سرخ کن تفال مدل FZ7100

FZ7100

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: فرانسه
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: تفال فرانسه
  • رنگ: سفید
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرخ کن تفال مدل TEFAL FZ7100

برند تفال یکی از معتبر ترین و شناخته شده  ترین برندها در زمینه لوازم برقی و لوازم خانگی می باشد. شرکت تفال انواع  بسیار زیادی از سرخ کن ها را به مشتریان خود ارائه داده است که یکی از  انواع این سرخ کن ها، سرخ کن تفال مدل fz7100 است. که این سرخ کن در گروه  سرخ کن های کم روغن قرار دارد. این مدل از سرخ کن که به وسیله شرکت تفال  ارائه داده شده است، دارای رنگ بدنه سفید است که جنس بدنه آن از فایبرگلاس  ساخته شده است. این سرخ به شکل یک توپ گرد طراحی شده است و درب آن از بالا  باز می شود.

Tefal fryer FZ7100 dominokala 012 - سرخ کن تفال FZ7100

یک دستگیره به صورت تاشو بر روی بدنه این  مدل از سرخ کن طراحی شده است که وجود این دستگیره باعث سهولت کار با سرخ کن  می شود و به دستگیره خنک معروف است که منظور از دستگیره خنک این است که  دستگیره سرخ کن تفال در زمان پخت و پز به علت گرمای داخل سرخ کن داغ نمی  شود و در تمامی مراحل استفاده از سرخ کن این دستگیره به صورت خنک باقی می  ماند. همچنین در رابطه با دستگیره سرخ کن مدل fz7100  باید بگوییم که در  زمان هایی که به استفاده از دستگیره سرخ کن نیازی نداریم، می توانیم آن را  ببندیم تا مزاحمتی را برای ما ایجاد نکند.

مشخصات و ویژگی های ظاهری سرخ کن تفال FZ7100

سرخ کن تفال مدل fz7100 دارای دکمه هایی به  رنگ سبز بر روی بدنه آن می باشد که با استفاده از این دکمه ها می توان  دستگاه را خاموش و روشن کرد. همچنین تایمری بر روی این سرخ کن تعبیه شده  است که با استفاده از آن می توان زمان پخت را تعیین کرد. تایمر تعبیه شده  بر روی این سرخ کن قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارد و می توان آن را به  راحتی از سرخ کن جدا کرد و به صورت کنترل از راه دور از آن استفاده کرد.  همچنین باید بگوییم که این کنترل مجهز به دکمه های لمسی می باشد.

از دیگر ویژگی های ظاهری سرخ کن تفال مدل  fz7100 باید بگوییم که بر روی این سرخ کن یک پنجره شیشه ای طراحی شده است  که به وسیله آن می توان داخل سرخ کن را مشاهده کرد و از نحوه پخت غذا در  داخل سرخ کن اطلاع پیدا کرد. بر روی درب سرخ کن تفال مدل fz7100 میزان دما و  زمان لازم برای پخت برخی از غذاها نیز ذکر شده است که وجود آن باعث سهولت  کار افراد با این دستگاه می شود.

Tefal fryer FZ7100 dominokala 011 - سرخ کن تفال FZ7100

از آنجایی که این سرخ کن از گروه سرخ کن  های کم روغن می باشد در زمان استفاده از آن نباید داخل آن را پر از روغن  کرد، زیرا در این صورت کارکرد دستگاه با اختلال مواجه می شود. برای آنکه  بتوان از این سرخ کن به درستی استفاده کرد باید به وسیله یک قاشق قطعات غذا  را به روغن آغشته کرد و یا توسط یک اسپری، قطعات غذا را به اندازه مناسب  با روغن اسپری کرد. پس از آن نیز باید غذا را در داخل سرخ کن قرار داد و  دستگاه را روشن نمود و سپس زمان پخت و دمای مورد نظر را تعیین کرد.

سایر مشخصات سرخ کن تفال مدل fz7100 :

  • سرخ کن تفال مدل fz7100 توسط کشور صنعتی و بزرگ فرانسه ساخته و تولید می شود.
  • این مدل از سرخ کن تفال قابلیت سرخ کردن غذا برای 4 نفر را دارد و  ظرفیت آن 14 میلی لیتر است. ( یعنی به اندازه یک کیلو گرم سیب زمینی تازه )
  • سیستم گرمایشی استفاده شده در این مدل از سرخ کن تفال actifry technology می باشد و توان مصرفی آن نیز به میزان 1400 وات است.
  • کاسه گرد این سرخ کن از جنس سرامیک ساخته شده است و دارای پوشش ضد خش می باشد.
  • سرخ کن تفال مدل fz7100 دارای یک همزن به صورت پارویی می باشد که به وسیله آن می توان در زمان سرخ شدن غذا ، به هم زدن غذا پرداخت.
  • از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت در خصوص این سرخ کن باید بگوییم که  قطعات تشکیل دهنده این سرخ را می توان به راحتی از هم جدا کرد و به راحتی  آنها را شست . با این وجود دیگر هیچ کدام از قسمت های سرخ کن چرب و روغنی  باقی نمی ماند.
  • سرخ کن مدل fz7100 تفال دارای شش برنامه پخت مجزا می باشد و در داخل آن  می توان به سرخ کن انواع غذاها از قبیل : سیب زمینی، مرغ، گوشت، ماهی،  پیتزا، سبزیجات و … پرداخت.
  • همچنین لازم به ذکر است که سرخ کن مدل fz7100 تفال دارای محفظه ای است  که سیم برق سرخ کن در آن محفظه جمع می شود و مزاحمتی را برای افراد ایجاد  نمی کند.

Tefal fryer FZ7100 dominokala 013 - سرخ کن تفال FZ7100

جمع بندی

در انتهای این مطلب باید بگوییم که سرخ کن  تفال مدل fz7100 دارای ویژگی های بسیار زیاد دیگری نیز می باشد که در این  خصوص می توان به : حفظ کامل مواد مغذی، پخت غذا بدون لرزش دستگاه و عدم  وجود bpa در بخش پلاستیکی دستگاه که با مواد غذایی در تماس است، اشاره کرد.  شما میتوانید این محصول کاربردی و فوق العاده را از سایت دومینو کالا با  ضمانت نامه معتبر تهیه و سفارش بدید.

کشور سازنده
فرانسه
گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
تفال فرانسه
رنگ
سفید
توان مصرفی
1400 وات
ابعاد
210 × 320 × 430 میلی‌متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس بدنه
فایبر گلاس
صفحه نمایشگر
LCD
تنظیم حرارت پخت
دارد
قطع کن خودکار
دارد
کانوکشن
دارد
تایمر
دارد
نمایشگر روشن بودن
دارد
کلید ON/OFF
دارد
صفحه کنترل لمسی (touch)
دارد
حداکثر ظرفیت غذا
1 کیلوگرم
حداکثر ظرفیت به نفر
4 نفر
حداکثر ظرفیت روغن
14 میلی لیتر برای یک کیلوگرم سیب زمینی
جنس محفظه قابلمه
روکش ضدخش سرامیکی
امکان سرخ کردن بدون روغن
دارد
بدنه عایق حرارت
دارد
دستگیره عایق حرارت
دارد
قابلیت شستشو تمامی لوازم جانبی دستگاه داخل ماشین ظرفشویی
دارد
سایر ویژگی ها
دارای قاشق برای روغن
دارای بدنه ی سرد هنگام کار
کار با دستگاه و تنظیمات آسان
25 درصد صرفه جوئی در زمان پخت
گردش هوای گرم Hot Air Circulation
جنس قابلمه ی سرخ کن از تفلون با پوشش سرامیک نچسب
میزان چربی خوراک آماده شده با این دستگاه سرخ کن 3 درصد
پخش یکسان حرارت در سرتاسر سرخ کن برای پخت یکسان
قابلیت استفاده از هر نوع روغن خوراکی مانند روغن زیتون و غیره
کارکرد عالی برای پخت و سرخ کردن انواع مواد غذایی، جوجه، ماهی و سبزیجات
دارای همزن چرخان داخلی Automatic stirring جهت جابجایی یکسان مواد غذایی در سرخ کن
جداشدن آسان تمامی قطعات جهت شست‌وشوی قطعات و شستشو در ماشین ظرفشوئی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...