مینی واش نیمه اتوماتیک جیپاس مدل GSWM6473

Geepas Semi Automatic Washing Machine

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: سفید
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1. ظرفیت بزرگ - لباس های لوله شستشو را در قسمت وان شستشو قرار دهید، ظرفیت شستشوی نامی 3.5 کیلوگرم.

2. پمپ تخلیه داخلی - پمپ تخلیه داخلی آب کثیف را با لوله زهکشی طولانی تر از واشر تخلیه می کند. لوله زهکشی برای اکثر خانواده ها راحت تر است. ذخیره سازی آسان و طراحی صرفه جویی در فضا.
3. طراحی شستشوی وان دوقلو جمع و جور - مناسب برای استفاده خانگی. یک توری فیلتر در کنار بشکه لباسشویی داشته باشید که هنگام شستشو به راحتی فیلتر می شود و به راحتی می توانید هنگام تمیز کردن لوله آن را جدا کنید. هنگام استفاده از لوله چرخشی یک صفحه پوششی داشته باشید، به راحتی می توانید آن را بالای پارچه ها قرار دهید و از دور انداختن با سرعت بالا جلوگیری کنید.

4. عملیات آسان - طراحی ساده از پانل عملیات، زمان شستشو، گزینه های شستشو، گزینه های تخلیه، و زمان چرخش، آسان تر برای استفاده. به شما این امکان را می دهد که به سادگی بار لباس های خود را قرار دهید، با آب پر کنید، تایمر را تنظیم کنید و شروع به شستشو کنید، کاملا برای همه جا مناسب است.

5. فناوری شستشوی واقعی و پمپ تخلیه هوشمند - بدون شستشوی ضعیف دیگر. فناوری شستشوی واقعی ما بهترین نتایج شستشو را بدون هدر رفتن آب ارائه می دهد. این شامل شستشوی عمیق در تمام چرخه ها می شود. و حداکثر سطح آب به این معنی است که وان واقعاً تا بالا پر از آب است.

6. طراحی وان دوقلو - با تنظیمات کنترل تایمر مجزا برای عملیات واشر و اسپینر طراحی شده است. تایمر شستشو: زمان شستشوی چندگانه برای انتخاب شما

7. موتور قدرتمند - شستشو و چرخش همه توسط یک موتور با کیفیت، با حداکثر فرکانس 50 هرتز انجام می شود. قدرتمند، سریع و طولانی تر کار می کند، علاوه بر این، لباس های شما را تمیزتر می کند!

8. ایمن برای استفاده - مجهز به توری فیلتر در کنار بشکه لباسشویی است که می تواند به راحتی کثیف ها را هنگام شستشو ذخیره کند و هنگام تمیز کردن لوله به راحتی می توانید آن را جدا کنید. همراه با یک صفحه روکش، زمانی که از لوله چرخشی استفاده می کنید، آن را بالای لباس قرار دهید تا از دور ریختن با سرعت زیاد محافظت کنید.

9. ورودی آب دوتایی، پوشش شیشه ای تمپرد - دارای ورودی آب دوگانه است که به راحتی آب را بدون هیچ مشکلی اضافه می کند و پوشش شیشه ای که به شما امکان می دهد عملکرد دستگاه را مشاهده کنید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
سفید
نوع
2 قلو
توان مصرفی
360 وات
ظرفیت
3.5 کیلوگرم
برنامه شستوشو
دارد
سایر ویژگی ها
دوقلو جمع و جور و زیبا
طراحی مدرن
روکش شیشه ای
انتخاب کننده سطح آب
موتور شستشو و چرخش با کارایی بالا
ابعاد
(WxDxH) 575x 360x 630mm

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...