چای ساز بیم مدل TM2806

BEEM TM2806

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: ضمانت 18 ماهه پیراد
  • برند: BEEM
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • رنگ: استیل
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : ضمانت 18 ماهه پیراد

محصولات مرتبط

چای ساز بیم مدل TM2806 محصولی بسیار باکیفیت و کارا جهت انجام فرایند روزمره دم آوردن نوشیدنی پرطرفدار چای است. چای سازها روند تهیه آب جوش و دم آوردن چای را بسیار سریع‌تر و با زحمت کمتری در مقایسه با ابزار سنتی همچون کتری و سماور به انجام می‌رسانند که این امر امتیاز بزرگی برای طرفداران پر‌شمار این نوشیدنی محبوب به شمار می‌آید. طراحی ساخت زیبای این چای ساز با برخورداری از متریال شیشه مرکب با استیل به همراه صفحه نگهدارنده استیل موجب شده قرارگیری این ست در هر آشپزخانه با هرنوع دکوراسیون دارای هارمونی و جلوه بصری جذابی باشد. بهره‌گیری از متریال شیشه در بخش عمده‌ای از طراحی این ست کتری و قوری موجب شده در هرلحظه از فرایند از میزان آب و یا چای موجود در کتری و قوری اطلاع کافی و کامل داشته و بر روی روند عملکرد چای ساز اشراف کامل داشته باشید. برخورداری از توان مصرفی 2200 واتی در کنار سیستم گرمایشی المنت حرارتی از چای ساز بیم مدل TM2806 دستگاهی قدرتمند برای دستیابی به نتایجی شگفت‌انگیز ساخته است. ساختار این چای ساز از دو بخش تشکیل می‌شود؛ یک بخش کتری با ظرفیت 1.7 لیتر و بخش دیگر قوری که بر روی کتری جای می‌گیرد. تعبیه درپوش جهت قرار دهی بر روی کتری از پاشیدن آب به فضای خارجی از آن در حین انجام فرایند جوش آمدن آب جلوگیری می‌کند. عملکرد چای ساز بیم مدل TM2806 با پر کردن آب درون کتری، قرار دهی آن بر روی صفحه دستگاه و جوش آمدن آب در دمای موردنظر انجام می‌شود. سپس با اضافه کردن چای به سبد فیلتر قوری و ریختن آب به میزان موردنیاز در آن، قوری بر روی کتری قرار گرفته تا فرایند دم آوری چای به انجام برسد. وجود فیلتر استیل قابل شستشو و تعویض در چای ساز بیم مدل TM2806 اصالت طعم و رایحه چای را تضمین می‌کند. اعمال فرایند دستگاه با توجه به وجود پنل دکمه‌ای به آسانی صورت می‌پذیرد؛ 4 دکمه دستگاه را‌ تنظیم دما در بازه 45 تا 100 درجه سانتی گراد و همچنین تنظیم زمان بین 1 تا 6 ساعت، دکمه آغاز فرایند جوشاندن، دکمه قابلیت Keep Warm با امکان قرارگیری دمای نوشیدنی در میزان ایده‌آل سرو تا دقایقی پس از دم کشیدن آن و در نهایت دکمه خاموش و روشن کردن دستگاه را تشکیل می‌دهد. اطلاعات مربوط به اعمال این تنظیمات در نمایشگر LED تعبیه شده بر روی پنل به وضوح قابل مشاهده است. چرخش 360 درجه‌ای صفحه نگهدارنده چای ساز موجب دسترسی کامل به تمامی نقاط مختلف دستگاه می‌شود. در صورت عدم وجود آب کافی درون دستگاه، وجود سیستم ایمنی از انجام عملکرد المنت حرارتی جلوگیری کرده و دستگاه را خاموش می‌کند. همچنین وجود ترموستات Strix از دستگاه در برابر اعمال حرارت بیش از حد محافظت می‌کند. امکان شستشوی آسان چای ساز بیم مدل BEEM TM2806 دیگر ویژگی این دستگاه محسوب می‌شود.

گارانتی
ضمانت 18 ماهه پیراد
برند
BEEM
کشور مبدا برند
آلمان
رنگ
استیل
نوع دستگاه
چای ساز روی هم
توان مصرفی
2200 وات
نوع گرمایش
المنت حرارتی مخفی
ظرفیت کتری
1.7 لیتر
جنس کتری
شیشه ای
جنس قوری
شیشه ای
جنس کف داخل کتری
استیل ضد زنگ
قابلیت تنظیم دما
دارد
قابلیت گرم نگهدارنده
دارد
عملکرد بدون سیم
دارد
قابلیت چرخش 360 درجه
دارد
نشانگر سطح آب
دارد
کلید روشن / خاموش
دارد
قطع کن خودکار
دارد
امکان قرار دادن قوری روی کتری آب برای گرم نگه داشته شدن
دارد
محفظه برای جمع كردن سیم برق
دارد
نشانگر روشن بودن دستگاه
دارد
نوع فیلتر
فیلتر قابل شستشو و قابل تعویض
جنس فیلتر
استيل ضد زنگ
سیستم ایمنی
سیستم حفاظت از خشک جوشیدن کتری: خاموش شدن خودکار درصورتی که کتری به صورت تصادفی روشن شود یا آب کافی در آن وجود نداشته باشد
دکمه‌ ها
آب جوش (Boil): برای جوش آوردن آبتنظیم
دما (Temp): قابلیت دما از 45 تا 100 درجه سانتیگراد
تنظیم زمان (Timer): قابلیت تنظیم از 1 تا 6 ساعت
گرم نگهدارنده (Keep Warm)
روشن / خاموش
سایر ویژگی ها
ترموستات Strix
قابلیت تنظیم دمای گرم نگهدارنده
قابلیت گرم نگهداشتن تا 8 ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...