کارواش کارچر مدل K4 Compact

K4 Compact CarWash

از {{model.count}}
دسته : کارواش
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: کارچر
  • کشور مبدا برند: آلمان (مونتاژ ایتالیا)
  • رنگ: زرد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

معرفی کارواش کارچر مدل K4 COMPACT

کارواش کارچر مدل K4 COMPACT دارای بدنه ای از جنس پلاستیک می باشد که ضمن مقاومت و استحکام بسیار بالا در برابر ضربه ها و  فشار های مختلف، از جلوه ی شیک و زیبایی نیز برخوردار است. رنگ بدنه ی این  محصول نیز زرد می باشد که از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. میزان فشار عملیاتی در این محصول برابر با 20 بار تا 130 بار می باشد. دبی خروجی آب آن نیز معادل 420 لیتر در ساعت است.

این کارواش مدل K4 COMPACT کارچر به سیستم به فناوری خنک کننده سیم پیچ موتور مجهز شده از وجود این سیستم سبب می‌ شود که موتور این دستگاه کارواش در هنگام کار دچار فشار زیادی نشود و به افزایش طول عمر  موتور آن نیز کمک شایانی می کند.

توان مصرفی موتور پر قدرت 1800 وات می باشد. که این توان مصرفی بالا کمک می کند تا شما بتوانید عملکردی سریع تر از این محصول مشاهده بکنید. مقدار  فضای کارکرد این دستگاه کارواش 30 متر مربع در ساعت است. که میزان بسیار  بالایی است و نشان می دهد که در یک ساعت می توانید به وسیله ی این دستگاه فضای زیادی را نظافت بکنید.

ویژگی های کارواش کارچر K4 COMPACT

  • مکان های مورد استفاده : شاید فکر کنید که استفاده از  کارواش فقط معطوف به اتومبیل می باشد. اما در واقع شما می توانید از این  دستگاه برای نظافت مکان های مختلفی از جمله: نظافت دوچرخه، موتور و اسکوتر،  ماشین های کوچک، ابزار ماشین های باغبانی، نظافت فضای بالکن و تراس و باغ، شستشوی میله ها، نرده ها و فنس ها نیز استفاده بکنید. و در نتیجه محصولی  بسیار کاربردی است.
  • چرخ : در قسمت انتهای این کارواش دو عدد چرخ پلاستیکی تعبیه شده است. وجود این دو عدد چرخ موجب می شود تا بتوانید به آسانی این دستگاه را حمل بکنید و از آن استفاده داشته باشید.
گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
کارچر
کشور مبدا برند
آلمان (مونتاژ ایتالیا)
رنگ
زرد
قدرت موتور
1800 وات
قدرت فشار آب
20 تا 130 بار
حداکثر گرمای آب
40 درجه سانتیگراد
حداکثر دبی آب
420 لیتر در ساعت
فضای کارکرد
30 متر مربع در ساعت
میزان صدا
74 دسی بل
تعداد چرخ ها
2 عدد چرخ پلاستیکی
طول شلنگ
4 متر
نوع فیلتر
فیلتر آب
کلید ON/OFF
دارد
سیستم نظافت
نظافت دوچرخه – موتور و اسکوتر – اتومبیل‌های کوچک – ابزار و ماشین باغبانی – نظافت بالکن، تراس، باغ – شستشوی میله ها، نرده ها و فنس ها
سایر ویژگی ها
قابلیت اتصال به آب گرم تا دمای 40 درجه‌ی سانتی‌گراد
قابلیت نصب اقلام همراه روی بدنه‌ی دستگاه
اقلام همراه
شلنگ فشار قوی, نازل (لنس) جرم زدا Dirt blaster با فرم خروج آب سوزنی با فشار آب بالا مناسب نظافت جلبک کف سنگ، دیوار و کف استخر، بتن اضافه خشک شده بر روی سطوح و
وزن
11 کیلوگرم
ابعاد
عرض 308 میلیمتر/ارتفاع ۵۲0 میلیمتر/عمق ۳۴۸ میلیمتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...