غذاساز چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-624

NS-624

از {{model.count}}
دسته : غذاساز
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: ضمانت 18 ماهه ناسا الکتریک
  • برند: ناسا الکتریک
  • کشور مبدا: آلمان
  • رنگ: نقره ای
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

غذاساز چند کاره NS-624    

حداکثر توان مصرفی 500 وات

قابلیت تنظیم سرعت در 4 سطح

دارای عملکرد لحظه‌ای پالس PULSE

ظرف غذاساز پلاستیکی با ظرفیت 1 لیتر

ظرف آسیاب پلاستیکی با ظرفیت 60 گرم

پارچ مخلوط کن پلاستیکی با ظرفیت 1.5 لیتر

دارای صفحات رنده و تیغه‌ی خردکن از جنس استیل

معرفی غذاساز چند کاره ناسا الکتریک NS-624

غذاساز ناسا الکتریک NS-624 یکی از غذاسازهای حرفه‌ای و چند کاره است که کار یک  دستیار حرفه‌ای آشپزی را انجام می‌دهد. این دستگاه یک مجموعه کاربردی برای  ارائه عملکردهای مختلف است و در واقع از چند عملکرد متفاوت پشتیبانی  می‌کند. در کنار طراحی و ظاهری زیبا این غذاساز از موتوری قدرتمند و  ویژگی‌های کاربردی بهره می‌برد. بدنه اصلی این غذاساز از جنس استیل زنگ نزن  و پلاستیک ABS می‌باشد، به گونه‌ای که هم جذابیت ظاهری محصول حفظ شده و هم  اینکه وزن آن سنگین نشده است. یک پیچ انتخابگر بر روی بدنه اصلی دستگاه  قرار گرفته شده، که انتخابگر سرعت دستگاه است و با چرخش آن می‌توان سرعت را  در حالت‌های مختلف از سرعت 1 تا 4 تنظیم نمود. همچنین حالت پالس یا همان  ضربه‌ای برای این غذاساز در نظر گرفته شده، که برای یک لظحه از حداکثر سرعت  و قدرت موتور بهره می‌برد.

یکی از ویژگی‌های امنیتی که  برای غذاساز NS-624 در نظر گرفته شده است، مربوط به جاسازی صحیح قطعات است.  در واقع تا زمانی که تمامی قطعات در جای درست قرار نگیرند، دستگاه روشن  نخواهد شد. ظروف خردکن یا همان کاسه اصلی و مخلوط کن و آسیاب همگی از جنس  پلاستیک با کیفیت و شفاف بوده که قابلیت مشاهده نمودن محتویات داخل ظروف را  دارند. تیغه خردکن و مخلوط کن و آسیاب از جنس استیل ضد زنگ بوده و قابلیت  خرد کردن و برش دادن و مخلوط کردن مواد اولیه غذایی گوناگون را دارند.

به همراه غذاساز NS-624 آب  مرکبات گیری و حلقه خمیر گیر و صفحه تخم مرغ و صفحات رنده و ... عرضه  می‌شود، که می‌توان انواع مرکبات را آبگیری کرد یا اینکه خمیر نان یا  شیرینی را ورز داد و یا تخم مرغ و کرم و سایر مواد غذایی را مخلوط کرد. در  این غذاساز محفظه خاصی برای نگهداری دیسک‌ها و صفحات رنده عرضه شده است، که  امکان نگهداری آسان آنها را فراهم آورده است.

مشخصات ظاهری غذاساز NS-624

غذاساز ناسا الکتریک NS-624 از طراحی  مدرنی بهره می‌برد و این مدرن بودن به دلیل بدنه نقره‌ای رنگ و استیل بودن  آن است. در واقع بدنه اصلی این غذاساز از جنس استیل بوده و از کیفیت بالایی  برخوردار است. پایه زیر بدنه اصلی از جنس پلاستیک با کیفیت ABS بوده که  استحکام بالایی داشته و همچنین به دلیل ضد لرزش بودن پایه، هنگام کارکرد  دستگاه حتی در بالاترین سرعت نیز بدون لرزش و تکان ثابت می‌ماند. بر روی  بدنه اصلی یک پیچ انتخابگر چرخان تعبیه شده است، این پیچ برای تنظیم سرعت  استفاده می‌شود و قابلیت تنظیم سرعت از 1 تا 4 سطح را دارد و می‌توان با  چرخش دادن پیچ یکی از سرعت‌ها را انتخاب و فعال کرد. برای موادغذایی مختلف  می‌توانید سرعت دلخواه و مورد نظر خود را انتخاب کنید. با کمک این 4 سرعت  می‌توانید مواد غذایی مختلف را با سرعت مناسب خرد، رنده، پوره و... کنید.

چراغ نشانگر ؛  هنگامی که غذاساز روشن است، اطراف دکمه انتخابگر چرخان را هاله‌ای از نور  آبی فرا می‌گیرد. این نور LED به معنای روشن بودن دستگاه است.

قسمت مخزن این دستگاه که از پلاستیک شفاف تولید شده است این  قابلیت را برای مصرف کننده فراهم می‌کند تا هنگام استفاده به راحتی میزان  خرد، پوره، مخلوط و... شدن مواد را مشاهده کند و نیازی به برداشتن درپوش  نیست. درب غذاساز به صورت مشبک طراحی گردیده است یعنی  4 قفل برای بهتر چفت  شدن آن بر روی بدنه در نظر گرفته شده. جنس بدنه دستگاه به نحوی است است که  می‌توان به آسانی آن را مورد شست‌وشو قرار داد. بدنه اصلی را نیز  می‌توانید با کمک یک دستمال مرطوب به آسانی تمیز کنید. تمام اجزای قابل  شست‌وشو غذاساز مدل NS-624 را می‌‎توان در ماشین ظرفشویی قرار داد.

ظرف غذاساز ناسا الکتریک

غذاساز ناسا الکتریک NS-624 دارای ظرف اصلی خردکن یا  غذاساز می‌باشد. که از جنس پلاستیک شفاف است و بدنه آن مدرج می‌باشد.  ظرفیت این ظرف 1 لیتر بوده و می‌توان به ازای هر بار استفاده 500 گرم مواد  اولیه را بوسیله خردکن به تکه‌های کوچکتر تقسیم کرد. این خردکن از ظرف و  میله محرک و میله تیغه و تیغه خردکن و درپوش تشکیل شده است. کافی است این  قطعات را بر روی بدنه اصلی قرار داده و آنها را محکم ببنیدید و دستگاه را  روشن نمایید. دهانه ورودی مواد اولیه بر روی درپوش قرار گرفته است، که  اندازه استانداردی داشته و به راحتی می‌ توان مواد غذایی مختلف را به داخل  ظرف هدایت کرد.

غذاساز چند کاره ناسا الکتریک NS-624

تیغه‌های خردکن از جنس استیل ضد  زنگ بوده و در مقابل رطوبت و فرسایش و تغییر رنگ و کیفیت مقاومت بالایی  دارند. این تیغه‌ها به سختی کند می‌شوند و در صورت کند شدن نیز به سادگی  تیز خواهند شد.  تیغه‌های کند نه تنها به خرد شدن و بریدن مواد اولیه آپشزی  کمک نخواهند کرد، بلکه کاملاً برعکس باعث می‌شوند مواد غذایی داخل ظرف له  شوند.

آسیاب

یکی دیگر از عملکردهای متنوع  غذاساز ناسا الکتریک NS-624 آسیاب می‌باشد. ظرفی که به همراه این مجموعه  عرضه می‌شود، از جنس پلاستیک بوده و دارای ظرفیت 60 گرم معادل 0.5 لیتر  می‌باشد. این ظرف کوچک برای تهیه پودر انواع خشکبار و و انواع ادویه و  دانه‌ها و ... به کار می‌رود. تیغه‌های به کار رفته در این آسیاب از جنس  استیل زنگ نزن بوده و دارای طراحی چهار پره می‌باشد، که علاوه بر قدرت  برندگی و خرد کردن بالا از مقاومت زیادی نیز برخوردار هستند. این تیغه‌ها  با ساختار 4 پره‌ای که دارند می‌توانند با سرعت و دقت بیشتری مواد غذایی  داخل ظرف آسیاب را پودر کنند.

غذاساز چند کاره ناسا الکتریک NS-624

صفحات رنده

همانطور که در بالا نیز اشاره  کردیم، این غذاساز دارای صفحات رنده از جنس استیل ضد زنگ بوده و صفحات برش  آن با طراحی‌های متفاوتی که دارند برای رنده کردن و برش دادن مواد غذایی با  اشکال مختلف استفاده خواهند شد. در واقع انواع صفحه رنده با نام صفحه  قطعات و خلال ضخیم و صفحه رنده قطعات و خلال نازک و صفحه رنده نگینی و صفحه  خلال سیب زمینی به همراه این غذاساز عرضه می‌شوند. این صفحات برای برش  دادن مواد غذایی به اشکال مختلف تعبیه شده‌اند و جنس این صفحات از استیل ضد  زنگ بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. با کمک این صفحات برش به یک  آشپز خوش سلیقه و هندمند تبدیل شوید.

مشخصات فنی غذاساز ناسا الکتریک NS-624

توان مصرفی غذاساز ناسا الکتریک  NS-624 برابر 500 وات می‌باشد و توانایی انجام انواع عملکرد را در مدت  زمانی کوتاه دارد. این غذاساز از 12 عملکرد مختلف پشتیبانی می‌کند و یک  محصول حرفه‌ای و قدرتمند است، که وجودش در هر آشپزخانه‌ای لازم و ضروری  می‌باشد. همچنین در این دستگاه از سیستم ایمنی خاموشی خودکار نیز پشتیبانی  شده است، که به لطف حضور این سیستم در صورت نوسانات جریان برق و افزایش  دمای موتور بیش از جد اندازه، موتور خاموش شده و اجازه روشن شدن را ندارد.

سیستم خاموشی خودکار به منظور  افزایش طول عمر دستگاه و فشار وارد نشدن به موتور طراحی و تعبیه شده است.  به کمک این سیستم شما می‌توانید از غذاساز خود تا سالیان متمادی استفاده  کنید بدون آن‌که نگران  وارد شدن فشار به موتور آن باشید. این سیستم در  غذاساز به عنوان مهم‌ترین سیستم ایمنی نام برده شده است. با کمک سیستم قفل  کودک دستگاه تا زمانی که به درستی بر روی هم سوار و چفت نشود، روشن نخواهد  شد. هنگامی که قطعات غذاساز به صورت صحیح جاسازی شود، دستگاه قادر به روشن  شدن و استفاده کردن می‌باشد.            

دانلود راهنمای استفاده

دستورالعمل استفاده از ست غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-624

دانلود

گارانتی
ضمانت 18 ماهه ناسا الکتریک
برند
ناسا الکتریک
کشور مبدا
آلمان
رنگ
نقره ای
توان مصرفی
500 وات
وزن
4 کیلو گرم
کاربرد
غذاساز، آسیاب، دیسک های رنده ریز و درشت، پوره ساز، چیپس ساز و دیسک امولسیون ساز
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سرعت
5 سرعته
عملکرد پالس
دارد
خردکن
دارد
ظرفیت کاسه خردکن
1 لیتر
جنس کاسه خردکن
پلاستیک
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
رنده
دارد
تعداد دیسک رنده
5 عدد
جنس صفحات رنده
استیل ضد زنگ
همزن
دارد
آسیاب
دارد
ظرفیت ظرف آسیاب
100 گرم
جنس ظرف آسیاب
پلاستیک
قابلیت خرد کردن یخ
دارد
قابلیت شستشوی در ماشین ظرفشویی
دارد
چراغ نشانگر
دارد
پایه ضد لغزش
دارد
جنس بدنه
استیل ضد زنگ و پلاستیک ABS

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...