سشوار حرارتی جی پاس جیپاس 8 کاره مدل GH731

Geepas GH731 8-in-1 Hair Styler

از {{model.count}}
دسته : سشوار
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: صورتی - آبی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
1,900,000
29%
1,349,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1. سر برس مو با پارو بزرگ - صاف کردن سریعتر و صاف کردن موها! این سر برس پارویی برای صاف، نرم و به طور طبیعی موهای صاف با وز کمتر طراحی شده است و به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید.

2. برس مو گرد - برای فر کردن مو، افزایش حجم مو. این برس گرد، سشوار، بیگودی، حجم دهنده و برس را با هم ترکیب می کند، بنابراین می توانید موهای خود را در یک مرحله سشوار خشک کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

3. برس حجم دهنده گرد - مهندسی شده برای حجم دهی و موهای صاف ظریف. سازگار با دیسون ایر wrap styler.

4. برس هوای داغ - این برس هوای گرم یک مرحله‌ای سشوار، فر مو و اتوی مو را با هم ترکیب می‌کند. ویژگی چند منظوره شما را قادر می سازد تا نیازهای مختلف را برآورده کنید. به سادگی پیوست را تغییر دهید و آن را شروع کنید.

5. Hot Air Tong - این به شما کمک می کند هوای گرم خیلی راحت و سریع خشک شود و موهایتان را کاملاً حالت دهید.

6. سیم چرخش 360 درجه، حلقه آویزان - با یک سیم برق با چرخش 360 درجه، می توانید به تنهایی در هر زاویه ای بچرخید. برای جلوگیری از به هم ریختگی روی میز آرایش خود، با یک حلقه آویزان قابل نگهداری است.

7. 2 تنظیم سرعت - می توانید تنظیمات حرارت را با کمک دو دکمه که روی بدنه برس حالت دهنده مو قرار دارد تغییر دهید. دما را می توان با توجه به شکل و سبک دلخواه شما تنظیم کرد.

8. موتور پرقدرت 750 وات - هرچه قدرت دستگاه بیشتر باشد، سریعتر و بهتر از عهده وظیفه خود بر می آید. توان این استایلر 750 وات است که بهینه ترین راه حل است. با این کار می توانید حداقل زمان را صرف کنید و بیشترین بهره را ببرید.

9. حالت دادن مو 8 در 1 - مجموعه انبرهای حلقه دار شامل 8 مجموعه قابل تعویض است. دارای سشوار، برس صاف کننده، برس فر بلند، برس فر کوتاه و حجم دهنده. می توان از آن به عنوان صاف کننده و بیگودی استفاده کرد تا بتوانید سبک های جدیدی را به دلخواه ایجاد کنید. مناسب برای انواع و مدل های مو. برس سشوار لایه شاخی مو را می‌بندد و موها را صاف و طبیعی می‌کند. شما به جای رفتن به آرایشگاه از مدل موی بی پایان در خانه لذت خواهید برد، در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

10. محافظت در برابر گرمای بیش از حد، عملکرد خنک - اگر می ترسید که دستگاه بیش از حد گرم شود، پس واقعاً نباید نگران آن باشید. این برس موی داغ از گرمای بیش از حد محافظت می شود. همچنین، عملکرد خنکی دارد که در آن پس از تکمیل حالت دادن به موهای خود، موهای خود را خنک می کنید.

11. شامل برس دمشگر - فرم دادن به موهایتان یا خشک کردن آنها با یک برس موی مخصوص برای شما بسیار عالی خواهد بود. آن را به بدنه دستگاه وصل کنید. پس از استفاده، می توانید برس خشک کن را بردارید و آن را با آب تمیز بشویید. با استفاده از این Geepas Styler، سخت ترین قسمت تصمیم گیری در مورد ظاهری است که می خواهید کار کنید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
صورتی - آبی
توان مصرفی
750 وات
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم
تنظیمات سرعت
دارد (2 سرعته)
منبع تغذیه
برق مستقیم شهری
فن‌آوری تولید یون برای محافظت از مو
دارد
حلقه ی آویختن
دارد
قابلیت چرخش 360 درجه سیم
دارد
طول کابل
2 متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...