جارو شارژی بلک اند دکر مدل PD1200AV-XJ

Black & Decker PD1200AV-XJ

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: بلک اند دکر
  • رنگ: خاکستری
  • ظرفیت باطری: 4.5 Ah
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

جارو شارژی بلک اند دکر PD1200AV

یکی  از وسایلی که برای اتومبیل نیاز هست کارواش و جاروبرقی است تا براحتی به نظافت اتومبیل بپردازیم. قطعا داشتن این وسایل نظافت شما را از هزینه‌های اضافی کارواش ها نجات می‌دهد.

حالا  این تصور که یک جارو شارژی پرقدرت با قابلیت وصل شدن به شارژر فندکی اتومبیل بسیار لذت بخش است. شرکت بلک اند دکر این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است و یک مدل بسیار عالی برای نظافت ماشین شما طراحی کرده است.

جارو شارژی اورجینال بلک اند دکر مدل PD1200AV یک محصول کاربردی بسیار پرقدرت است که در ادامه باهم مورد آنالیز و بررسی قرار می‌دهیم.

ویژگی‌های جارو شارژی PD1200AV

  • قدرت و ظرفیت دستگاه:

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PD1200 با توان مصرفی 400 وات و قدرت مکش 12V مکش بسیار بالایی برای جمع‌آوری زباله های داخل ماشین شما ایجاد می‌کند. این جارو شارژی دارای یک مخزن زباله 1 لیتری است که بصورت شفاف طراحی شده است تا از میزان زباله داخل آن باخبر باشید و درصورت نیاز آنرا تخلیه کنید.

  • لوله مکش انعطاف پذیر:

جارو شارژی اورجینال بلک اند دکر مدل PD1200AV دارای یک لوله مکش 1 متری انعطاف پذیر است که به شما توانایی استفاده بی‌نهایت می‌دهد و در هر جهت و هر جایی براحتی قابل استفاده است. این لوله از جنس آلیاژی از پلاستیک بنام کروماگان است که در برابر تغییر دما و لهیدگی مقاومت بالایی دارد.

  • برق مستقیم و شارژر فندکی:

جارو شارژی اورجینال بلک اند دکر مدل PD1200 دارای یک منبع تغذیه 4.5Ah است که بصورت برق مستقیم از فندکی ماشین به دستگاه وصل می‌شود و بدلیل کابل پنج  متری براحتی به همه جای ماشین حتی صندوق عقب دسترسی کامل دارید. اتفاقاً این برق مستقیم آپشن بسیار خوبی است چون نیاز نیست هر دوسال یکبار باتری که فاسد می‌شود تعویض کنید. برق مستقیم در مکش جارو نیز بسیار تاثیر گذار است و کسانی که در امر لوازم خانگی تخصص دارند می‌دانند که جاروهای پرتابل نسبت به جارو شارژی قدرت و مکش بمراتب بالاتری دارند.

این جارو شارژی بوسیله شارژر فندکی اتومبیل شارژ می‌شود و براحتی حتی در هنگام فعالیت می‌توانید داخل شارژ قرار دهید.

  • شعاع فعالیت بالا:

جارو شارژی اورجینال بلک اند دکر مدل PD1200AV دارای یک کابل 5 متری است که به شما شعاع فعالیت بسیار زیادی می‌دهد و شما می‌توانید شارژر را در فندکی اتومبیل قرار داده و خود دستگاه را هرجایی که به آن نیاز دارید ببرید.  همچنین در انتهای دسته می‌توانید کابل را جمع کنید تا از سطح اِشغال زیادی جلوگیری کنید.

  • فیلتر ضد آلرژی:

در  داخل مخزن زباله یک فیلتر قرار دارد که دارای ویژگی ضد آلرژی می‌باشد و هنگام فعالیت گردوغبار را گرفته و هوای مطبوع را به بیرون انتقال می‌دهد و بدین ترتیب افرادی که نسبت به گردوخاک حساسیت دارند بدون مشکل می‌توانند از این مدل استفاده کنند.

همچنین این فیلتر قابلیت استفاده همیشگی دارد و کافیست هرچند وقت یکبار زیر شیر آب قرار بگیرد و پس از شستشو مجدداً درجای خود نصب شود.

  • ملزومات همراه دستگاه:

در داخل جعبه این محصول وسایل زیر موجود است:

  1. شارژر فندکی با کابل
  2. سری باریک
  3. سری پهن
  4. کیف ملزومات
  5. فیلتر
گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
بلک اند دکر
رنگ
خاکستری
ظرفیت باطری
4.5 Ah
اندازه لوله مکش
1.5 متر
ولتاژ باتری
12 ولت
کارکرد بدون سیم
دارد
دستگیره ارگونومیک
دارد
وزن
1.47 کیلوگرم
اقلام همراه
- فیلتر
- سری پهن
- سری باریک
- کیف ملزومات
- شارژر فندکی با کابل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...