اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1110

KTS-1110

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: KTS
  • رنگ: مشکی
  • توان خروجی: 10 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

اسپیکر پرتابل بلوتوثی رم و فلش خور مدل KTS-1110 به صورت بی سیم توسط بلوتوث به گوشی های موبایل، تبلت ها و دیگر دستگاه های سازگار متصل می شود و تا شعاع 10 متری بدون هیچ قطعی به پخش آهنگ با صدایی قدرتمند و شفاف می پردازد.

اسپیکر پرتابل بلوتوثی رم و فلش خور مدل KTS-1110 به صورت بی سیم توسط بلوتوث به گوشی های موبایل، تبلت ها و دیگر دستگاه های سازگار متصل می شود و تا شعاع 10 متری بدون هیچ قطعی به پخش آهنگ با صدایی قدرتمند و شفاف می پردازد.

علاوه بر این روش های اتصال دیگری شامل رابط جک صوتی 3٫5 میلی متری، شیار حافظه رم میکرو SD، پورت فلش مموری USB و درگاه AUX نیز برای اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور مدل KTS-1110 فراهم شده تا دسترسی های بیشتری به انواع فایل های صوتی و آرشیو موسیقی داشته باشید.

نورپردازی رنگی RGB نیز در قسمت پنل جلو و بلندگو درنظر گرفته شده که این اسپیکر بی سیم را در محیط های تاریک در هنگام پخش موسیقی جذاب تر می کند. یکی از قابلیت های این پخش کننده صوتی، مجهز بودن به فناوری TWS می باشد که اتصال دو عدد از این اسپیکر هم نوع را به یک دستگاه فراهم می کند تا پس از همگام سازی، صدایی استریو قدرتمندتر از هر دو اسپیکر به صورت همزمان پخش شود.

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور مدل KTS-1110 با درایو 4 اینچی در محدوه فرکانسی پاسخگویی 100 هرتز تا 20 کیلو هرتز و حساسیت سیگنال به نویز 85 دسی بل به تولید صدایی با وضوح فراگیر و استریو می پردازد و با توان خروجی 10 وات قادر است طیف وسیعی از صداهای زیر و بم را باکیفیت بیس قدرتمند و رسا به گوش کاربران برساند.

ورودی میکروفون برای این پخش کننده صوتی تعبیه شده که با اتصال میکروفون می توانید یک دستگاه کارائوکه کوچک پرتابل نیز داشته باشید که علاوه بر ضبط صدا برای استفاده در سخنرانی ها، همخوانی با آهنگ ها و بهره ببرید.

مجهز بودن به رادیو FM از دیگر ویژگی های Speaker بی سیم KTS می باشد که با دریافت باکیفیت سیگنال ها بتوانید برنامه های رادیویی را با صدایی شفاف گوش دهید. باتری لیتیومی داخلی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت وجود دارد که دوام شارژ آن برای پخش مدوام موسیقی حداکثر 2 ساعت با ولوم 75 درصد ماندگاری خواهد داشت و شارژ خود باتری از طریق پورت میکرو یو اس بی در حدود 3 ساعت زمان می برد.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
KTS
رنگ
مشکی
توان خروجی
10 وات
نوع اتصال
بی سیم (از طریق بلوتوث) و با سیم (از طریق رابط جک 3٫5 میلی متری صدا)
سایز ووفر
4 اینچ
برد اتصال بی سیم
10 متر
پشتیبانی از فلش مموری (USB)
دارد
پشتیبانی از رم میکرو SD
دارد تا 32 گیگابایت
درگاه AUX
دارد
ورودی میکروفن
دارد
پاسخ فرکانسی
100 هرتز الی 20 کیلوهرتز
حساسیت سیگنال به نویز
85 دسی بل
منبع تغذیه
باتری داخلی
نوع باطری
لیتیومی
ظرفیت باتری
1200 میلی آمپر ساعت
مدت زمان شارژدهی
حدود 1 الی 2 ساعت با میزان صدای 75 درصد
مدت زمان شارژ شدن
حدود 3 ساعت
پشتیبانی از TWS
دارد
پشتیبانی از رادیو FM
دارد
نورپردازی RGB
دارد
ابعاد
159*150*226 میلی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...