مخلوط کن نینجا مدل BL642

Nutri Ninja Personal and Countertop Blender

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: نینجا
  • کشور سازنده: چیت (تحت لیسانس آمریکا)
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

معرفی مخلوط کن نینجا مدل Bl 642

مخلوط کن و اسموتی ساز نینجا مدل Bl 642 محصولی کاربردی و بسیار با کیفیت است که می‌توان برای کارکرد های مختلف از آن استفاده داشت. مهم ترین کارکرد این محصول مخلوط کن و اسموتی ساز می باشد. همین ویژگی سبب می‌ شود تا افراد بتوانند استفاده ای مفید از این محصول داشته باشند. همان طور که می دانید اسموتی جزو یکی از محبوب ترین خوراکی ها در فصول گرم و به ویژه فصل تابستان به حساب می آید. که قیمت آن در کافه های مختلف بسیار بالا است.

اما شما می‌ توانید به راحتی و در منزل با استفاده از این دستگاه اسموتی های بسیار خوشمزه و با کیفیتی را با کم ترین قیمت تهیه کنید. توان مصرفی این دستگاه برابر با ۱۵۰۰ وات می باشد که میزان بسیار بالا و مناسبی است. این توان مصرفی بالا کمک می‌ کند که دستگاه بتواند در سریع ترین زمان ممکن عملکردی مناسب از خود ارائه دهد و مواد غذایی مورد نظر شما را آماده کند.

مشخصات مخلوط کن و اسموتی ساز نینجا مدل Bl 642

  • پایه های ضد لغزش : در قسمت انتهای این مخلوط کن پایه های ضد لغزش مشاهده می شود. که وجود این پایه‌ های ضد لغزش علاوه بر اینکه ایمنی دستگاه را بالا می‌ برد و از ایجاد لرزش و لغزش دستگاه در هنگام کار جلوگیری می کند، باعث می شود که کارکرد دستگاه بهتر و با سرعت مناسب تری نیز انجام شود‌.
  • تنظیمات سرعت : تعداد تنظیمات سرعت در این محصول به 3 سرعت مختلف می رسد. که وجود این سه سرعت کمک می کند تا بتوانید بدون هیچ گونه محدودیت در موقعیت های مختلف مناسب ترین سرعت را انتخاب کنید. علاوه بر این به عملکرد پالس نیز مجهز شده است که قادر هستید در مواقع لزوم از این عملکرد نیز بهره ببرید‌.
گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
نینجا
کشور سازنده
چیت (تحت لیسانس آمریکا)
رنگ
مشکی
توان مصرفی
1500 وات
جنس بدنه
استیل و پلاستیک
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت
3 سرعته
ظرفیت پارج مخلوط کن
2.1 لیتر
جنس پارچ
پلاستیک
نوع کارکرد
2 کاره
پایه‌های ضد لغزش
دارد
عملکرد پالس (Pulse)
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...