مخلوط کن مایر مدل MR-115

MR-115

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی گالا
  • برند: مایر
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • رنگ: سفید
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

مخلوط کن مایر مدل ام آر 115 « MAEIR MR-115 » انتخاب مناسبی برای تهیه نوشیدنی های خوشمزه بعد از هر بار خستگی روزانه می باشد. این مدل با کیفیت از عملکرد مطلوبی برخوردار است که رضایت کاربران بیشتری را جلب کرده است. 

محصولات مایر از جمله برندهایی محسوب می شود که در تولید کالاهای ماندگار و عالی نقش به سزایی داشته است. اگر می خواهید با استفاده از مخلوط کن مایر برای مهمان هایتان نوشیدنی های خوشمزه تهیه و آماده کنید، این مخلوط کن طعم و مزه ویژه ای را از ترکیب مواد ایجاد می کند. 

اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که خواهان مخلوط کن های با کیفیت و هم چنین عملکرد خوب هستید، با خرید مخلوط کن مایر تمامی انتظارات شما برآورده خواهد شد.مخلوط کن مایر مدل « MR-115 » از طراحی شیک و مدرن برخوردار است که قابلیت تنظیم سه برنامه را داراست. این مدل با وجود امکانات مناسبی که دارد، از حالت پالس نیز برخوردار می باشد که با فشار دکمه، حالت ضربه ای را ایجاد می کند و به بهترین نحو ممکن مواد را به خوبی مخلوط می کند. مخلوط کن مایر، در تهیه ی دسرهای خنک و خوشمزه برای مهمان و خانواده تان به شما کمک خواهد کرد. این مخلوط کن در روز های گرم تابستان حال و هوای شما را فقط با نوشیدن یک لیوان سرد جا می آورد. بدنه ی مقاوم مخلوط کن مایر از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با استفاده از موتور قدرتمند 1200 وات، هر نوع میوه ای را مخلوط کنید.

 تیغه های مخلوط کن مایر از جنس استیل ضد زنگ می باشد، به همین دلیل در هر بار استفاده همان کارایی روزهای اول را خواهد داشت و در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است. مخلوط کن مایر از کارکرد مناسبی برخوردار است که قابلیت تنظیم کنترل سرعت را توسط کاربر فراهم نموده است. 

گنجایش ظرف شیشه ای 1.8 لیتر می باشد. شما میتوانید به راحتی دستگاه را بشورید و به شیوه ای مناسب آن را تمیز و خشک کنید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی گالا
برند
مایر
کشور مبدا برند
آلمان
رنگ
سفید
توان مصرفی
۱۲۰۰وات
ظرفیت
1.8 لیتر
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
جنس پارچ
شیشه ای
موتور
توربو
قابلیت تنظیم کنترل سرعت
دارد
تعداد سرعت
۳ سرعته
درپوش محافظ
دارد
وزن
۳kg

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...