سرخ کن کنوود مدل HFM75

Kenwood Fryer HFM75

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Kenwood
  • رنگ: مشکی استیل
  • توان مصرفی: ۱۷۰۰ وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
9,000,000
9%
8,190,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

سرخ کن کنوود HFM75

امروزه به دلیل بالا رفتن گرفتگی عروق قلبی و به دنبال آن سکتە ی قلبی و تبعات ناشی از آن و دغدغه شدن تناسب اندام در چند دهه ی اخیر بسیاری از مردم خود را از غذاهای سرخ شدە کە برای تهیە ی آن ها مقدار زیادی روغن مصرف می شود، محروم می کنند. اما از آنجایی کە غذای سرخ شده طعم بسیار لذیذی دارد، امکان حذف آن به صورت کلی از رژیم غذایی ممکن نیست. شرکت کنوود محصولی بسیار عالی وارد بازار کرده است که با استفادە از آن هم سلامتی ما حفظ می شود و هم از خوردن غذاهای لذیذ سرخ شده محروم نمی شویم. زیرا این سرخ کن کاربردی حداکثر تُرد بودن را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین قابلیت سرخ کردن انواع مواد غذایی اعم از گوشت مرغ ،گوشت قرمز ،گوشت ماهی ،سیب زمینی،سبزیجات و … است. سرخ کن کنوود HFM75 از بهترین سرخ کن های موجود در بازار است که عملکرد بسیار عالی دارد.

شرکت کنوود یک شرکت بسیار مطرح در زمینە ی تولید لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری، کولر و دستگاه های فای است که به حق، تولید کننده ای با سلیقە ،با تجربه و منصفی است. این شرکت در سال 1947 در کشور ژاپن تاسیس شد و مرکز اصلی آن هم در ژاپن می باشد. شرکت کنوود به بیش از 80 کشور دنیا محصولات با کیفیت و بی نظیرش را صادر می کند که ایران هم در لیست این کشور ها قرار دارد. و مصرف کنندگان ایرانی از وسائل کنوود بسیار راضی هستند. این محصول بی نظیر هم یعنی سرخ کن HFM75 مثل دیگر محصولات شرکت کنوود اعتماد خریداران را برانگیخته است.

مشخصات سرخ کن دوقلوی کنوود HFM75

سرخ کن کنوود HFM75 دارای دو ظرف جداگانه برای تُرد کردن غذای محبوب شما است کە می توانید در هر کدام از ظرف ها یک نوع غذا قرار بدهید. و یا در مواقعی که می خواهیم مقدار زیادی غذا درست کنیم می توانیم در هر دو ظرف یک نوع غذا قرار دهیم. هر یک از این دو ظرف گنجایش 1.7 کیلوگرم مادەی غذایی را دارد. این محصول بی نظیر قابلیت این را دارد که همزمان محتویات هر دو ظرف به بهترین شکل سرخ کند، همچنین در پایان سرخ شدن محتویات ظرف ها، خود دستگاه شما را با خبر می کند که این یک قابلیت بسیار مهم است. چون سرخ کردن غذا یک چالش مهم در آشپزی است به دلیل اینکە نباید غذا بسوزد و طعم و رنگش به دلیل غفلت ما بی کیفیت شود.

سرخ کن کنوود HFM75 با توان مصرفی 1700 وات خود قابلیت سرخ شدن در زمان مناسب را به این دستگاه بخشیده است کە حاکی از قدرت بالای این دستگاه است. برای تهیە ی غذای محبوبمان با این دستگاه می توانیم اصلا از روغن استفاده نکنیم یا به دلخواه خودمان از یک قاشق روغن استفاده کنیم. زمان سرخ شدن را با توجه به نوع مادەی غذایی که سرخ می کنیم از صفر تا شصت دقیقه قابل تنظیم است. این دستگاه برای مغز پخت کردن غذا و ترد و لذیذ بودن از فناوری جریان سریع هوا استفاده می کند کە مصرف روغن را به صورت چشمگیری کاهش می دهد و پیشرفت مهمی در زمینه ی تولید دستگاه های غذاساز است.

شکل ظاهری و طراحی خاص سرخ کن کنوود HFM75

سرخ کن کنوود HFM75 در رنگ مشکی-استیل طراحی شده است که رنگی بسیار خاص برای لوازم ریز آشپزخانه است. بدنه ی دستگاه از پلاستیک مقاوم به حرارت بالا ساخته شده است. این باعث می شود تا آخر سرخ شدن غذا بدنه خنک نگە داشتە شود. ظرف های دستگاه کشویی می باشند و جوری طراحی شدە اند کە قابلیت شست و شوی آنها را راحت کرده است. جنس دستە های ظروف این سرخ کن استیل می باشد و تمیز کردن آن و حفظ زیبایی ظاهری آن را بسیار آسان کردە است.

صفحەی کنترل سرخ کن کنوود HFM75 دیجیتال و لمسی می باشد و کنترل عملکرد آن راحت تر از صفحه های تنظیم دستی است. همچنین حاوی هشت برنامە ی متفاوت از جمله قابلیت گرفتن آب مادە ی غذایی است. دمای دستگاه از 35 تا 200 درجە ی سانتیگراد تنظیم پذیر است. وزن دستگاه 9 کیلوگرم است و قابلیت حمل بدون دردسر آن را فراهم کرده است. سیم دستگاه در یک جای مخصوص جمع می شود و ظاهر مرتبی به دستگاه می دهد. این دستگاه بی نظیر دارای پایە ی ضد لغزش بە منظور بالا بردن ایمنی دستگاه می باشد این ویژگی بسیار مهم است. زیرا همواره افرادی که آشپزی می کنند در معرض خطر ناشی ازسرخ کردن غذا هستند.

صرفه جویی در انرژی با سرخ کن HFM75 کنوود

سرخ کن هایی که با فناوری جریان سریع هوای گرم کار می کنند مصرف الکتریسیته را به نسبت استفاده از فر بسیار کاهش می دهند. این هم به این دلیل است که زمان کمتری برای پخت غذا لازم دارند. استفاده از سرخ کن HFM75 کنوود تا 75٪ مصرف انرژی را کاهش دهد.

سرخ کن KENWOOD HFM75 چه غذاهایی را می تواند و چه غذاهایی را نمی تواند درست کند؟

سرخ کن کنوود HFM75 می تواند پخت غذاهای منجمد مثل مرغ منجمد، بیکن مرغ یا گوساله، سیب زمینی، هبرگر، شیرینی، گرم کردن غذاهای باقیمانده از وعده های قبلی، کلم بروکلی، ماهی سالمون، فلافل را انجام دهد. اما همه غذاهایی که خمیر مایه ی مرطوب دارند، دانه هایی مثل برنج که باید خیس شوند و در آب جوش پخته شوند، پاپ کورن و پنیر را نمی تواند آماده کند.

قیمت سرخ کن دوقلوی HFM75 کنوود

به دلیل شرایط فعلی اقتصادی در کشور ما که قیمت کالاهای وارد شده از کشورهای خارجی به صورت روز افزون بالا می رود. اما کیفیت محصولی کە می خواهیم تهیه کنیم تا حدی زیادی قیمت وسیلەی مورد نظر ما را تعیین می کند. شرکت کنوود با توجه به ویژگی‌های این دستگاه و میزان کاربرد آن قیمت گذاری کرده است. سرخ کن دوقلوی KENWOOD HFM75 قیمتی متناسب با کیفیت، کاربرد و همچنین ویژگی هایش دارد. خرید یک کالای اساسی متناسب با بودجه و توانی است که فرد خریدار دارد. بنابراین با در نظر گرفتن همەی جوانب در تهیە ی سرخ کن کنوود HFM75 پر کاربرد و با کیفیت درنگ نکنید.

نتیجه گیری سرخ کن کنوود HFM75

سرخ کن HFM75 کنوود یک خرید بسیار مطمئن برای شماست که هر دو جنبه ی لذت و سلامتی را برای شما در نظر گرفتە است.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Kenwood
رنگ
مشکی استیل
توان مصرفی
۱۷۰۰ وات
جنس بدنه
پلاستیک
ظرفیت
۸ لیتر (۴+4)
تعداد برنامه های پیش پخت
۸ برنامه
جنس سبد داخلی
نچسب و ضد خش
تایمر
دارد
تنطیم دما
دارد (۳۵ تا ۲۰۰ درجه)
سیستم قطع کن خودکار
دارد
امکان سرخ‌ کردن بدون روغن
دارد
بدنه عایق حرارت
دارد
فیوز ایمنی
دارد
صفحه نمایش
تمام لمسی
سیستم ایمنی
پایه ضد لغزش و سرخوردن
سایر ویژگی ها
- دارای ۲ محفظه جهت پخت مجزا
- دارای دو محفظه 4 لیتری
- جنس محفظه تفلون نچسب باکیفیت
- جنس بدنه پلاستیک
- قابلیت تنظیم دما از ۳۵ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد
- پخت به کمک سیستم گردش هوای سریع
- مصرف روغن تا 85% کمتر
- سیستم ایمنی در برابر حرارت بالا
- زمان پخت تا ۶۰ دقیقه
- نمایشگر لمسی
- دارای ۸ برنامه پخت ویژه
- قابلیت DUAL COOK
نحوه عملکرد
اسنک
جوجه
سبزیجات و …
سوسیس
قابلیت پخت سییب زمینی
کیک
گوشت
مافین
ماهی
مرغ
نان تست
همبرگر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...