آسیاب مخلوط کن فیلیپس مدل HR2222

Philips HR2222 Blender

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Philips
  • کشور مبدا برند: هلند
  • توان مصرفی: 350 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

مخلوط کن فیلیپس HR2222

اگر می‌خواهید در فرآیند آشپزی خود راحت‌تر باشید و در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید، بدون شک داشتن یک مخلوط کن برای شما بسیار ضروری است. این  وسیله که چندین سال است جای خود را در آشپزخانه ما باز کرده است، می‌تواند در تهیه کردن انواع سس، سوپ، دسر، نوشیدنی و آبمیوه به شما کمک کند.فیلیپس یکی از برندهای محبوب و نام‌آشنا در زمینه تولید لوازم برقی خانگی است. این برند انواع مخلوط کن را با ویژگی‌ها و قیمت‌های متنوع تولید و عرضه کرده است. در ادامه مشخصات مخلوط کن فیلیپس HR2222 را بررسی می‌کنیم.

مشخصات مخلوط کن فیلیپس HR2222

این مخلوط کن دارای ابعاد ۳۶.۴×۲۰×۲۸ میلی‌متر و وزن ۳.۸۹ کیلوگرم است. بنابراین اگر فضای آشپزخانه شما محدود است یا می‌خواهید یک دستگاه جمع‌وجور داشته باشید، این دستگاه انتخاب خوبی است زیرا جای زیادی را اشغال نمی‌کند.موتور این مخلوط کن ۷۰۰ وات است که برای مصارف خانگی کاملا مناسب  است. این موتور با بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم پوشانده شده است. این مخلوط کن از یک پارچ شیشه‌ای با ظرفیت ۱.۵ لیتر بهره می‌برد. بنابراین اگر می‌خواهید از یک مخلوط کن با ظرفیت مناسب استفاده کنید، این گزینه برای  شما ایده‌آل به نظر می‌رسد. این پارچ که از جنس پیرکس است، به شما امکان می‌دهد تا مواد غذایی گرم را نیز درون آن ترکیب کنید.

پارچ این مخلوط کن دارای تیغه‌ استیل ضد زنگ مقاوم است که می‌تواند انواع مواد غذایی را له و پوره کند. همچنین این تیغه‌ها که ۴ پره دارند، از  قابلیت یخ‌شکن بهره می‌برند که این ویژگی برای تهیه انواع نوشیدنی‌ها بسیار پرکاربرد است. یکی از مهم‌ترین مزایای مخلوط کن فیلیپس HR2222 این است که علاوه‌بر مخلوط کن، مخزن آسیاب هم دارد. این مخزن برای پودر کردن انواع مواد غذایی خشک، حتی دانه‌های سخت مانند ادویه‌ها و مغزها بسیار پرکاربرد است. این دستگاه دارای تنظیمات سرعت است که شما می‌توانید در ۵ حالت مختلف با دستگاه کار کنید. همچنین می‌توانید از عملکرد لحظه‌ای و پالس نیز بهره ببرید.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Philips
کشور مبدا برند
هلند
توان مصرفی
350 وات
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم
جنس پارچ
شیشه (پیرکس)
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
ظرفیت
1.5 لیتر
تنظیمات سرعت
5 سرعته
موتور قدرتمند
دارد
پایه های ضد لغزش
دارد
عملکرد پالس
دارد
یخ شکن
دارد
آسیاب
دارد
اقلام همراه
- کاردک
- آسیاب
- فیلتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...