گریل سنکور مدل SBG 6650BK

SENCOR Grill SBG 6650BK

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینا...
  • برند: Sencor
  • کشور مبدا برند: جمهوری چک (مونتاژ چین)
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
8,500,000
13%
7,399,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

بررسی گریل برقی سنکور مدل 6650BK

گریل سنکور 6650 دستگاه مجهز و پرتوان جهت گریل کردن، تهیه استیک و  برشته کردن مواد غذایی مانند گوشت، ماهی، سبزیجات، برگر و…می‌باشد. حالت خاص طراحی این محصول این امکان را می‌دهد که هم بصورت دو صفحه به هم چسبیده و هم بصورت صفحه تخت گریل، با این دستگاه پخت و پز کنید. کمپانی انگلیسی سنکور با خلاقیت در بخش صفحات پخت، یکی را بصورت کاملا مسطح و یکی را با  شیارهای موازی طراحی کرده تا کاربردهای متنوع تری را ارائه کند. قدرت پخت  دستگاه باوجود موتور گرمادهی 2000 واتی، تجربه ای سریع و باکیفیت بوده تا  جاییکه می‌توان استیک‌های گوشت نسبتا ضخیم را در زمان مناسب، مغز پخت کرد.

از دیگر قابلیت‌های ویژه گریل سنکور مدل SBG6650BK بخش کنترل پنل بوده  که امکان سطح بندی حرارت دهی و همچنین تایم گریل را تعیین می‌کند. به عبارت  دیگر این امکان وجود دارد تا دستگاه با گرمادهی‌های متفاوت نسبت به هر نوع  مواد غذایی، بافت نهایی را مطابق میل و انتظار شما تنظیم کند. امکان تنظیم  حرارت‌دهی مجزا برای هر صفحه، یکی دیگر از مزیت‌های کار با این گریل برقی  خانگی جذاب است. فرایند حرارت‌دهی از طریق المنت‌های حرارتی تعبیه شده در زیر قالب‌ها صورت می‌گیرد.

خرید گریل سنکور مدل 6650BK

ویژگی و امکانات گریل سنکور SBG6650BK

بطورکلی دستگاه گریل برقی یا همان باربیکیو آپارتمانی، در جهت برشته  کردن، پخت استیکی و کبابی‌گونه مواد غذایی عمل می‌کند و از این رو این دستگاه نیز باتوجه به ساختار بدنه و کیفیت فنی بالا، این عملکرد را به خوبی صورت می‌دهد. ساختار این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده تا هم با چسباندن دو صفحه به یکدیگر، مواد غذایی را تحت فشار گرما و پخت قرار داد و به نوعی آنها را مغز پخت کرد. همچنین می‌توان آن را بصورت یک صفحه گسترده گریل، برای برشته کردن و پخت‌های باربیکیویی، آماده سازی کرد. البته حالت تنظیم درب، فواید دیگری نیز در این دستگاه دارد که در ادامه و در قسمت ویژگی‌های کاربردی توضیح داده‌ایم.

سطوح گرمادهی و کیفیت استاندارد پخت

همانطور که گفتیم توان گرمادهی گریل سنکور SBG6650BK SENCOR در حالت حداکثری 2000W تعیین شده که متناسب پخت انواع مواد غذایی با بافت سخت و نرم می‌باشد. المنت‌های تعبیه شده در قسمت پشت صفحات مورب و شیاردار، بصورت  مارپیچ طراحی شده‌اند تا فرایند حرارت دهی را بطور یکنواخت به سرتاسر صفحات  انتقال دهند. برای آنکه سطح گرمادهی را متناسب با انواع مواد غذایی تعیین  کنید، می‌توانید از قسمت کنترل پنل، حرارت‌دهی را به 4 سطح متنوع تنظیم کرده و به بافت نهایی دلخواه برسید. بازه قابل تنظیم گرمادهی باتوجه به شرایط کنترل پنل، بازه 10 الی 230 درجه سانتی گراد است که در حالت حداکثری پخت سریع و مغز پخت را شاهد هستیم

ساختار مستحکم و شیک گریل سنکور 6650BK

استفاده از استیل ضد زنگ با لایه‌های مقاوم در برابر حرارت، ضد و خش و  تغییرات دمایی آن هم در بسیاری از بخش های گریل برقی سنکور، نشان از ساختار مستحکم و بادوام آن می‌دهد. بخش‌های مهم دستگاه مانند دستیگره، قفل‌ها و  چفتک‌های تعبیه شده در نقاط مختلف برای کارایی و ثبات بیشتر از استیل یا پلاستیک فشرده با مقاومت بالا کار شده تا گریل سنکور 6650 علاوه بر کیفیت پخت استاندارد، بدنه‌ای بادوام و مقاوم نیز داشته باشد. البته توجه داشته باشید که پوشش‌های لازم جهت جلوگیری از نفوذ هوای داغ بین صفحات به لایه‌های خارجی تعبیه شده تا در هنگام کار از به سادگی بتوان به دستیگره و سایر نقاط دست زد.

صفحات نچسب متفاوت و مرغوب

همانطور که گفتیم، دستگاه دارای دو صفحه متفاوت است که یکی از آنها کاملا یکدست و مسطح طراحی شده و دیگری به مانند انواع دستگاه گریل،  دارای شیارهای موازی جهت پخت کبابی است. وجود صفحه تخت کمک می‌کند تا شبیه به پخت روی یک ماهیتابه، انواع اقسام میان وعده ها و وعده‌های متفاوت را در حالت تخت و افقی دستگاه، تجربه کنید. همچنین وجود شیارهای برجسته در  طراحی صفحه پایینی، علاوه بر انتقال احساس کار با یک باربیکیو و کباب پز  حرفه‌ای، باعث می‌شود روغن مواد غذایی از آن جدا شده و در سینی روغن گیر بریزد.

جنس این صفحات از چدن طراحی شده که با روکش تفلون نچسب پوشانده شده است. وجود این روکش به شما این امکان را می‌دهد تا درصورت تمایل، انواع پخت بدون روغن و رژیمی را آماده کرده تا از گریل سنکور در وعده‌های پس از  باشگاه و ورزش، نهایت بهره را ببرید. بدون شک این دستگاه برای افرادی که به  سلامت و رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهند، از ارزش بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است که این صفحات قابلیت جداسازی، تعویض مکان و همچنین شستشوی با اقلام نرم در ماشین ظرفشویی یا بصورت دستی را دارند.

کنترل پنل و تنظیمات کاربردی

در قسمت کنترل پنل Sencor SBG6650BK یک پنل نمایشگر نارنجی رنگ به همراه 2 ولوم چرخشی قرار دارد. ولوم سمت  راست جهت تنظیم سطح حرارت دهی و ولوم سمت چپ برای تنظیم زمان گریل شدن مواد  غذایی است. همچنین یک دکمه در کنار ولوم تغییر دما تعبیه شده که می‌توان  انتخاب کرد، دمای نمایشگر بر حسب سانتی گراد نمایش داده شود یا فارنهایت.

تنظیم هر کدام از این بخش‌ها متناسب با نوع مواد غذایی درحال پخت، کمک می‌کند تا بافت نهایی مطلوب و دلپذیرتر شود.

حالت‌های مختلف درب بالایی

درب بالایی گریل سنکور، علاوه بر قابلیت بسته شدن کامل و باز شدن تا زاویه 180 درجه، امکان تنظیم زاویه و تبدیل شدن به صفحه موازی با صفحه  پایین را دارد. به عبارت دیگر با تنظیم درب در این حالت، شرایطی فراهم شده  تا غذاهایی که به گرمای کمتری نیاز دارند یا موادی که قصد گرم کردن مجدد یا  گرم نگه داشتن آنها را دارید، در این حالت روی صفحه پایین قرار دهید. در  این زاویه، دستگاه بصورت یک فر عمل می‌کند و شرایط برای پخت غذاهایی همچون  پیتزا، فراهم می‌شود. لازم به ذکر است که در تصاویر مربوط به محصول در سایت  کالاکده هندیجان، این حالت نمایش داده شده است که می‌توانید مشاهده  بفرمایید.

تنظیم حالت دستگاه بصورت صفحات با زاویه 180 درجه و 90 درجه،  کاملا بستگی به شرایط دلخواه پخت توسط افراد و همچنین نوع و میزان مواد  غذایی دارد. درحالت بهم چسبیده صفحات، قطعا فرایند گرمادهی و پخت سریع‌تر و  بانفوذتر صورت می‌گیرد و هرچه صفحات از هم دورتر باشند، انتقال حرارت و  پخت ملایم‌تر می‌شود.

محفظه روغن گیر

بخش جلوی دستگاه و در قسمت چپ، یک محفظه یا سینی جداشونده تعبیه شده  است. این سینی محفظه جمع آوری روغن‌های جداشده از مواد غذایی بوده که  بوسیله سوراخ‌های طراحی شده بر روی صفحه پایین، روغن مواد غذایی را جذب  می‌کند. بدون شک خرید گریل سنکور مدل SBG6650Bk بعنوان یک دستگاه پخت رژیمی و بدون روغن، پیشنهادی اقتصادی و شگفت انگیز است.

گارانتی
گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)
برند
Sencor
کشور مبدا برند
جمهوری چک (مونتاژ چین)
رنگ
مشکی
توان مصرفی
2000 وات
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
تنظیمات دما
بازه دمای 10 الی 230 درجه
تعداد صفحات
1 عدد شیار دار و 1 عدد صاف
نوع صفحات
نچسب
روکش نچسب
دارد
قطع کن خودکار
دارد
تمیز شدن آسان
دارد
قابلیت گریل کردن بدون روغن
دارد
سایر ویژگی ها
- دارای سطح گریل ضد چسب
- دارای سیستم کباب پز
- دارای ترموستات
ابعاد
عمق : 36.5 سانتی‌متر
ارتفاع : 18 سانتی‌متر
عرض : 38 سانتی‌متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...