سرخ کن دوقلو سنکور مدل SFR 9500SS

SENCOR SFR 9500SS Fryer

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: سنکور
  • رنگ: مشکی استیل
  • توان مصرفی: ۱۷۰۰ وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
6,500,000
14%
5,649,000 تومان

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

نقد و بررسی SENCOR SFR 9500SS Fryer

یکی از لذت‌های خوشمزه برای خیلی از ماها خوردن غذاهای سرخ کردنی است و گاهی اوقات به دلیل مریضی‌های پیش زمینه‌ای و یا بالا رفتن سن، پزشک خوردن این نوع غذاها را برای ما منع می‌کند. اما با پیشرفت تکنولوژی و علم، شما دیگر هیچ نگرانی از این بابت ندارید. کافی است یک سرخ کن رژیمی سنکور در منزل داشته باشید و مصرف روغن خود را به کمترین حد ممکن برسانید. شما به کمک سرخ کن‌های رژیمی سنکور می‌توانید هر نوع غذای سرخ کردنی را درست کنید و لذت ببرید. سنکور کمک می‌کند تا هم رژیم غذایی خود را حفظ کنید و هم مراقب سلامتی خود باشید. اگر در یک خانواده‌ی نسبتا پر جمعیت هستید هم باز نگران نباشید. سرخ کن دو قلوی سنکور به شما کمک می‌کند تا برای تمامی اعضای منزل آشپزی کنید. کاهش روغن بکار رفته در غذای شما تا 99٪ این کمک را می‌کند تا هم سالم و تندرست باشید و هم هزینه‌های اضافی خرید روغن‌های مضر را بسیار کاهش دهید. شرکت سنکور با تولید و عرضه‌ی سرخ کن رژیمی دوقلوی 8 لیتری خود با قیمت بسیار مناسب توانسته تا بین رقبا، برتری خود را حفظ کند.

طراحی و ساخت

سرخ کن دوقلوی سنکور مدل sfr 9500ss می‌تواند یکی از زیباترین سرخ‌کن‌های دوقلو در بازار باشد زیرا ترکیب رنگ مشکی و سیلور در این دستگاه بسیار چشم نواز است و قابلیت ست شده با اکثر وسایل منزل را دارا می‌باشد. بدنه‌ی این دستگاه از پلاستیک مقاوم و به رنگ مشکی می‌باشد. قسمت سبدهای سرخ کن نیز به رنگ سیلور است و از بهترین مواد بهداشتی ساخته شده تا سلامتی شما را تضمین کند. قسمت بالایی دستگاه نیز مربوط به صفحه‌ی برنامه‌های سرخ کن است که به صورت تاچ بر روی سرخ کن کار گذاشته شده است و شما تنظیمات دستگاه را می‌توانید به راحتی انجام دهید.

عملکرد و نحوه‌ی کار سرخ کن SFR 9500SS سنکور

سرخ کن دوقلوی سنکور مدل 9500 در زمره‌ی سرخ کن‌های رژیمی قرار می‌گیرد و کمترین روغن را برای آشپزی مصرف می‌کند. این سرخ کن از دو محفظه‌ی 4 لیتری بهره می‌گیرد تا غذاهای خوشمزه را برای شما مهیا کند. هر محفظه با ظرفیت 4 لیتر قابلیت درست کردن غذا برای 2 الی 3 نفر را دارد که جمعا می‌توانید با استفده از سرخ کن رژیمی 9500 سنکور برای 4 الی 6 نفر آشپزی کنید. بر روی پنل سرخ کن، هشت برنامه‌ی پیش فرض قرار داده شده است که شما می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید و برنامه‌ی دلخواه خود را انتخاب بفرمایید. برنامه‌های پیش فرض سرخ کن sfr 9500ss سنکور به شرح زیر می‌باشد:

  • Air Fry : قابل استفاده برای سرخ کردن انواع مواد غذایی
  • Roast : استفاده برای برشته کردن و کباب کردن انواع گوشت قرمز
  • Broil : قابل استفاده برای درست کردن انواع جوجه کباب و امثال آن
  • Bake : برای پخت کیک و شیرینی و انواع بیسکویت از این برنامه کمک بگیرید
  • Reheat : برای دوباره داغ کردن غذا از این برنامه‌ی پیش فرض بهره بگیرید
  • Keep Warm : گرم نگه داشتن غذا
  • French Fries : برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده از این برنامه استفاده می‌شود
  • Dehydrate : قابل استفاده برای کم آب کردن مواد غذایی

شما با استفاده از سرخ کن رژیمی سنکور 9500 می‌توانید علاوه بر انتخاب برنامه‌های پیش‌فرض بالا، به صورت دستی نیز زمان و دمای دستگاه را انتخاب نمایید. این سرخ کن رژیمی قابلیت استفاده‌ی جداگانه و همزمان از هر دو محفظه برای پخت غذا را دارا می‌باشد. شما می‌توانید برای مثال در یکی از ظرف‌ها سیب زمینی سرخ کنید و در دیگری گوشت و یا مرغ قرار دهید. زمان و دمای هر محفظه هم قابل تنظیم است و به صورت جداگانه از طریق پنل می‌توانید دما و زمان مناسب را به سرخ کن بدهید تا به بهترین نحو، غذای خوشمزه‌ی شما آماده شود. 

علاوه بر این موارد که بر روی پنل قرار داده شده است دو قابلیت جالب و عالی برای این سرخ کن قرار داده شده که این مدل را از سایرین متمایز می‌کند. یکی از این قابلیت‌ها، کارایی سینک کردن دو محفظه است تا هر دو محفظه به یک میزان و با یک دما همزمان مشغول به کار باشند. اما قابلیت بعدی که بسیار جالب است قابلیت شیک یا تکان دادن محتویات داخل سبد سرخ کن است تا هنگام پخت، به صورت یکدست و یکنواخت سرخ شده باشند. 

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
سنکور
رنگ
مشکی استیل
توان مصرفی
۱۷۰۰ وات
جنس بدنه
پلاستیک
ظرفیت
۸ لیتر (۴ لیتر + ۴ لیتر)
تعداد برنامه های پیش پخت
8 برنامه
جنس سبد داخلی
نچسب و ضد خش
تایمر
دارد
تنطیم دما
دارد
سیستم قطع کن خودکار
دارد
امکان سرخ‌ کردن بدون روغن
دارد
بدنه عایق حرارت
دارد
فیوز ایمنی
دارد
صفحه نمایش
تمام لمسی
سیستم ایمنی
پایه ضد لغزش و سرخوردن
سایر ویژگی ها
- دارای ۲ محفظه جهت پخت مجزا
- دارای دو محفظه 4 لیتری
- جنس محفظه تفلون نچسب باکیفیت
- جنس بدنه پلاستیک
- پخت به کمک سیستم گردش هوای سریع
- مصرف روغن تا 99% کمتر
- سیستم ایمنی در برابر حرارت بالا
- نمایشگر لمسی
- دارای ۸ برنامه پخت ویژه
- قابلیت DUAL COOK
برنامه ها
سرخ کردن / رست کردن / کباب کردن / پختن / گرم کردن مجدد / گرم نگهداشتن / سیب زمینی سرخ شده / خشک کردن مواد غذایی
عملکرد ها
عملکرد پخت سیب زمینی / گوشت / مرغ / ماهی / سبزیجات / اسنک / پیتزا / دسر / همبرگر / میگو و …

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...