بخارپز جیپاس مدل GFS63025UK

Geepas GFS63025UK Food Steamer 12L Capacity - 3 Tiers

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • ظرفیت: 12 لیتری
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
3,500,000
21%
2,770,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

  1. بخارپز مواد غذایی 12 لیتری بزرگ و 1000 واتی - دارای 3 کاسه بزرگ شفاف با ظرفیت هر کدام 4 لیتر است. کاسه ها شفاف هستند و به شما این امکان را می دهند که هنگام پخت و پز / بخارپز کردن غذا را ببینید. ایده آل برای بخارپز کردن سبزیجات، گوشت و ماهی، بخارپز سه طبقه یکی از سالم ترین روش ها برای پخت و پز را با حفظ مواد مغذی و ویتامین ها فراهم می کند.
  2. بدون BPA، طبقات قابل روی هم گذاشتن - همه کاسه های پلاستیکی برای نگهداری آسان و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی قابل رویت شدن هستند. مراقب باشید که موتور قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نباشد. از آنجایی که غذا در کاسه پایینی سریعتر پخته می شود، همیشه مواد غذایی با زمان بخار طولانی تری را در ابتدا و نزدیک به پایه قرار دهید.
  3. تایمر 75 دقیقه - با تایمر تنظیم می شود، تا 75 دقیقه پخت می شود. هنگامی که تایمر به 0 برمی گردد یا در مخزن پایه آب وجود ندارد، زنگی به صدا در می آید و بخارپز خاموش می شود.
  4. استفاده ساده - به سادگی تایمر را در زمان مناسب قرار دهید، محصولات را در ظروف قرار دهید، آب را در ظرف مخصوص بریزید و دستگاه را رها کنید تا کار کند. وقتی پخت کامل شد، بخارپزها به طور خودکار خاموش می شوند.
گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
ظرفیت
12 لیتری
تعداد طبقات بخارپز
3 عدد (هر ظرف 4 لیتر)
رنگ
استیل مشکی
تایمر
دارد (75 دقیقه ای)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...