سرخ کن مایر مدل MR-975

Maier MR-975 Fryer

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: مایر
  • کشور مبدأ برند: آلمان
  • رنگ: استیل
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
6,000,000
11%
5,345,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

نقد و بررسی سرخ کن مایر مدل MR-975

این سرخ کن یکی از جدیدترین محصولات برند مایر میباشد. توان این محصول ۱۵۰۰ وات و پرقدرت است. به دلیل قدرت بالایی که دارد انواع سرخ کردنی ها را در مدت زمان کم آماده میکند.

بنابراین شما با خیالی راحت به خوردن غذای سالم و رژیمی میپردازید. سرخ کن مایر مدل MR-975 دارای ۳٫۵ کیلوگرم وزن است. به همین دلیل استفاده و جابجا کردن آن بسیار راحت میباشد. اکثر افراد مخصوصا کسانی که دارای فشار خون بالا هستند و همچنین سالمندان بایستی از غذاهای بدون روغن استفاده کنند به همین دلیل سرخ کن بدون روغن مایر یکی از مناسب ترین گزینه ها برای اینگونه افراد میباشد. ظرفیت سرخ کن مایر ۵٫۵ لیتر است و برای اکثر خانواده ها مناسب است. انتخاب و خرید سرخ کن یکی از دغدغه های بانوان میباشد که با اطلاعاتی که در کیاناکالا ارائه میشود، انتخاب آسان تر خواهد شد. لازم به ذکر است که شما میتوانید در هنگام استفاده از این محصول، حرارت آن را با توجه به نوع مواد غذایی تنظیم کنید. همچنین شما میتوانید مدت زمان پخت را در سرخ کن مایر مدل  mr-975 تنظیم کنید.

یعنی پس از گذشت مدت زمان مورد نظر، سرخ کن به صورت خودکار خاموش خواهد شد و این، یکی از قابلیت های بسیار عالی محصول میباشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان گفت که نمایشگر زمان و حرارت آن به صورت لمسی است و روی بدنه آن وجود دارد.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
مایر
کشور مبدأ برند
آلمان
رنگ
استیل
توان مصرفی
۱۵۰۰ وات
ظرفیت
5.5 لیتر
قابلیت تفکیک قطعات
دارد
سیستم قطع کن خودکار
دارد
امکان سرخ‌ کردن بدون روغن
دارد
صفحه نمایش
دارد
نوع صفحه نمایش
لمسی
وزن
۳/۵ کیلوگرم
ابعاد
310x280x310 میلی‌متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...