ماشین اصلاح براون سری 3 مدل 370

Braun Series 3 370 Wet & Dry Shaver

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Braun
  • کشور سازنده: آلمان
  • رنگ: نقره ای آبی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

ماشین اصلاح براون سری 3 مدل 370

امروزه ماشین ‌های اصلاح دارای قابلیت ‌ها و فناوری هایی هستند که به آقایان کمک می‌ کنند تا تجربه بهتری از اصلاح داشته و بدون حساسیت، التهاب و بریدگی اصلاح خود را انجام دهند. ماشین اصلاح براون سری 3 مدل 370 ، نسبت به سری 1، در برش موهای صورت از ته و همچنین راحتی پوست بعد از اصلاح پیشگام‌ تر است.

این ماشین اصلاح از نوع فویلی، با کیفیت ساخت فوق العاده، دوام و طول عمر بالا و عملکرد خوبش مورد توجه بسیاری از آقایان است. در ادامه با این محصول اورجینال (ساخت کشور آلمان) بیشتر آشنا می شوید.

سیستم اصلاح 3 مرحله ای با سه تیغه شناور

ماشین اصلاح براون مدل 370 دارای یک سیستم اصلاح کاملاً جدید با سه تیغه انعطاف پذیر است که به طور خودکار منحنی های صورت شما را دنبال می کند تا یک اصلاح دلپذیر با ضربات کمتر انجام گردد و اینگونه تحریکات پوستی نیز به حداقل می رسد.

ناگفته نماند 3 تیغه متشکل از دو تیغه شیور با روکش فویلی و یک تیغه تریمر در وسط می باشد. این سیستم برش به تدریج موهای بلند و کوتاه را در سه مرحله تنها با یک حرکت اصلاح می کند. اولین فویل موهای کوتاه و ته ریش را از بین می برد. تریمر موهای بلندتر را کوتاه می کند و فویل دوم موهای کوتاه شده را تمیزتر و از ته می تراشد.

از آنجایی که بین پوست و تیغه ها تنها یک فویل نازک وجود دارد، اصلاح بسیار نزدیک به پوست انجام می شود که نتیجه آن پوستی بدون مو و صاف می باشد.

فویل هوشمند SmartFoil

الگوی منحصر به فرد SmartFoil در قسمت روکش یا فویل با سوراخ هایی دارای شکل و اندازه های متفاوت موجب شده به طور موثر موهای در حال رشد از هر زاویه ای را در یک حرکت گرفته و اصلاح ملایم تری داشته باشید. همچنین فویل هوشمند براون به بلند کردن و تراز کردن موهای صورت کمک کرده تا تیغه ‌ها آن ‌ها را در نزدیکی پوست برش دهند.

قابلیت صفر زنی

این ماشین اصلاح دارای تکنولوژی برش مستقیم و کارکردی همچون تیغ، موهای صورت را از ته با سایز صفر میلی متر برش می دهد.

قابلیت خط زنی

یکی دیگر از امکانات خوب این مدل وجود خط زن بر روی بدنه است که به صورت کشویی بیرون آمده و برای زدن خط ریش و پشت گردن کاربرد دارد.

قابلیت شستشو

ریش تراش براون سری 3 مدل 370 کاملا ضد آب است و علاوه بر اصلاح خشک، برای استفاده در حالت مرطوب با ژل اصلاح و کف نیز طراحی شده است. در نتیجه موها خیلی نرم و راحت تر تراشیده می شوند.

به دلیل ضد زنگ بودن تیغه و توری میتوان بعد از هر بار اصلاح به جای شستن تمام بدنه، تنها سری را جدا کرده و با آب شست و تمیز کرد.

اصلاح بی سیم

منبع تغذیه باتری قابل شارژ NI-MH می باشد. باتری قوی دستگاه با شارژ کامل یک ساعته تا 50 دقیقه کارکرد بی سیم را ارائه می دهد. همچنین قابلیت شارژ سریع 5 دقیقه برای یک اصلاح کامل کافی است.

نشانگر شارژ

دو چراغ نشانگر سبز و قرمز هر کدام اطلاعات مهمی در مورد شارژ داشتن و خالی بودن باتری به ما ارائه می دهند.

موزن گوش و بینی

کمپانی براون همراه این محصول یک دستگاه موزن گوش و بینی در نظر گرفته که برای از بین بردن موهای زائد داخل بینی و گوش کاربرد دارد. این موزن با باتری قلمی کار می کند.

طراحی ظاهری

علاوه بر کیفیت ساخت بالا و کارکرد عالی، برای براون طراحی جذاب، ارگونومیک و جزئیات خیلی بیشتر از آنچه که با چشم می بینید، مهم هستند تا یک ترکیب کامل برای اصلاح بی نقص و راحت ایجاد کنند.

رنگ بندی آبی/نقره ای، طراحی ویژه بدنه، پوشش لاستیک فوق العاده و برجستگی های روی بدنه، ابعاد و وزن مناسب، ظاهری جدید و متمایز به ریش تراش Braun Series 3 370 بخشیده و در دست گرفتن آن را نیز بسیار راحت تر کرده است.

اقلام همراه محصول

  • موزن گوش و بینی
  • جعبه نگهدارنده
  • آداپتور برق
  • برس تمیز کننده
  • روغن

جمع بندی

استفاده از یک ریش تراش اورجینال و با کیفیت می تواند شروع یک روز زیبا و لذت بخش را برایتان رقم بزند که از اصلاح کامل صورت و داشتن پوستی صاف و لطیف نشات می گیرد.

شرکت آلمانی براون یکی از بهترین برند ها در زمینه محصولات آرایشی برقی با تولید ماشین اصلاح حرفه ای و پیشرفته مدل 370 از سری 3 توانسته امکان اصلاحی دقیق، سریع، نرم و راحت را طبق نیازهای شما فراهم کند.


گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Braun
کشور سازنده
آلمان
رنگ
نقره ای آبی
تکنولوژی اصلاح
برش چرخشی
مناسب برای
اصلاح صورت
نوع اصلاح
فویلی
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
مدت زمان شارژ شدن
۶۰ دقیقه
مدت استفاده پس از شارژ
۵۰ دقیقه
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
دارد
صفر زن
دارد
طراحی ارگونومیک
دارد
ضد آب (استفاده زیر دوش)
دارد
نشانگر LED
دارد
سایر ویژگی ها
شارژ سریع ۵ دقیقه ای
تیغه‌ی بسیار با کیفیت
موتور پرقدرت با عمر طولانی
دارای سری انعطاف پذیر
دارای خاصیت ضد التهاب مرطوب کننده نرم کننده
اقلام همراه
موزن گوش و بینی
جعبه نگهدارنده
آداپتور برق
برس تمیز کننده
روغن
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...