مخلوط کن ۳ کاره جیپاس GSB44034

3-in-1 Blender, Powerful Motor 400W, GSB44034

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: مشکی نقره ای
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
3,000,000
34%
1,990,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

1) موتور قدرتمند - قدرت 400 وات این مخلوط کن چند منظوره 3 در 1 به شما امکان می دهد با میوه ها و سبزیجات سخت کنار بیایید، ایده آل برای ایجاد نوشیدنی ها و اسموتی های سریع، آسان، مغذی و در حال حرکت - به سادگی بارگیری کنید، مخلوط کنید و بروید! با یک شیشه آبمیوه گیری، شیشه خردکن، و آسیاب قهوه/ادویه، اسموتی ها و شیک های خوشمزه درست کنید، سوپ ها و سس ها را مخلوط کنید، سبزیجات را خرد کنید، ادویه ها و دانه های قهوه را آسیاب کنید.

2) ظرفیت شیشه پلاستیکی 1.5 لیتری - با یک شیشه به این بزرگی می توانید مقادیر زیادی میوه، سبزیجات، قهوه و ادویه جات ترشی جات را با هم مخلوط کنید. این به صرفه جویی در زمان در بریدن میوه ها یا سبزیجات کمک می کند و فوراً یک لیوان آب میوه خوشمزه و سالم در عرض چند ثانیه دریافت می کنید و به شما امکان می دهد بخش های بزرگتری از سوپ ها یا اسموتی ها را به یکباره درست کنید که برای پخت و پز دسته ای یا سرو یک خانواده عالی است.

3) کنترل 6 سرعت با پالس، بدون لغزش - با عملکردهای 6 سرعته، روی ترکیب و آبمیوه سازی خود کنترل داشته باشید. و با عملکرد "Pulse" این امکان را فراهم می کند که از سرعت کامل تیغه در فواصل متوالی استفاده کنید تا مواد سخت و درشت را سریعتر ترکیب کنید. اضافه شدن به یک تشک لاستیکی ضد لغزش، می تواند شاسی را پایدارتر کند و صدای کمتری در حین کار موتور داشته باشد، که برای استفاده خانوادگی و شخصی مناسب خواهد بود.

4) تیغه های برش فولاد ضد زنگ - با این تیغه های بلند ساخته شده از فولاد ضد زنگ، می توانید انواع میوه ها و سبزیجات را برش دهید. استفاده ساده، مناسب برای هر سطحی از اطمینان آشپزخانه، و می تواند نوشیدنی های سالم و مغذی را در عرض چند دقیقه ایجاد کند. از زندگی سالم برای تهیه آب میوه و سبزیجات، میلک شیک، اسموتی، کوکتل و موارد دیگر در مدت زمان کوتاهی لذت ببرید و در راه رفتن به باشگاه، کلاس یا دفتر باشید.

5) همه کاره - با انتخاب خرد کردن، مخلوط کردن، مخلوط کردن و آسیاب کردن برای تولید انواع بافت ها برای وسوسه کردن جوانه های چشایی شما.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
مشکی نقره ای
توان مصرفی
400 وات
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر
جنس پارچ
پلاستیک (نشکن) با ضمانت
جنس تیغه
فولاد ضد زنگ (ژاپن)
نوع موتور
تمام مس
تنظیمات سرعت
دارد
تعداد سرعت
6 سرعته
عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
دارد
محافظت در برابر گرمای بیش از حد
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...