اتو بخار فیلیپس مدل DST7051

Philips DST7051 Steam Iron

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Philips
  • کشور مبدا برند: هلند (مونتاژ اندونزی)
  • توان مصرفی: ۲8۰۰ وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
5,000,000
8%
4,649,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

معرفی اتو بخار فیلیپس مدل PHILIPS DST7051

اتو بخار فیلیپس مدل PHILIPS DST7051 از سری 7000 یک محصولی با کارایی بالا است که بخار پرقدرتی را برای اتوکشی کارآمد و موثر ارائه می دهد. توان عالی 2800 وات امکان گرم شدن سریع و عملکرد قدرتمند را برای انجام سریع اتو کردن فراهم می کند. وجود یک اتوی باکیفیت و بخار قوی از برند مشهور و  معتبر Philips در هر خانه ای ضروری است تا دیگر دغدغه چروک بودن لباس  هایتان را نداشته باشید و همیشه جذاب و آراسته به نظر برسید.

اتو بخار PHILIPS DST7051 چروک های سر سخت انواع لباس ها، ملحفه ها و پرده ها را به خوبی و سریع از بین می برد. این اتو با دارا بودن بخاردهی عمودی می تواند بدون نیاز به میز اتو همانطور که لباس ها روی چوب لباسی  هستند و یا چروک های پارچه های آویزان مانند پرده را صاف و محو کند.

مشخصات اتو فیلیپس مدل DST7051

اتو فیلیپس مدل DST7051 قادر است تا 250 گرم بخار را در لحظه تولید کند که به عمق پارچه ها نفوذ می کند و به راحتی چین های سرسخت را از بین می  برد. همچنین بخاردهی قوی و پیوسته 50 گرم در دقیقه برای از بین بردن سریع چروک ها کارایی خوبی را ارائه می دهد. عملکرد کنترل درجه حرارت و تنظیم بخار متغیر توسط این اتوی بخار آسان و دقیق است. در نتیجه شما همیشه دما و بخار مناسب برای اتوکشی لباس های خود خواهید داشت.

یکی دیگر از مزیت های خوب این محصول خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده است. اگر اتو را ثابت رها کنید، خود به خود خاموش می شود. چنانچه روی کفی باشد، پس از 30 ثانیه و روی پاشنه یا در حالت ایستاده بعد از 8 دقیقه به طور خودکار خاموش می گردد.

به لطف مخزن بزرگ آب 300 میلی لیتری، نیاز به پر کردن مجدد کمتری است که به شما امکان می دهد لباس های بیشتری را در یک دفعه اتو کنید. آب درون این  مخزن برای بخاردهی پیوسته، بخاردهی انبوه، بخاردهی عمودی و اسپری کردن آب روی لباس ها استفاده می شود.

وجود سیستم قطره‌ ای یا ضد چکه اتو از نشتی و چکیده شده آب روی پارچه ها جلوگیری می ‌کند و لباس ها را در حین اتو کردن تمیز نگه می دارد. بنابراین شما می توانید با اطمینان در هر دمایی اتو کنید. انتشار سریع کالک Quick Calc Release برای تمیز کردن آسان اتو و عملکرد بخار طولانی مدت، کارایی  دارد.

طراحی ظاهری بدنه

اتو بخار فیلیپس مدل PHILIPS DST7051 به رنگ بنفش از طراحی شکیل و چشم نوازی بهره می برد. در کنار کیفیت ساخت بدنه و بخاردهی عالی، ابعاد جمع و جور، وزن مناسب و خوش ساخت بودن این اتو موجب شده تا اتوکشی به کاری لذت  بخش تبدیل گردد.

جلوی بدنه مخزن آب دستگاه با دریچه بزرگ و درب شفاف طراحی شده که می توان آن را زیر شیر آب به راحتی پر و یا خالی کنید. کفی SteamGlide Elite انحصاری شرکت فیلیپس بهترین کفی برای سر خوردن و حداکثر مقاومت در برابر خط و خش است.

نوک این اتو به صورت تیز و باریک طراحی شده تا به خوبی اطراف دکمه ها، دور یقه و چین ها را صاف کنید. وجود سوراخ های بسیار جهت خروج بخار در زیر کفی موجب شده تا همیشه بخار قوی و زیادی را در اختیار داشته باشید. سیم برق 2 متری هنگام اتوکشی نیاز شما به نزدیک بودن پریز برق را برطرف می کند.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Philips
کشور مبدا برند
هلند (مونتاژ اندونزی)
توان مصرفی
۲8۰۰ وات
جنس کف
کفی SteamGlide Plus
میزان بخاردهی پیوسته
50 گرم در دقیقه
میزان بخاردهی لحظه ای
250 گرم در دقیقه
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
300 میلی لیتر
سیستم ضد رسوب
Quick Calc Release
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
اسپری آب
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
بخار دهی عمودی
دارد
مخزن ضد رسوب
دارد
حالت ECO
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2 متر
سایر ویژگی ها
- نشانگر آماده به کار
- قابلیت اسپری کردن آب
- مناسب تمام پارچه ها
- خاموش شدن خودکار
- قطع کن خودکار
- عملکرد ضد رسوب
- دارای قابلیت سیم گردان 360 درجه
- پر کردن آب در حال استفاده
- سیستم رسوب زدائی بهینه جهت استفاده از آب معمولی با املاح
- خاموش‌ شدن خودکار در حالت ایستاده بعد از 8 دقیقه و در حالت افقی بعد از 30 ثانیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...