن های کاسه دار با کیفیت شرکت مایر را به شما معرفی کنیم.

کمپانی مایر یکی از شرکت های خوشنام می باشد که در زمینه ساخت محصولات خانگی شهرتی چندین ساله دارد. اکثر شما با محصولات خوش ساخت این کمپانی آشنا هستید و قابلیت های آن ها را به وضوح دیده اید. اگرچه این شرکت نسبت به شرکت های دیگر دارای شهرت کمتری است. اما محصولات آن از نظر کیفیتی و عملکردی در سطح قابل توجهی قرار دارد. همزن کاسه دار مایر مدل Maier mr-999، محصولی از شرکت مایر است که در ادامه به بررسی قابلیت ها و خصوصیات آن می‌پردازیم.

مشخصات همزن کاسه‌دار 550 وات مایر مدل MR-999

1. موتور:

قدرت موتور، نشان دهنده ی قابلیت و توانایی دستگاه در هنگام انجام کار است. هرچقدر قدرت موتور بیشتر باشد، دستگاه توانایی بیشتری در انجام کار با سطح انرژی پایین و در مدت زمان کوتاه تر دارد. در ارتباط با دستگاه هایی مثل همزن، موتور قدرتمند این امکان را به دستگاه می دهد تا سرعت چرخش پره های آن افزایش یابد. موتور بکاررفته در همزن کاسه دار مایر مدل Maier mr-999 دارای توانی حدود 550 وات می باشد. این موتور قدرتمند باعث شده تا افراد بتوانند به راحتی با کمک همزن کاسه دار مایر مدل Maier mr-999، موادغذایی نظیر خمیر را نیز بهم بززند و ورز بدهند. موتور 550 واتی در مقایسه با موتور همزن های کاسه دار دیگر، دارای قدرتی نسبی می باشد. علاوه بر این، موتور همزن کاسه دار مایر مدل Maier mr-999 از نوع موتور چرخشی هیدرولیکی می باشد که کارایی آن را نیز افزایش می دهد.

2. جنس کاسه و بدنه:

یکی از مهمترین بخش های خارجی همزن کاسه دار، کاسه ی آن می باشد. کاسه ی همزن کاسه دار مایر مدل Maier mr-999 از جنس استیل ضد زنگ می باشد. این جنس به افراد اجازه می دهد تا بعد از اتمام کار با این دستگاه. آن را به راحتی جدا کنند و بدون نگرانی از زنگ زدن دستگاه آن را مورد شست‌وشو قرار دهند. علاوه بر جنس استیل کاسه ی همزن شکل ظاهری مناسبی نیز به دستگاه داده است.

جنس بدنه ی همزن کاسه دار مایر مدل Maier mr-999، ترکیبی از استیل و پلاستیک می باشد. این جنس در برابر صدماتی که ممکن است به بدنه وارد بشود مقاوم بوده و علاوه بر این باعث ایجاد شکل ظاهری زیبا از دستگاه شده است.

3. قابلیت های دیگر:

همزن کاسه دار مایر مدل Maier mr-999 دارای وزنی حدود 3 کیلوگرم می باشد. علاوه بر این ظرفیت کاسه ی آن حدود 5 کیلوگرم می باشد. کاسه ی این دستگاه قابلیت چرخش به صورت خودکار به سمت چپ یا راست را دارد.

همزن کاسه دار مایر مدل Maier mr-999 دارای 5 سرعت قابل تنظیم است، که به افراد اجازه می دهد تا با توجه به نوع ماده ی غذایی، سرعت آن را تنظیم کنند.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
maier
رنگ
مشکی + سفید
کشور مبدأ برند
آلمان
توان مصرفی
550 وات
نوع همزن
کاسه دار
تنظیمات سرعت
دارد
تعداد تنظیمات سرعت
5 سرعته
تعداد پره های همزن
2 عدد
تعداد پره های خمیر زن
۲ عدد
جنس پره ها
استیل ضد زنگ
جنس کاسه
استیل
ظرفیت کاسه
5 لیتر
نوع کاسه
متحرک
چرخش اتوماتیک کاسه
دارد
خمیر زن
دارد
عملکرد توربو (Turbo)
دارد
طول سیم
1.65 متر
سایر مشخصات
- چرخش همزمان کاسه و همزن به صورت برعکس هم
- امکان استفاده جدا گانه از همزن
- پایه ضد لغزش
- دارای 4 میله همزن
- میله همزن 4 پره
وزن
۳ کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...