ماشین اصلاح 4 کاره جیمی مدل GM-7761

Geemy GM-7761 4-function shaving machine

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geemy
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • رنگ: نقره ای
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

درباره ماشین اصلاح جیمی 7761

شرکت جیمی از گزشته تا به امروز همراه جزء شرکت های پیشرو در تولید محصولات برقی آرایشی مانند اتو مو ، ویو مو ، سشوار و … بوده است، این شرکت به واسطه تولید محصولات متنوع و با کیفیت توانسته از گزشته تا  به امروز محبوبیت خود را حفظ نماید و هر روز به تعداد طرفداران خود بیفزاید، ماشین اصلاح جیمی مدل GM-7761 نیز یکی از جدیدترین و با امکانات ترین  تولیدات این شرکت می باشد که توانسته در مدت کم حضور خود در بازار محبوبیت خوبی را کسب نماید.

صفحه نمایشگر

ماشین اصلاح جیمی 7761 دارای یک نمایشگر LCD بر روی  دسته خود می باشد که میزان شارژ و سرعت موتور را نمایش می دهد و به شما در  مدیریت بهتر دستگاه کمک می نماید.

منبع تغذیه

این ماشین اصلاح انرژی خود را از یک باتری لیتیومی قوی تامین می نماید  که در مدت 120 دقیقه به شارژ کامل رسیده و تا 60 دقیقه به طور مداوم می  توان از آن استفاده نمود.

طراحی آرگونومیک

یکی از مهم ترین ویژگی های ماشین اصلاح جیمی مدل GM-7761 طراحی  آرگونومیک آن می باشد که سبب گردیده این ماشین اصلاح بسیار سبک و خوش دست  شده و حتی در استفاده های طولانی دست شما دچار خستگی نگردد.

این ماشین اصلاح دارای 4 سری می باشد

  1. سری سه تیغ : این سری دستگاه این قابلیت را برای شما  ایجاد می نماید که به صورت روزانه را روز در میان اقدام به اصلاح صورت خود  با نمره صفر به مانند تیغ و ژیلت نمایید.
  2. موزن گوش و بینی : این سری نیز مناسب اصلاح موی گوش و بینی می باشد و گزینه ای خوب مانند اپلاتور می باشد.
  3. سری ماشین اصلاحی : این سری نیز برای اصلاح مو و ریش  با شماره های بلند و خط گیری و … با توجه به شانه هایی که همراه دستگاه  وجود دارند مناسب می باشد.
  4. فیس براش : این سری دستگاه برای آقایان کاربرد خاصی  ندارد و برای استفاده بانوان می باشد که از آن می توانند برای مصرف ژل های  شستشو صورت خود استفاده نمایند.

انتخاب هوشمندانه

می توان گفت ماشین اصلاح GEEMY 7761 انتخابی هوشمندانه و عالی برای  دوستانی می باشد که به دنبال دستگاهی پر قدرت و با دوام با کارایی های بالا  می باشند ، این دستگاه با توجه به قابلیت هایی که دارد دستگاهی همه کاره می باشد

نکته مهم

لازم به ذکر می باشد که این ماشین اصلاح دارای قابلیت ضد آبی می باشد و  از آن به صورت مرطوب نیز می توان استفاده نمود ، اما از قرار دادن آن در  محل های مرطوب خودداری نمایید زیرا سبب خرابی و کاهش عمر دستگاه می گردد.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geemy
کشور مبدأ برند
امارات
رنگ
نقره ای
نوع سری ها
- سری سه تیغ
- موزن گوش و بینی
- سری ماشین اصلاحی
- فیس براش
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
نوع منبع تغذیه
باطری لیتیومی قابل شارژ
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل
120 دقیقه
مدت استفاده پس از شارژ
60 دقیقه
طراحی آرگونومیک
دارد
قابلیت شستشوی سری
دارد
قابلیت اصلاح با شماره صفر
دارد
خط زن
دارد
مقاومت در برابر آب
دارد
اقلام همراه
کابل شارژ
برس تمیز کننده
4 عدد شانه اصلاح
سری اصلاح
سری سه تیغ
موزن گوش و بینی
برس فیس براش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...