پنکه سه کاره تکنو مدل TE-9150

TE-9150

از {{model.count}}
دسته : پنکه
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: ضمانت 12 ماهه تکنو
  • برند: تکنو
  • رنگ: مشکی
  • نوع عملکرد: 3 کاره (دیواری - رومیزی - ایستاده)
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : ضمانت 12 ماهه تکنو

محصولات مرتبط

پنکه تکنو مدل TE-9150

طراحی

برند تکنو با نزدیک به نیم قرن تولید و عرضه لوازم خانگی برقی در ایران  جزو کامل ترین خانواده در این حوزه می باشد. این دسته بندی شمال غذاساز ،  نوشیدنی ساز ، لوازم پخت و پز ، شستشو و نظافت و تهویه سرمایش و گرمایش می  باشد. در حوزه وسایل تهویه تکنو با ابتکار مناسب اقدام به تولید پنکه سه  کاره نموده است . این بدین معنی بوده که از سه قابلیت ایستاده ، دیواری و رومیزی می توان در یک پنکه استفاده کرد. با منزل دار همراه بوده تا به معرفی و بررسی تخصصی پنکه سه کاره تکنو مدل TE-9150 می پردازیم.

در نگاه اول به پنکه تکنو مدل TE-9150 یا یک طراحی زیبا و استفاده از  متریال و مواد اولیه مناسب روبرو می شویم. جنس این دستگاه از ترکیب پلاستیک  ABS با استیل ضد زنگ ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات و  فشار ، دوام بسیار عالی را دارا می باشد.

همانطور که ذکر شد این پنکه دارای قابلیت استفاده سه منظوره را دارا  بوده و برای استفاده از این ویژگی ها فقط کافی است موتور اصلی را از پایه  های اصلی جداکرده و به نگهدارنده مخصوص مورد نیاز خود متصل کنید.

پروانه این دستگاه از نوع 5 پره با با قابلیت جداسازی بوده از جنس  پلاستیک بوده که به وسیله میله های محافظ از برخورد با شی خارجی جلوگیری به  عمل می آورد.

صفحه نمایش دیجیتالی که در هر لحظه به کاربر از وضعیت را نشان میدهد نیز  تعبیه شکه که کلید های کنترل نیز بر روی آن قرار داده شده است.

ریموت کنترل نیز برای پنکه سه کاره تکنو مدل TE-9150 به کار گرفته شده که کنترل از راه دور را برای این دستگاه فراهم میکند.

این دستگاه مانند دیگر بنکه ها از ویژگی چرخش اتوماتیک افقی و عمودی  برخوردار بوده که توانایی بادهای در تمامی زوایا را برخوردار می باشد.

نصب و راه اندازی پنکه تکنو مدل TE-9150 بسیار ساده بوده به صورتی که هر  کاربر بدون نیاز به دانش فنی قابلیت راه اندازی سریع را برخوردار می باشد.

عملکرد

پنکه سه کاره تکنو مدل TE-9150 دارای موتور قدرتمند با توان مصرفی 55  وات می باشد. این موتور پرتوان و کم صدا که در رتبه بندی انرژی جزو پنکه  های کم مصرفی بازار به شمار میرود در سه وضعیت ایستاده ، دیواری و رومیزی  قابل استفاده می باشد.

این موتور از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار می باشد. حالت های کم ، متوسط و زیاد از قابلیت های سرعت پروانه این پنکه می باشد.

میزان با دهی پنکه TE-9150 تکنو با توجه به پروانه 3 پره و موتور 55 واتی ، 56 متر مکعب بر دقیقه می باشد.  این حجم از باددهی به وسیله چرخش 1250 دور دقیقه این دستگاه فراهم می شود.

از دیگر ویژگی های این محصول ، قابلیت تایمر با زمان بندی تا 7.5 ساعت  می باشد که می تواند عمر مفید پنکه را فازایش و از باعث صرفه جویی در انرژی  شود.

جمع بندی

امروزه با توجه به قابلیت های متنوعی که پنکه های دارا می باشد از این  رو شرکت ها این دستگاه ها را در کاربرد های مختلف به بازار عرضه میکنند .  یکی از دستگاه هایی که تمام قابلیت های از جمله پنکه ایستاده ، پنکه دیواری و پنکه رومیزی را دارا می باشد ، پنکه سه کاره تکنو مدل  TE-9150 بوده که کیفیت بالا را همراه با قیمتی اقتصادی همراه می باشد.

نکات قوت

موتور 55 واتی کم صدا و پر قدرت

پنکه سه منظوره

دارای ریموت کنترل

تایمر

پروانه 5 پره

گارانتی
ضمانت 12 ماهه تکنو
برند
تکنو
رنگ
مشکی
نوع عملکرد
3 کاره (دیواری - رومیزی - ایستاده)
توان مصرفی
55 وات
حجم باد دهی
56 متر مکعب بر دقیقه
تنظیمات سرعت
دارد – 3 سرعته
کنترل از راه دور
دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
تایمر
دارد – 7.5 ساعته
قابلیت نصب دیواری
دارد
قابلیت استفاده رومیزی
دارد
جنس پروانه
دارد
تعداد پره
5 پره
قابلیت حرکت افقی
دارد
قابلیت حرکت عمودی
دارد
سایر ویژگی ها
مونتاژ و نصب آسان
موتور پر قدرت و کم صدا
سرعت گردش پروانه 1250 دور در دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...