ماشین اصلاح دی اس پی مدل 90037

HAIR CLIPPER 90037

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: DSP
  • رنگ: خاکستری
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

استفاده از ماشین اصلاح با کیفیت که عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد، برای بسیاری از آقایان که به دنبال تمیزی و زیبایی خود هستند، حائز اهمیت است. ماشین اصلاح دی اس پی مدل F-90037 که توسط شرکت دی اس پی / DSP تولید شده دارای قابلیت خط زنی و صفر زنی می باشد.

تیغه دستگاه تیز و برنده، از جنس استیل کروم با خاصیت خود تیز شوندگی موها را دقیق و سریع برش می دهد. برق مستقیم به عنوان منبع تغذیه در نظر گرفته شده است. قابلیت های دیگر این محصول همچون موتور بسیار قوی، اندازه 0.5 تا 0.8 برش تیغه به همراه شانه های مختلف می باشد.

عملکرد

کیفیت عالی و کاربری آسان باعث شده احساس خوشایندی را هنگام اصلاح با آن تجربه کنید. دکمه روشن و خاموش کنار بدنه تعبیه شده است. همچنین در کنار بدنه اهرم تنظیم طول برش وجود دارد که با جا به جایی اهرم امکان تغییر طول اصلاح تیغه را از 0.5 تا 0.8 میلی متر فراهم می شود.

تیغه ها از جنس استیل کروم، با قدرت برندگی فوق العاده بالا نسبت به مدل های مشابه خود ۴۰ درصد موها را سریع تر برش می دهند. تکنولوژی برش این ماشین اصلاح به صورت مستقیم می باشد که موها را با مرزبندی مشخصی اصلاح می کند.

یکی از تمایزات این ماشین اصلاح، داشتن قابلیت تیغه های خود تیز شونده است. این تیغه ها روی هم نشسته و حین حرکت، یکدیگر را تیز می ‌کنند. در این صورت ضمن جلوگیری از کند شدن، طول عمر تیغه ها را افزایش می دهد.

برای اصلاح ریش و موهای سر در اندازه های بیشتر 4 عدد شانه در سایز های 3، 6، 10 و 13 میلی متر درون جعبه قرار دارد که به راحتی روی تیغه نصب می گردند. تیغه جهت تمیز کردن، قابل باز شدن و شستشو می باشد.

این محصول جزء یکی از بهترین ماشین اصلاح های حجم زن است که برای کوتاه کردن ریش و مخصوصا موهای سر مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک این دستگاه می توانید با ظرافت و دقت مو ها را کوتاه کنید.

همچنین ویژگی خط زنی این ماشین اصلاح برای خط انداختن پشت گردن، خط ریش و اجرای مدل های فانتزی روی مو کاربرد دارد.  قابلیت اصلاح با شماره صفر توسط تنظیم اهرم، صورت می پذیرد که با برش های دقیق و تمیز، پوستی صاف و بدون مو را برای شما به ارمغان می آورد.

مشخصات فنی

ماشین اصلاج DSP F-90037 دارای قدرتمندترین و بادوام ترین موتور است که از ویژگی های شاخص آن موتور DC با 3 برابر قدرت می باشد.

این مدل تنها با برق مستقیم و توسط سیم کار می کند. بنابراین می توان به طور مداوم از آن استفاده کرد. این ویژگی برای سالن های آرایشی و مکان های شلوغ بسیار به درد می خورد.

ولتاژ ورودی 220 تا 240 ولت با فرکانس 50-60 هرتز است که با برق ایران سازگار است. توان و قدرت دستگاه نیز 12 وات است.

طراحی ظاهری

طراحی مدرن و شیک به همراه رنگ نقره ای/مشکی توانسته به خوبی توجه کاربران را به خود جلب کند. ظاهر دستگاه بسیار شبیه ماشین اصلاح وال الیت پرو می باشد.

بدنه از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده که مستحکم و مقاوم می باشد. وزن ماشین اصلاح 575 گرم و نسبتا زیاد است که به دلیل کیفیت بالای ساخت بدنه می باشد.

بدنه دستگاه برای استفاده راحت به صورت ارگونومیک طراحی شده است. در انتهای بدنه حلقه آویز وجود دارد که بسیار کاربردی است. مخصوصا در سالن های زیبایی آرایشگر می تواند بعد از اتمام کار به راحتی دستگاه را آویزان کند.

اقلام همراه

  • تعداد 4 عدد شانه اصلاح در اندازه های (3، 6، 10 و 13 میلی متر)
  • قیچی
  • شانه تخت آرایشگری
  • برس تمیز کننده
  • روغن

جمع بندی

برند دی اس پی ساخت کشور چین محصولات با کیفیت متنوعی را تولید و وارد بازارهای جهانی کرده است. یکی از محصولات خوب این برند، ماشین اصلاح دی اس پی مدل F-90037 می باشد و با موتور بسیار قدرتمند و تیغه های فوق العاده تیز و برنده اش موهای سر، صورت و بدن را خیلی دقیق و سریع برش می دهد.

این ماشین اصلاح به خاطر کیفیت، قدرت و سرعت بالا، عملکرد قابل قبول و از همه مهم تر قیمت به صرفه اش برای استفاده شخصی و سالنی، کارآمد و پاسخگو نیاز آقایان می باشد.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
DSP
رنگ
خاکستری
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
توان مصرفی
10 وات
دور موتور
6000 بار در دقیقه
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق مستقیم
قابلیت اصلاح با شماره صفر
دارد
خط زن
دارد
طول کابل
2.5 متر
سایز شانه ها
3mm-6mm-10mm-13mm میلی‌متر
اقلام همراه
شانه
بطری روغن
برس
یک جفت قیچی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...