وافل ساز جیپاس مدل GWM36538

Heart Waffle Maker, Temperature Control, GWM36538

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: استیل مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1) بشقاب پخت نچسب، تمیز کردن آسان - بشقاب پخت نچسب اطمینان حاصل می کند که وافل های شما دست نخورده است. شکل خود را حفظ می کند و از آنجایی که هیچ غذایی به آن نمی چسبد، تمیز کردن و نگهداری آن واقعا آسان است.

2) پایه های مقاوم در برابر لغزش و ذخیره سازی فشرده - به طور ماهرانه ای برای قرار گرفتن در آشپزخانه در نظر گرفته شده است. پایه دارای پایه های ضد لغزش است که از بیرون رفتن از روی پیشخوان جلوگیری می کند. در حالت ایستاده باقی می‌ماند، بنابراین فضا را کم می‌کند و به راحتی در گوشه‌ای قرار می‌گیرد و آشپزخانه شما را کامل و تمیز نگه می‌دارد.

3) نشانگر قدرت و نور آماده - نشانگر نور مناسب زمانی را نشان می دهد که دستگاه وافل به دمای ایده آل برای شروع پخت وافل سنتی رسیده است.

4) مواد فولادی ضد زنگ - وافل ساز Geepas فولاد ضد زنگ حرفه ای برس خورده را به عنوان ماده بدنه خود انتخاب می کند که عمر مفید بیشتری را به ارمغان می آورد.

5) EASY GRIP HANDLE - این دسته دستگیره وافل ساز در برابر حرارت مقاوم است. استفاده از دسته لمسی خنک به شما این امکان را می دهد که درب را به طور ایمن باز کنید تا مراقب پخت و پز باشید و وافل های خود را بچرخانید تا سرخ شوند.

6) CORD-WRAP - برای ذخیره سازی آسان، وافل ساز قلبی Geepas دارای بند ناف است تا وافل ساز آمریکایی گرد را به بهترین و مطمئن ترین شکل ذخیره کند. دستگاه دارای قدرت 1000 وات می باشد.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
استیل مشکی
توان مصرفی
1000 وات
تعداد صفحات
2 عدد صفحه وافل
روکش نچسب
دارد
قابلیت کنترل خودکار دما
دارد
قطع کن خودکار
دارد
چراغ نشانگر
دارد
تمیز شدن آسان
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...