سشوار پرنسلی مدل PR260AT

Princely Hair Dryer PR260AT

از {{model.count}}
دسته : سشوار
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Princely
  • رنگ: مشکی
  • توان مصرفی: 2100 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

سشوار پرنسلی ایتالیایی 2100 وات مدل pr260at

زیبایی هر فرد بستگی به آراسته بودن و خوش فرم بودن دارد. یکی از ویژگی‌‌هایی که یک فرد با شخصیت و زیبا داشته باشد، خوش فرم بودن و خوش  حالت بودن مو است. داشتن مو‌های زیبا و خوش حالت مستلزم ابزاری می‌باشد که  شما به آن نیاز دارید. یکی از آن ابزار‌های مهم که در این امر بسیار  کاربردی می‌باشد، داشتن یک سشوار خوب و باکیفیت است. اگر  شما به دلیل مشغله کاری نمیتوانید برای فرم دادن به مو‌های خود هر روز به  آرایشگاه مراجعه کنید، کافی‌است یک سشوار قدرتمند در منزل داشته باشید تا هنگام خروج از منزل مو‌های خود آراسته و خوش فرم کنید، سپس به محل کار یا قرار خود بروید. برای خرید بهترین مدل سشوار شما نیاز دارید تا یک سری نکات را مورد بررسی قرار دهید. امروزه برند‌های مختلفی در دنیا، در تولید سشوار فعالیت دارند؛ یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه شرکت پرنسلی ایتالیا می‌باشد. از محصولات باکیفیت و پرقدرت این شرکت سشوار پرنسلی مدل PR260AT می باشد. سشوار PR260AT پرنسلی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد که در ادامه درباره آن توضیحات خواهیم داد.

ویژگی‌ سشوار پرنسلی مدل PR260AT

توان قدرت در خرید بهترین مدل سشوار اهمیت زیادی دارد. زیرا هر‌چه قدرت  سشوار بیشتر باشد در هنگام کار برای حالت دادن و خشک کردن مو می‌تواند کمک فراوانی به شما بکند. سشوار پرنسلی مدل 260 دارای توان 2100 وات می‌باشد که  این توان برای سشوار بسیار مناسب است.

نوع موتور
سشوار پرنسلی مدل PR260AT دارای موتور حرفه‌ای AC می‌باشد. این نوع موتور  دارای عمر بالا و قدرت پرتاپ باد بیشتر نسبت به موتور‌های DC است.

فناوری تولید یون
اگر دارای مو‌های ضخیم و فر هستید کافی‌است تا هنگام کشیدن سشوار از دکمه  آیونیک (تولید یون) استفاده نمایید تا سشوار با تولید یون‌های منفی از حجیم شدن و آسیب رساندن به مو جلوگیری کند. همچنین قابیلت یون در سشوار پرینسلی  موجب می‌شود تا درخشندگی در مو پس از کشیدن سشوار بیشتر شود.

جنس المنت
فضای داخلی سشوار با مواد سرامکی پوشیده می‌شود تا گرما را به خوبی به صورت  یکنواخت و بدون داغ شدن بدنه سشوار به بیرون انتقال دهد. جنس المنت سشوار پرنسلی مدل PR260AT از نوع سرامیک تورمالین می‌باشد که این امر را به خوبی  برای شما به انجام می‌رساند.

باد سرد
اگر می‌خواهید مو‌های صاف و درخشنده داشته باشید و از وز شدن مو‌های خود جلوگیری کنید در انتها دکمه باد سرد را فشار داده، و با باد سرد سشوار موهای خود را به اتمام برسانید.

فیلتر هوای قابل جدا شدن
این قابلیت در سشوار پرنسلی موجب می‌شود تا هر چند وقت یکبار بتوانید فیلتر موجود در سشوار را تمیز کنید تا گرد و غبار موجود در آن از بین برود تا  همیشه موتور سالم و سلامتی داشته باشید.

متمرکز کننده
متمرکز کننده وسیله جانبی است که به همراه سشوار وجود دارد. این وسیله  جانبی در امر کشیدن سشوار و صاف کردن مو به علت متمرکز کردن باد در یک ناحیه می‌تواند کمک زیادی به شما می‌کند. سشوار مشکی پرنسلی دارای 2 عدد متمرکز کننده در سایز مختلف می‌باشد که این امر از پخش شدن مو جلوگیری  می‌کند تا همیشه بعد از کشیدن سشوار مو‌های صاف و خوش حالتی داشته باشید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Princely
رنگ
مشکی
توان مصرفی
2100 وات
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم ABS
تنظیمات سرعت
دارد (2 سرعته)
تنظیمات دما
دارد (3 درجه حرارت)
دکمه خنک کننده
دارد
فن‌آوری تولید یون برای محافظت از مو
دارد
حلقه ی آویختن
دارد
منبع تغذیه
برق مستقیم شهری
طول کابل
2 متر
کاربرد
مناسب برای سالن و مصارف خانگی
سایر ویژگی ها
- فشار باد پرقدرت جهت استفاده در سالن
- موتور AC با طول عمر طولانی
- طراحی ارگونومیک و سبک
- عملکرد اَیونیک دائمی
- کنترل فشار باد : خاموش , متوسط , زیاد
- کنترل حرارت : سرد , ملایم , گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...