اتو بخار فیلیپس مدل DST7012

Philips DST7012 Steam Iron

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Philips
  • کشور مبدا برند: هلند (مونتاژ اندونزی)
  • توان مصرفی: ۲6۰۰ وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
4,000,000
24%
3,047,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

معرفی اتو بخار فیلیپس مدل DST7012

اتو بخار فیلیپس مدل DST7012 با توان 2600 وات و حجم بخاردهی عالی تعداد زیادی از لباس ها را خیلی راحت و سریع صاف و اتو می کند. وجود یک اتوی باکیفیت و عملکرد مطلوب از برندی معتبر و موفق در هر خانه از واجبات است تا همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید.

امکان بخاردهی عمودی، میزان بخاردهی پیوسته 45 گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه ای 220 گرم در دقیقه در حداقل زمان و به سرعت چروک های لباس ها را از بین می برد.

مشخصات اتو بخار philips dst7012

  • تنظیم درجه حرارت

قابلیت تنظیم درجه حرارت در اتو بخار فیلیپس مدل DST7012 موجب شده تا برای هر نوع پارچه دمای مناسبی را انتخاب کنید. برای پارچه های نازک درجه حرارت پایین تر و پارچه های ضخیم دمای بالاتر نیاز است. مسئولیت تنظیم دما برعهده دکمه چرخشی روی بدنه می باشد.

گفتنی است که دکمه های فشاری روی دسته مسئول تولید بخار هستند تا حین اتوکشی از بخار عالی برای صاف کردن چروک های لباس خود بهره مند شوید.

  • ظرفیت مخزن آب

به لطف مخزن بزرگ آب 300 میلی لیتری، نیاز به پر کردن مجدد محفظه کمتر شده و می توانید لباس های بیشتری را در هر بار اتو کنید.

  • سیستم ضد چکه

وجود این قابلیت در اتو بسیار مهم است. چرا که چکه کردن آب موجب لکه شدن لباس می شود. اتو بخار فیلیپس مدل DST7012 این اطمینان را به شما می دهد قطرات آب از منافذ کفی و گوشه های اتو به بیرون نشت نکند.

  • سیستم رسوب زدایی

سیستم رسوب زدایی Quick Calc Release کمک می کند، در مخزن‌ آب رسوب تشکیل نشود. در نتیجه حجم بخار زیاد به راحتی از داخل منافذ خارج می شود و طول عمر دستگاه نیز افزایش می یابد.

  • سیستم خاموش شدن خودکار

اگر عجله ای از خانه بیرون آمدید و فراموش کردید اتو را خاموش کنید نگران نباشید. سیستم خاموش شدن خودکار بعد از چند دقیقه از استفاده نکردن و ثابت ماندن اتو وارد عمل شده و دستگاه را خاموش می کند.

  • طراحی بدنه

اتو بخار philips مدل DST7012 با کیفیت فوق العاده، ظاهر شیک و رنگبندی زیبای سبز/خاکستری خریداران را جذب خود می کند. طراحی دکمه های اتو به گونه ای است می باشد که به خوبی در دسترس و تنظیمات مختلف آن به راحتی انجام می شود.

وزن سبک بدنه و طراحی استاندارد دسته اتو نیز حین اتوکشی احساس خوشایندی را به شما منتقل می کند. پر و خالی کردن مخزن آب دستگاه از طریق دریچه  ایکه جلوی بدنه تعبیه شده صورت می پذیرد. کفی اتو از جنس استیم گلاید پلاس SteamGlide Plus بوده که در برابر خط و خش مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. علاوه بر این حرکت نرم کفی ‌روی پارچه تجربه اتوکشی سریع و راحتی را به ارمغان می آورد.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Philips
کشور مبدا برند
هلند (مونتاژ اندونزی)
توان مصرفی
۲6۰۰ وات
جنس کف
کفی SteamGlide Plus
میزان بخاردهی پیوسته
45 گرم در دقیقه
میزان بخاردهی لحظه ای
220 گرم در دقیقه
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
300 میلی لیتر
سیستم ضد رسوب
Quick Calc Release
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
اسپری آب
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
بخار دهی عمودی
دارد
مخزن ضد رسوب
دارد
حالت ECO
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2 متر
سایر ویژگی ها
- نشانگر آماده به کار
- قابلیت اسپری کردن آب
- مناسب تمام پارچه ها
- خاموش شدن خودکار
- قطع کن خودکار
- عملکرد ضد رسوب
- دارای قابلیت سیم گردان 360 درجه
- سیستم رسوب زدائی بهینه جهت استفاده از آب معمولی با املاح

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...