شانه حرارتی شارژی جیپاس مدل GHBS86056

Rechargeable Hair Brush Geepas GHBS86056

از {{model.count}}
دسته : سشوار
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
1,090,000
12%
965,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

Geepas یک برند مد متخصص در زیبایی و مراقبت شخصی با فناوری پیشرفته است. چشم انداز ما کمک به زنان برای نشان دادن زیبایی و افزایش اعتماد به نفس با ارائه ابزارهای فوق العاده و کاربردی مو است. به عنوان یک برند جوان، Geepas در بین مردم در سراسر جهان محبوب بوده است. ما مشتاق دیدار شما هستیم و از زیبایی و سلامتی شما در آینده محافظت می کنیم.

برس صاف کننده مو قابل حمل بی سیم با شارژ USB باتری. شارژ آسان، راحت برای استفاده در هر زاویه و هر مکان. دیگر از گره خوردن کابل خبری نیست، موهای خود را آزادانه با زمان کمتر صاف کنید. برای بیرون آوردن در سفر، سفر کاری عالی است. فقط 5 دقیقه طول می کشد تا تا 200 درجه سانتیگراد گرم شوید زیرا برس صاف کننده از فناوری گرمایش سرامیکی استفاده می کند که زمان کمتری برای گرم شدن با گرمای یکنواخت از شما می گیرد، بسیار بهتر از فناوری گرمایش TPC و MCH. در زمان خود برای حالت دادن به موهای خود صرفه جویی کنید و ظاهر زیبایی به خود بدهید. آخرین پیشرفت در سبک حرارتی، گرمای یکنواخت را در کل صفحه تضمین می‌کند و با هر ضربه، نتایج ثابتی را ممکن می‌سازد.

دیگر به دست و موهای شما آسیبی نمی رسد. طراحی شده با دندان‌های مسواک ضد جوش و مواد روکش سرامیکی مقاوم در برابر شعله باعث می‌شود که در طولانی‌مدت استفاده‌کننده با بالاترین دما ذوب، دود یا بوی سمی ایجاد نکند. به شما محافظت همه جانبه بدهد. با یک بار شارژ 25 دقیقه کار مداوم می دهد و در 1.5 ساعت تا 2 ساعت کاملاً شارژ می شود. پس از شارژ کامل چراغ نشانگر هوشمند آن از قرمز به سبز تبدیل می شود.

هدیه ای زیبا. یک برس صاف کننده که برای زنان طراحی شده است، یک هدیه عالی برای دوست دختر، همسر، مادر، دختر، خواهر شما در روز تولد، کریسمس، سال نو و بسیاری مناسبت های خاص دیگر. مناسب برای همه مدل‌های موی کوتاه، مجعد، موج‌دار یا محکم، این یک انتخاب عالی برای داشتن موهایی صاف و بدون وز است.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
مشکی
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم
منبع تغذیه
باطری قابل شارژ
حلقه ی آویختن
دارد
چراغ نشانگر
دارد
میزان گرما
200 درجه سانتی گراد
سایز شانه
89*11 میلی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...