سینمای خانگی جیپاس مدل GMS11151

Geepas GMS11151 2.1 Home Theatre

از {{model.count}}
دسته : جیپاس
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
8,500,000
6%
7,990,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

BLUETOOTH - سینمای خانگی ما دارای فناوری بلوتوث است، بنابراین می توانید موسیقی مورد علاقه خود را از هر جایی پخش کنید، فقط آن را متصل کنید و از آن لذت ببرید. این نوار صوتی آنقدر همه کاره است که می توانید آن را تقریباً در هر مکانی قرار دهید، اتصال بلوتوث آن برای اطمینان از سرعت انتقال سریعتر، اتصال پایدار و انتقال روان در فواصل طولانی با مصرف کم است.

کنترل از راه دور با عملکرد کامل - کنترل از راه دور کاملاً کاربردی همچنین به شما امکان می دهد تا باس را بر اساس ترجیح خود افزایش یا کاهش دهید. کنترل صدا و قدرت اضافی به راحتی در سمت راست نوار صوتی قرار دارند. رادیو FM، موسیقی، فیلم، اخبار و موارد دیگر با استفاده از کنترل از راه دور تنظیم می شوند.


قابلیت اتصال همه کاره - این سینمای خانگی Geepas به شما امکان می دهد یک کارت USB/SD را متصل کنید تا بتوانید با خانواده به همه نمایش ها، فیلم ها، ویدیوها و آهنگ های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

نور RGB و صفحه نمایش LED - سینمای خانگی ما دارای یک حلقه نورپردازی RGB است که می توانید آزادانه حلقه نور را با صحنه تغییر دهید. همچنین، این سینمای خانگی دارای یک صفحه نمایش دیجیتال LED است که وضعیت کار را نشان می دهد و عملکردهای فعال می تواند فضای آرام را در خانه یا مهمانی تضمین کند و از تاثیر دوگانه بینایی و شنوایی لذت ببرید.


عملکرد کارائوکه - همچنین دارای ورودی میکروفون (شامل نمی شود) برای عملکرد کارائوکه است که مانند یک دستگاه برای بزرگسالان و کودکان، پخش کننده موسیقی، رادیو FM و غیره کار می کند که برای جمع آوری، کنترل جمعیت، مهمانی ها، کارائوکه، سخنرانی عالی است. فعالیت در فضای باز و سرپوشیده.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
کشور مبدأ برند
امارات
رنگ
مشکی
توان خروجی
60000 وات P.M.P.O
تعداد کانال
2.1 کاناله
سایز سال ووفر
8 اینچ
سایز اسپیکر
2 تا 3 اینچ
اتصال بلوتوث
دارد
درگاه USB
دارد
درگاه SD card
دارد
LED LIGHT
دارد
کنترل از راه دور
دارد
ورودی میکروفون
دارد
ورودی صدا
دارد
مناسب برای دستگاه های
(کامپیوتر، PS4، Xbox، تلویزیون، گوشی هوشمند، تبلت، پخش کننده موسیقی)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...