کتری برقی جیپاس مدل GK6142

Geepas 2 Layer Electric Kettle 1.7L 1500W

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • رنگ: سفید کرم
  • توان مصرفی: 1500 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1. کتری کارآمد و ایمن 1500 وات - این کتری برقی قدرتمند سریعتر و سریعتر از سایر قابلمه های آب موجود در بازار است. آب را در 2 تا 5 دقیقه می جوشاند، 5 دقیقه طول می کشد تا قابلمه کامل (1.7 لیتر) بجوشد. بلافاصله شروع به تهیه چای و قهوه کنید.

2. کنترل کننده دمای کاربر پسند - با کنترل ترموستات داخلی پیشرفته طراحی شده است، دارای ویژگی خاموش شدن خودکار در هنگام جوشاندن کامل آب یا در صورت خشک شدن جوش برای جلوگیری از وقوع حوادث می باشد و شما را از سردرد نظارت نجات می دهد. این یک انتخاب عالی برای جایگزینی اجاق های مایکروویو، اجاق گاز یا کتری های قدیمی است.

3. ساختار دوجداره - این لایه داخلی کتری از مواد استیل ضد زنگ درجه مواد غذایی ساخته شده است که به گرم نگه داشتن آب برای مدت طولانی تری کمک می کند. و لایه بیرونی از مقاومت لمس سرد تشکیل شده است که از سوختن تصادفی جلوگیری می کند.

4. دسته ارگونومیک و پایه چرخشی 360 درجه - پایه چرخان 360 درجه با حلقه سیم یکپارچه برای جابجایی آسان و همچنین راحت در هنگام دست زدن به کتری هنگام تمیز کردن و حتی کتری شما را با زاویه به پایه برق متصل می کند. همراه با دسته لمسی خنک از سوختن دست ها در حین سرو جلوگیری می کند.

5. طراحی طولانی نفیس و فوق العاده آرام - این کتری گیپاس فرآیند جوشیدن آب شما را آرام و بی صدا می کند و دیگر در کار و زندگی شما اختلال ایجاد نمی کند. و ظاهر آشپزخانه خود را با طراحی بلند و جذاب آن زیباتر کنید

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
رنگ
سفید کرم
توان مصرفی
1500 وات
ظرفیت
1.7 لیتر
جنس بدنه
دو جداره (لایه داخلی استیل ضد زنگ و لایه بیرونی پلاستیک مقاوم)
محل نگهداری سیم برق
دارد
قابلیت چرخش 360 درجه
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
طول کابل
1 متر
سایر ویژگی ها
دارای حفاظتی قطع خودکار با بخار آب
دارای حفاظتی قطع خودکار در صورت خشک بودن مخزن
دارای سیستم حفاظتی قطع خودکار در صورت افزایش بیش از حد گرما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...