سرخ کن دسینی مدل DAF600

Dessini DAF600 Fry

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Dessini
  • رنگ: مشکی سفید
  • توان مصرفی: 1300 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

معرفی سرخ‌ کن بدون روغن دسینی اصل مدل 600

ظرفیت در نظر گرفته شده برای سرخ‌ کن رژیمی دسینی 600 تقریبا 2.6 لیتر می باشد. این گنجایش برای یک سرخ کن، مقدار بسیار مناسب به حساب می آید. ولوم چرخشی تعبیه شده در قسمت بدنه این سرخ کن از قابلیت های منحصر به فرد آن محسوب می شود که به وسیله آن می توان میزان زمان پخت غذا را با توجه به ماده غذایی به کار برده شده مشخص کرد. ظرف موجود در سرخ‌ ‌کن رژیمی دسینی 600 از جنس تفلون متحرک است. علت به کارگیری این متریال جلوگیری از چسبیدن مواد غذایی به آن است. این امر شست و شو راحت تر محصول را نیز به همراه دارد.

سرخ‌ کن رژیمی دسینی 600، نیز همانند سایر محصولات برند دسینی از کیفیت ساخت بالا برخوردار است. ظاهر در نظر گرفته شده برای این سرخ کن یک ظاهر بسیار شیک و جذاب است که رنگ مشکی آن این جذابیت را چند برابر می کند. توان این محصول بسیار بالاست. مقدار این توان 1300 وات می باشد که امکان سرخ کردن انواع مواد غذایی را فراهم می کند.

متریال ساخت بدنه سرخ‌ کن بدون روغن دسینی اصل مدل 600 پلاستیک می باشد. این ماده بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد. مقاومت بالایی در برابر ضربات، رطوبت و حرارت دارد به طوری که به هنگام استفاده از آن به هیچ وجه داغ نمی شود و حین کار بسیار ایمن و قابل لمس می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد معرفی سرخ‌ کن رژیمی ‌دسینی 600

توزیع حرارت در سرخ‌ کن رژیمی دسینی 600 به شکل کاملا یکنواخت صورت می گیرد. همین ویژگی باعث پخت یکسان مواد غذایی و افزایش سرعت آماده سازی آن ها می شود. قابلیت هایی بسیار زیادی برای این سرخ کن در نظر گرفته شده است که به کمک آن ها می توان یک غذا بسیار خوش طعم، خوش عطر، سالم و… را آماده کرد. این محصول یک دستگاه با کارآیی فوق العاده و مناسب برای استفاده در پخت فست فودها، پیراشکی و … می باشد.

به طور کلی سرخ کن ها در انواع مختلفی به فروش می رسند. سرخ‌ کن رژیمی دسینی 600 نیز یکی از محصولات دسته سرخ کن های رژیمی است که با استفاده از کمترین روغن مواد غذایی را آماده می کند. این سرخ کن به وسیله المنت های تعبیه شده در آن مخزن روغن موجود را داغ می کنند و به وسیله آن می توان غذاهای مختلف را در کمترین زمان ممکن پخت.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Dessini
رنگ
مشکی
سفید
توان مصرفی
1300 وات
نوع سرخ کن
بدون روغن
ظرفیت
2.6 لیتر
حداکثر درجه حرارت
200درجه سانتی گراد
نوع عملکرد
دکمه فشاری
جنس دیگ
تفلون
وزن
4 کیلوگرم
تایمر
دارد
پایه ضد لغزش
دارد
بدنه عایق حرارت
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
تنظیم دمای اتوماتیک
دارد
درجه حرارت قابل تنظیم
دارد
دیگ جدا شونده قابل شستشو
دارد
سایر مشخصات
مجهز به ترموستات
دارای ظرف تفلون متحرک
استفاده و تمیز کردن آسان
مجهز به دکمه خاموش و روشن اتوماتیک
دارای چراغ LED و زنگ هشدار برای آماده بودن غذا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...