سرخ کن بدون روغن 12 لیتری ایوولی مدل EVKA-AO1212B

EVKA-AO1212B Air Fryer Oven Digital

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: ایوولی
  • رنگ: مشکی
  • توان مصرفی: 1500 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

نقد و بررسی سرخ کن بدون روغن 12 لیتری ایوولی مدل EVKA-AO1212B

Evvoli یک برند لوازم خانگی است که حول محور پیشرفت و نوآوری قرار دارد. این برند به مجموعه‌ای از مارک های قوی اضافه شده که در بازاری با قیمت مناسب و کیفیت بالا رقابت کرده و نسل جدیدی از خریداران آزاد و باهوش را هدف قرار می‌دهد که به دنبال برندی هستند که بیانگر فردیت و سبک زندگی آنها باشد. Evvoli ترکیبی از فناوری انسان محور و رویکرد طراحی مدرن است که الهام بخش افراد برای تکامل زندگی است. دسته لوازم خانگی و الکترونیک یکی از رقابتی ترین صنایع با حاشیه های بسیار کم است و تنها به شرکای تولید برای تضمین کیفیت و نوآوری وابسته است. یکی از لوازم بسیار با کیفیت و کاربردی برند Evvoli، آون توستر یا سرخ کن بدون روغن است.

آون توستر یا سرخ کن بدون روغن ایوولی مدل EVKA-AO1212B دارای طراحی خاص و شیک است که سبب زیبایی دو چندان در آشپزخانه‌ی شما می‌گردد. این دستگاه سرعت آشپزی و آماده شدن غذا های شما را بالا برده و همچنین باعث می‌شود از میل کردن غذای سالم، ترد و خوشمزه لذت ببرید. این دستگاه دارای توان ۱۷۰۰ وات واقعی بوده و برای افرادی که در  بیرون از خانه مشغول به کار هستند و زمان کافی برای آشپزی ندارند فوق‌العاده کاربردی و ضروری است. این توستر دارای گنجایش ۱۲ لیتر بوده و به  کمک آن می‌توانید برای مهمانی ها و دورهمی های جمعیت بالا نیز غذا آماده  کنید. پنل کنترلی LED لمسی این دستگاه دسترسی به ۱۲ برنامه‌ی پخت از پیش  تعیین شده را برای ما امکان‌پذیر می‌کند. به کمک این دستگاه می‌توانید انواع خوراکی ها مانند؛ پیتزا، کیک، کباب، میگو و ماهی، سبزیجات ۷ سرخ کردن و گریل کردن انواع موادغذایی، بخار پز کردن و ... را آماده کنید.

ویژگی ظاهری

آون توستر یا سرخ کن بدون روغن ایوولی  مدل EVKA-AO1212B محصولی با بدنه‌ی کاملا مشکی است که نمای فوق‌العاده‌ای به آشپزخانه‌ی شما می‌دهد. این توستر با ابعاد ۳۷×۳۱×۳۶ سانتی‌متری که دارد، در قسمت کوچکی بر روی کابینت آشپزخانه قرار گرفته و علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد، غذا های شما را به سالم ترین روش ممکن و در زمانی بسیار کوتاه آماده می‌کند. گنجایش این توستر بی‌نظیر ۱۲ لیتر است که می‌توانید به کمک آن با خیال راحت مهمانی بگیرید. صفحه نمایش LED لمسی که در قسمت بالایی دستگاه جای گرفته است، امکان دسترسی سریع ما را به ۱۲ برنامه پخت غذای پیش‌فرض فراهم می‌کند. بدنه‌ی این دستگاه از استیل ضد زنگ بوده که مقاومت و ماندگاری دستگاه را بالا می‌برد و همچنین دستگیره این دستگاه عایق است که از آسیب رسیدن به دست جلوگیری می‌کند. این دستگاه دارای اقلام همراه جهت راحت تر کردن آشپزی برای شما بوده که شامل؛ سبد جوجه گردان، 6 عدد سیخ، چنگال بالابر، شفت جوجه گردان، سینی توری و سینی چکه  است. همچنین طراحی داخلی این دستگاه به گونه‌ای است که می‌توانید به صورت ۲ طبقه از آن استفاده کنید. 

 

دیگر ویژگی های آون توستر یا سرخ کن بدون روغن ایوولی مدل EVKA-AO1212B

این توستر دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و در صورتی که دمای دستگاه بالا برود خود به خود خاموش می‌گردد، این قابلیت سبب افزایش ماندگاری و طول عمر  مفید دستگاه شما می‌شود. توانی که برای این دستگاه قرار داده شده است ۱۷۰۰ وات بوده و شما به کمک این توان می‌توانید غذا ها را در زمانی کوتاه و بدون اتلاف وقت آماده کنید. همچنین این توستر مجهز به سیستم تایمر تا ۶۰ دقیقه بوده که بدون نگرانی می‌توانید آن را فعال کرده و به کارهای ناتمام خود  رسیدگی کنید. این دستگاه دارای تنظیمات دما از ۸۰-۲۰۰ درجه سانتی‌گراد در قسمت پنل کنترلی لمسی نیز می‌باشد. تکنولوژی سرخ کردن در این دستگاه کاملا سالم بوده و اختلالی در سلامت بدن بوجود نمی‌آورد به طوری که بدون روغن و یا با حداقل روغن می‌توانید غذا های خوشمزه و ترد را تهیه کنید. 

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
ایوولی
رنگ
مشکی
توان مصرفی
1500 وات
ظرفیت
12 لیتر
ظرفیت به نفر
12 نفره
تعداد برنامه پخت
۱۲ برنامه پیش فرض
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم
صفحه نمایشگر
دارد (لمسی)
تایمر
دارای تایمر 60 دقیقه ای
سایر ویژگی ها
دارای لامپ داخلی
LED لمسی
8 مجموعه تکمیلی برای پخت و پز
گرمایش 360 درجه برای پخت و سرخ کردن بهتر
دما تا 200 درجه سانتیگراد
دارای عملکرد چندگانه
- گریل
- خشک کردن و آبزدایی
- توست
- گرم کردن مجدد
- جوجه گردان و کنتاکی
- پخت و پز
- سرخ کردن بدن روغن کمتر
ابعاد
379x315x365 میلی‌متر
اقلام همراه
سبد جوجه گردان/6 عدد سیخ/چنگال بالابر/شفت جوجه گردان/سینی توری/سینی چکه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...