غذاساز جیپاس مدل GMC42011

Geepas 1200W Compact Food Processor

از {{model.count}}
دسته : غذاساز
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • رنگ: استیل مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

قدرتمند، همه کاره و جمع و جور - این غذاساز دارای قدرت 1200 وات است و به شما امکان می دهد تا کارهای مختلف آماده سازی غذا را انجام دهید. ایده آل برای خرد کردن، اما همچنین خمیر کردن، مخلوط کردن، امولسیون کردن، برش دادن، خرد کردن و رنده کردن موادی که نیاز دارید.
شامل تیغه های استیل و خمیر ضد زنگ - این تیغه های خود تیز شونده از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند تا زنگ نزنند و تیره نشوند و با کمک آنها می توانید انواع میوه ها و سبزیجات را برش دهید. تیغه ها از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده اند که به آنها اجازه می دهد حتی یخ را بدون هیچ مشکلی خرد کنند.

ظرفیت کاسه بزرگ 1.2 لیتر - ظرفیت یک کاسه پلاستیکی بزرگ 1.2 لیتر است و آن را برای تهیه وعده های غذایی بزرگ ایده آل می کند، برای برش دادن و مالیدن سبزیجات، خرد کردن گوشت، ورز دادن خمیر و سایر عملیات ضروری استفاده می شود و می تواند طیف گسترده ای از مواد را پردازش کند. با سهولت.
2 سرعت و 1 پالس - دو حالت مختلف سرعت وجود دارد. "Speed 1" برای مواد نرم و "Speed 2" برای خرد کردن پیاز و گوشت، مخلوط کردن سوپ ها و اسموتی ها یا خرد کردن، برش دادن، رنده کردن یا رنده کردن سبزیجات مناسب است. خواه به چرخش سریع یا آسیاب کامل نیاز داشته باشید. شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید. عملکرد پالس برای آسیاب کردن یخ تا کوچکترین دانه ها مناسب است و در مواقعی که برای دستیابی به بافت عالی به آن نیاز دارید، قدرت بیشتری را اضافه می کند.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدأ برند
امارات
رنگ
استیل مشکی
توان مصرفی
1200 وات
تنظیمات سرعت
دارد
تعداد سرعت
2 سرعته
عملکرد لحظه ای (Pulse)
دارد
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
ظرفیت مخزن
1.2 لیتر
جنس مخزن
پلاستیک ABS شفاف
تعداد دیسک رنده
1 عدد
سس زن
دارد
پایه ضد لغزش
دارد
اقلام همراه
دیسک رنده – تیغه غذاساز خردکن مخلوط کن ، سس زن – قاشق پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...