چای ساز برناکو مدل BTM895

Bernaco BTM895 Tea Maker

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: 18 ماهه برناکو
  • ابعاد: 240x160x230 میلی‌متر
  • وزن: 2.680 کیلوگرم
  • توان مصرفی: 1500-2200 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چای ساز برناکو مدل BTM895 یکی از محصولات  با کیفیت برند برناکو به شمار  می‌رود. BTM895 جز یکی از چای‌ سازهای پرفروش و کاربردی در بازار امروز  ایران محسوب می‌گردد. به دلیل کیفیت بالای اجزای سازنده‌ی آن از سایر  محصولات هم رده خود پیشی‌گرفته است، و بازار ایران را از آن خود کرده است و  محبوبیت خاصی میان کاربران به دست آورده است. برای نوشیدن چای و یا  دمنوشی دلچسب می‌توانید از چای‌ساز برناکو استفاده نمایید.

محصولات مرتبط

چای‌ساز برناکو مدل BTM895 از یک کتری، قوری، لامپ هشدار دهنده نوسانات  برق، کلید روشن و خاموش و … تشکیل شده است، که توسط ولتاژ برق شهر کار  می‌کند. این چای‌ساز برناکو به گونه‌ای بسیار زیبا و مدرن طراحی، تولید و  روانه بازار شده است. جنس بدنه آن کتری و  قوری آن نیز از شیشه بسیار با  کیفیت می‌باشد. رنگ این محصول استیل مشکی  است، و در میان عموم مردم  محبوبیت خاصی دارد. یک صفحه نمایشگر LED بر روی پنل دیجیتالی این چای ‌ساز  قرار داده شده است. بر روی پنل دیجیتالی علاوه بر صفحه نمایشگر، کلیدهای  حاوی روشن و خاموش و همچنین کلید تنظیم درجه حرارت نیز وجود دارد. لازم به  ذکر است، دسته‌های گیرنده کتری و قوری چای ‌ساز برناکو مدل BTM895 از جنس  عایق می‌باشد، و به دست کاربران آسیبی نمی‌رساند.

این چای ساز چای‌ساز  برناکو  دارای سرعت بالایی در جوش آمدن آب دارد، که این ویژگی جز یکی از  مزیت‌های این دستگاه به شمار می‌رود. کاربری آسان و راحت این چای‌ساز یکی  دیگر از ویژگی‌های این کالا به شمار می‌رود.  به دلیل وجود صفحه گرم  نگه‌دارنده در ساختار این چای‌ساز می‌توانید، در هر زمانی که می‌خواهید،  چای گرم بنوشید. درون قوری فیلتر جدا کننده تفاله چای نیز وجود دارد. دقت  نمایید ظرفیت کتری آب این چای ‌ساز برناکو 2.5 لیتر و ظرفیت قوری نیز 1  لیتر می‌باشد.

گارانتی
18 ماهه برناکو
ابعاد
240x160x230 میلی‌متر
وزن
2.680 کیلوگرم
توان مصرفی
1500-2200 وات
ظرفیت کتری
2.5 لیتر
جنس بدنه کتری
شیشه
ظرفیت قوری
1.1 لیتر
جنس بدنه قوری
شیشه
جنس المنت
استیل ضد زنگ
فیلتر تفاله گیر چای
دارد
قطع کن خودکار
دارد
چرخش 360 درجه
دارد
پنل لمسی
دارد
تایمر
دارد
سایر ویژگی ها
ولتاژ کاری: 220 ولت
فرکانس کاری: 50 هرتز
دارای دفترچه راهنمای فارسی
دستگاه تا 6 ساعت به صورت خودکار گرما را نگه می دارد؛ اگر شما نیاز به گرم کردن مجدد دارید، می بایست دکمه one/off را دوباره فشار دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...