صبحانه ساز جیپاس مدل GBM63048

Multi-Function Breakfast Maker, 9L Capacity Oven, GBM63048

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • رنگ: مشکی
  • توان مصرفی: 1050 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
5,500,000
30%
3,850,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

1) ایستگاه صبحانه 2 در 1 - صبحانه را در چند دقیقه هر روز صبح با صبحانه ساز چند کاره Geepas آماده کنید که راحت است - از راحتی پخت و پز روی میز با این اجاق توستر لذت ببرید. تایمر شمارش معکوس 30 دقیقه‌ای دارای یک زنگ سیگنال آماده است تا بدانید چه زمانی غذای شما آماده است، در حالی که درب شیشه‌ای بزرگ به شما امکان می‌دهد هنگام پخت غذایتان را ببینید. شامل اجاق توستر + کتری با کیفیت بالا در یک مکان.
2) کتری 800ML HEALTH - کتری بهداشتی ما می تواند آب را در چند دقیقه بجوشاند، بنابراین می توانید در حین پختن غذا از یک فنجان قهوه یا آب داغ لذت ببرید. همراه با قاب شیشه ای و چراغ نشانگر.

3) اجاق توستر 1050 واتی - فر 1050 واتی با ظرفیت 9 لیتر که شامل سینی خرده نان، تابه پخت و قفسه است. دارای تایمر 30 متری و نشانگر چراغ روشنایی است و تا 4 برش نان را همزمان برشته می کند.
4) راحت - از راحتی پخت و پز روی میز با این اجاق توستر لذت ببرید. یک تایمر شمارش معکوس 30 دقیقه ای دارای یک زنگ سیگنال آماده است تا بدانید چه زمانی غذای شما آماده است، در حالی که یک درب شیشه ای بزرگ به شما امکان می دهد غذای خود را هنگام پختن مشاهده کنید.

5) تابه توری نچسب - تابه نچسب بزرگ فضای زیادی برای سرخ کردن تخم مرغ، املت، پنکیک، سوسیس، بیکن، هاش براون و سایر غذاهای صبحانه ارائه می دهد - و با درب شیشه ای عرضه می شود.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
رنگ
مشکی
توان مصرفی
1050 وات
ظرفیت
9 لیتر
درجه تنظیم دما
تا 250 درجه سانتی گراد
تایمر
60 دقیقه ای
چراغ
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
هشدار آماده شدن غذا
دارد
محفظه تخم مرغ پز
دارد
کتری آب جوش
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...