همزن دستی فیلیپس مدل HR3740

Philips HR3740/10 Mixer

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: فیلیپس
  • رنگ: سفید بنفش
  • نوع همزن: دستی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

یکی از لوازم های خانگی که می توانند تا حد زیادی از زحمات آشپزی و پخت و  پز بکاهند، همزن های برقی می باشند. کدبانو های خوش سلیقه می توانند با  خرید همزن برقی مناسب یاری رسان خوبی را برای خود فراهم کنند. همزن ها در  دو نوع کاسه ای و دستی به بازار عرضه شده اند که ما امروز شما را با یک  همزن دستی با کیفیت آشنا می کنیم. یکی از همزن های با کیفیت کمپانی فیلیپس  با مدل اچ آر 3705 « HR3740 » می باشد که با طراحی و کیفیت ساخت ایده آلی  در دسترس کاربران واقع شده است. کار با این همزن بسیار راحت بوده و از دسته  بزرگی بهره می برد تا هنگام استفاده از آن کاربر احساس خستگی نکند. همزن  برقی فیلیپس از توان 400 وات بهره می برد که به خوبی می تواند مواد مورد  نظر را هم بزند. بدنه دستگاه همزن فیلیپس از رنگ سفید بهره می برد و به  دلیلی سطح صاف و یک دستش به راحتی تمیز می شود. به همراه همزن برقی فیلیپس  سری های همزن و خمیر زن عرضه شده است. به وسیله همزن آن می توانید به تهیه  دسر و کیک های خوشمزه بپردازید و مواد را به خوبی با هم هم بزنید.

با استفاده از خمیر زن نیز می توانید به تهیه خمیز خوش فرمی بپردازید. همزن برقی فیلیپس دارای 5 سطح مختلف سرعت می باشد که کاربر می تواند با توجه به  موادش به کم و زیاد کردن سطح سرعت بپردازد. طول سیم کابل این محصول 1.2  متر می باشد که کاربر می تواند به راحتی همزدن مواد را به انجام برساند. همزن دستی فیلیپس از عملکرد و کارایی ایده آلی بهره می برد و می تواند دستیار خوبی برای خانم ها در آشپزخانه باشد.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
فیلیپس
رنگ
سفید بنفش
نوع همزن
دستی
توان مصرفی
400 وات
تعداد سری
2 عدد سری خمیر زن و 2 عدد سری همزن
تنظیمات سرعت
5 سرعته
عملکرد توربو (Turbo)
دارد
جنس پره
فلزی
ابعاد
110x210x210 سانتی‌متر
وزن
1.5 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...