بخارگر دستی فیلیپس مدل STH3010

Philips Manual Steamer Model STH3010

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)
  • برند: فیلیپس
  • کشور مبدا برند: هلند (مونتاژ چین)
  • رنگ: سبز
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
3,000,000
17%
2,498,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

معرفی اتو بخارگر فیلیپس STH3010

اتو بخارگر فیلیپس STH3010 این محصول را می‌ توان جزو یکی از بهترین تولیدات برند فیلیپس تلقی کرد. این اتو با بخار آب کار می‌ کند و با پر کردن مخزن آن از آب می‌ توانید به‌ خوبی از آن استفاده بکنید. ظرفیت مخزن آب این محصول چیزی برابر با صد میلی‌ لیتر می‌ باشد. که در صورت خالی شدن آن شما با هشداری مواجه خواهید شد و می‌ توانید پس‌از آن مخزن آب را دوباره پر از آب کنید و به اتوکشی بپردازید. دقت داشته باشید که همیشه مخزن آب پر از آب باشد به دلیل این‌که خالی بودن مخزن آب باعث می‌ شود تا اتو به‌خوبی به کار خود ادامه ندهد و دچار اختلال‌های مختلفی شود. و حتی ممکن است موتور آن نیز از کار بیفتد.

توان مصرفی موتور این محصول مساوی با هزار وات می‌ باشد که که توان نسبتاً بالایی بوده و با توجه به ابعاد این محصول این توان نشان از قدرت بسیار بالای موتور دارد. سیستم بخار دهی در این محصول به‌صورت یکنواخت انجام می‌شود و این بخار دهی مداوم بیست گرم در دقیقه می‌باشد شما پس‌از روشن کردن اتو تنها کافی‌ست که سی ثانیه صبر کنید و پس‌از آن اتو کاملاً داغ‌شده و قابل‌استفاده می‌باشد.

ویژگی های اتو بخارگر فیلیپس 3010

  • مناسب برای تمام مدل پارچه ها: یکی از مهم ترین نکاتی که هر اتو باید آن را دارا باشد، این است که برای هر جنس پارچه ای مناسب باشد. این اتو نیز برای هر پارچه ای مناسب است و از این نظر محدودیتی ندارد.
  • قابلیت جداشدن مخزن آب: این قابلیت جزء یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ های این محصول محسوب می‌ شود به دلیل این‌ که در صورت خالی شدن مخزن آب می‌ توانید به‌ راحتی آن را جدا کرده و پر از آب کنید و سپس دوباره در جای خود قرار دهید.
گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)
برند
فیلیپس
کشور مبدا برند
هلند (مونتاژ چین)
رنگ
سبز
توان مصرفی
1000 وات
جنس صفحه
فلز
مخزن آب
دارد (100 میلی لیتر)
بخاردهی لحظه ای
20 گرم در دقیقه
زمان شروع به کار
30 ثانیه
دسته تاشو
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
سایر ویژگی ها
- سیستم بخاردهی پیوسته و با فشار نسبتا بالا
- قابلیت از بین‌بردن 99.9 درصد باکتری ‌های لباس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...